Niin, rumpuja (tomeja) olisi tarkoitus äänittää, jommilla kummilla, mutta kumpia suosittelette, itse kallistuisin noitten Beyerdynamicien puolelle.. Kokeilemallahan se tietysti selviäisi, mutta kertokaa kokemuksia, kummat olisi paremmat..? "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Opus opus oopus ja ilman muuta... a, ne on konkkia ja b, ne on parempia. _mun mielestä_(ja parin muunki, mutta en mää voi nimiä sanoa... noita isoja poikia kumminkin) D440 on sillai vähän no joo, vaikka toimivia ovatkin. Ei hirveesti pahaa sanaa, mutta ovat vaanjotenkinniin nuhaisia. VArsinkin kun vertaa vaikka sm57:aan ja juuri noihin opuksiin. Mutta jos äänittää meinaat, ja noista valitaan, niin 87:aa vaan. PAITSI. iso paitsi siis.:D jos äänität tosi brutaalia mäiskettä missä on saateristi chrash-pelti -komppia sun muuta suhinaosastoa. Opus kun saattaa vähän vuotaa niitä rankemmin. Tarkista, et niissä on kaikki osat tallella niissämikinpäissä, ne kun irtoo helposti, ja sit ne on aika totaalivuotajia. Mut heviin pitää muutenki olla 57:aa. Mun luottohevimiksaaja sanoi niin.;D Pidän ääntä, olen. |
Huomasin tuon vuoto jutun kanssa, mutta toisaalta, saundi on parempi, ja se vuoto saundi ei ole yhtä huonon kuulloinen kuin D440:ssa, jotka siis nekin vähän vuotaa..=I Mutta Opuksiin tod.näk. päädyn..=I "All I think about is time and groove" J. Porcaro |