Aihe: Behringer BCA 2000
1 2
KJM
28.07.2004 23:33:10
paskanvitut!
okram
29.07.2004 15:59:50
tuskin se on just julkaistu....
ja yleensä ihmiset antaa muitten kokeilla ... "niinkuin sä"
ennenkuin menee mitään tollasta ostaan.
Zammy
20.08.2004 11:12:16
Stpaulssoundilta tiedustelin ja pitäisi olla saatavilla n. kuukauden päästä ja sen jälkeen minä tuollaista odottelen itselleni saapuvaksi. Joko noita saa Thomannilta, vai ottavatko ennakkotilauksia vasta?
Osta Marshall Bluesbreaker 2x12 combo, tsekkaa tori. Mulla on pappatunturi. Sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään - sen sorttinen.
KJM
20.08.2004 11:23:02
Stpaulssoundilta tiedustelin ja pitäisi olla saatavilla n. kuukauden päästä ja sen jälkeen minä tuollaista odottelen itselleni saapuvaksi. Joko noita saa Thomannilta, vai ottavatko ennakkotilauksia vasta?

Thomannista en tiiä. Stpaulssoundista itse myös kyselin, mutta sillon eivät osanneet sanoa millon tuota ois saatavilla. Tilasin tuon sitte Kool Kat Recordsista, 2-3 viikkoa kestää.
paskanvitut!
Zammy
04.12.2004 13:44:02
Nyt vihdoin sain tuon Behringerin. Toimitukset on takkuillu, mutta nyt tuota alkanee paremmin saadakin suomesta. En vielä tarkemmin osaa käyttökokemuksia sanoo, mutta ainakin boksi sinänsä on ihan hintaisekseen riittävän vakuuttavan oloinen ja käyttöönotossa ei ollut pienintäkään vaikeutta. Latenssit sain myös sellaisiksi, että kitaraa pystyy soittamaan suoraan plugareiden läpi.

Varsinkin jos XP:ssä on SP2 asennettuna, niin uusimmat ajurit kannattaa ladata suoraan Behringerin sivuilta ja jättää mukana tullut cd sikseen.
Mulla on pappatunturi. Sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään - sen sorttinen.
kamina
04.12.2004 21:10:31
Itekin olen miettinyt tuon ostamista muutaman kaverin kanssa. Sounddata'n hinta oli reilut 270€, thomannin 240€ ja muualta euroopasta näyttäisi irtoavan alle 230€... Ehkä soundatakin laskis hintaa jos olis riittävän monta yhtäaikaista ostajaa?
eleeton
05.12.2004 21:53:44
Katselin ja manuaalin luin ja lopulta huomasin ettei voi edes harkita. Ajurit vain XP:lle...

Kauheaa toimintaa..
ja takaisin sorvin ääreen...
atoni
15.12.2004 09:37:57

Onko muulla jengillä enempiä kokemuksia tästä vehkeestä?
PIM
15.12.2004 10:42:52
Toimiikohan BCA2000 Linuxissa alsan snd-usb-audio ajureilla? Ainakin BCF2000 ilmeisesti toimii noilla ajureilla joten ei pitäisi olla aivan mahdoton ajatus.
Myydään: ADA8000, hp. 200e.
kamina
15.12.2004 19:29:41
Toimiikohan BCA2000 Linuxissa alsan snd-usb-audio ajureilla? Ainakin BCF2000 ilmeisesti toimii noilla ajureilla joten ei pitäisi olla aivan mahdoton ajatus.

En tiedä, mutta kun Behringeriltä kyselin mahdollisia linux ajureita eivät osanneet sanoa mitään. Kun ei kerran ole edes win2k ajureita niin jätän itse väliin.
atoni
24.01.2005 16:30:32

bump

Onko kokemuksia kertynyt...?
Locrian
24.01.2005 16:47:06
Studiolle tuli tuommonen testiin pari viikkoa sitten mutta en ole vielä edes kytkenyt koko vehjettä. Voin muutaman rivin kirjoitella jahka otan laitteeseen vähän tuntumaa.
Tyhmästä päästä kärsii koko hippi.
mowler
26.01.2005 20:02:03
Tommonen tuli vähän aikaa sitte. Kaikki mitä se sininen laatikko pitää sisällään on oikein mainiota, mutta ajureiden kanssa on sitte saanukki vähä tapella -> Ei mitään suurempia ongelmia, mutta mm. leikittyäni latenssilla en saanut enää toimimaan cubasen kanssa. No asia todennäköisesti selviää jos vilkaisen ohjekirjaa. Jännitän vielä, että miten sujuu kahdeksan raidan äänitys adatin kautta.
Dr.Rubber
27.01.2005 10:47:09
Ei mitään suurempia ongelmia, mutta mm. leikittyäni latenssilla en saanut enää toimimaan cubasen kanssa. No asia todennäköisesti selviää jos vilkaisen ohjekirjaa. Jännitän vielä, että miten sujuu kahdeksan raidan äänitys adatin kautta.

Kerropas heti kun tiedät, miten onnistu!

Ja sitten, mitä luokkaa nuo latenssit on pienimmillään olleet, että olet sen cubasen kanssa saanut toimimaan?
Kyttä on poliisi!
Zammy
27.01.2005 11:15:35
Ja sitten, mitä luokkaa nuo latenssit on pienimmillään olleet, että olet sen cubasen kanssa saanut toimimaan?

Kyllä mä olen saanut ainakin latenssin pienimmillään n. 5 ms, en muista tarkkaan oliko jopa alle (nyt työkoneella).
Mulla on pappatunturi. Sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään - sen sorttinen.
Dr.Rubber
28.01.2005 09:30:58
Ainiin, pystyykö tuolla härvelillä äänittämään yhtä aikaa sekä sen omista mikkituloista, että ADAT-väylän kautta? Eli onko mahdollista ottaa 10 raitaa sisään kerralla vai antaako vehje myöten ADATin kanssa vain 8 kanavan yhtäaikaisen äänityksen?
Kyttä on poliisi!
shamaani74
28.01.2005 12:02:23
mua kiinnostaisi sellainen kun löysin netistä jonkun käyttäjän väittämän ettei kyseinen laite toimi oikein AMD prossulla? voiko pitää paikkaansa? kiinnostaisi tietää kun juuri ostin kannettavan AMD64 3700+ ja nyt pitäisi saada kohtuu halpa äänikortti. ja minkähän tasoiset tuossa on ne mikkietuset?
toimivuus kiinnostaa..
Zammy
28.01.2005 13:41:04
mua kiinnostaisi sellainen kun löysin netistä jonkun käyttäjän väittämän ettei kyseinen laite toimi oikein AMD prossulla?

Mulla on AMD Athlon XP 2600 prossu ja en ole kohdannut tuon Behkun kanssa vielä ongelmia, tosin edelleenkään en ole kaikkia ominaisuuksia testannut.
jlavo
29.01.2005 18:12:06
Ainiin, pystyykö tuolla härvelillä äänittämään yhtä aikaa sekä sen omista mikkituloista, että ADAT-väylän kautta? Eli onko mahdollista ottaa 10 raitaa sisään kerralla vai antaako vehje myöten ADATin kanssa vain 8 kanavan yhtäaikaisen äänityksen?

Vehje pystyy ottamaan enintään 8 kanavaa kerralla sisään. Kun adat on valittu sisääntuloksi ei analogituloja voi käyttää. Analogituloissa puolestaan on sellainen rajoitus, että vaikka tulojen kautta on mahdollista kytkeä 3 signaalia, esim. line L ja R ja vaikkapa guitar input, niin käytännössä on mahdollista äänittää vain näiden stereosumma.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)