Aihe: Hukkasitko Tuskassa paitoja?
1
Robert
29.07.2004 15:46:16
Olisin jo aikaisemmin ilmoittanut asiasta, mutta en ole päässyt nettiin.. Tuli nimittäin tuolla Tuskassa kerättyä muutama hikinen bändipaita maasta. Olisin vienyt ne ilman muuta löytötavaratoimistoon, mutta koska olin hieman sekavassa tilassa sulloin ne reppuuni. Eli jos haluat runsaasti tunnearvoa sisältävät paitasi takaisin, niin ilmoitahan tuntomerkkejä minulle. Luonnollisesti saat ne Arielin raikkaina. Kiitos, omatuntoni keveni suuresti.
fff666: haistakaa kaikki vittu ja työntäkää ne putkenne perseeseen ja hehkuttakaa oikein lämpimäksi. soittakaa vittu jatsia ja pluussia perkeleen pellet. NYT ON HEI KUITENKIN VUOSI 2004. eikä mikään vitun 50 luku. 50 luvulta 80 luvulle ei ole mitään hyvää
Liver-Box
29.07.2004 15:54:03

"hyvä jätkä" aalto jatkuu
Jakso.
basistivol666
29.07.2004 16:07:59
Tämä oli se"päivän hyvä työ"
Ei helvetti! Tiedättekö jätkät mikä on kaikkein pahin? No italianpata...tai broileripyörykät...tai jos ne olis molemmat yhdessä...ei saatana siinähän ei supistaja sulkeutuis ollenkaa pitkään aikaan, kun sitä tulis ja tulis vaan yhtä kyytiä ja pitkään
shcircus
29.07.2004 16:10:06
Tuskassa en, mutta aikasemmin tänäkesänä hukkasin kaisaniemeen kyyrian inner wellness -paidan. jos joku on nähnyt niin pikaviestiä. :)

tai jos jollain on noita paitoja niin voisin ostaa yhden..
"If God is our Father," you thought," then Satan must be our cousin." Why didn't anyone else understand these important things? Rovaniemeltä basistia + rumpalia? soad/tool/kingston wall -hengessä..
T.S. S L A Y E R
17.08.2004 13:13:24

Alastiko te siellä hypitte?
KTR
17.08.2004 13:52:19
Joo ne on kaikki mun paitoja. Lähetä tänne.
lapio
17.08.2004 14:27:41

Alastiko te siellä hypitte?

Ekana päivänä mulla oli muusikoiden.net paita, mutta muuten kyllä.
Minuun on käytetty poltetun maan taktiikkaa... Mitä tuossa avatarissa tapahtuu?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)