Joees 14.08.2004 17:50:50 | |
---|
Enkä usko kyllä että sittenkään vaikka kuinka olis alkuperäinen kokoonpano kasassa. Kai siinä vanhat saumat hiertäisi vielä aika pahasti. Mut musta on hieno nähdä se että nyt äijät nauttii siitä mitä ne tekee kun saavat tehdä just sitä mitä haluavat. Jostain syystä mä en ole vielä tajunnut että miksi Velvetin pitäs olla joku uusi GnR? Velvet Revolver on perkele Velvet Revolver ja sinä nuo äijät sen haluavat pitää. Groooove is in heart! |
waihen84 14.08.2004 20:07:38 | |
---|
Kai siinä vanhat saumat hiertäisi vielä aika pahasti. Mut musta on hieno nähdä se että nyt äijät nauttii siitä mitä ne tekee kun saavat tehdä just sitä mitä haluavat. Jostain syystä mä en ole vielä tajunnut että miksi Velvetin pitäs olla joku uusi GnR? Velvet Revolver on perkele Velvet Revolver ja sinä nuo äijät sen haluavat pitää. Komppaan. Too bad mä olin hollannissa kun ne esiintyivät Helsingissä mut kai ne vielä tulee tänne...toivottavasti. |
tommiot 14.08.2004 21:21:14 | |
---|
Komppaan. Too bad mä olin hollannissa kun ne esiintyivät Helsingissä mut kai ne vielä tulee tänne...toivottavasti. Ei siitä Weilandista tiedä, kun se niitä huumeita vetelee. Oli ihan luuranko siellä keikalla. |
Invader 15.08.2004 12:12:09 | |
---|
Ei siitä Weilandista tiedä, kun se niitä huumeita vetelee. Oli ihan luuranko siellä keikalla. Iltalehden haastattelun mukaan ovat kuivilla kaikki nykyään...tiedä sitten.. Tai sitten ei... |
Uli Con Carne 15.08.2004 12:43:53 | |
---|
Jostain syystä mä en ole vielä tajunnut että miksi Velvetin pitäs olla joku uusi GnR? Velvet Revolver on perkele Velvet Revolver ja sinä nuo äijät sen haluavat pitää. Mietin tuossa yks päivä taannoin tuota orkesterin nimeä -- Guns N' Roses vs. Velvet Revolver. Ei tuo nimi kyllä kauas puusta putoa, sama hard/soft -asetteluhan tuossa on mitä joku Ilta- vai City-lehtikin listaili joku aika sitten ("Matti ja Teppo") kuin GN'R:ssakin, samaa aiheepiiriä vielä viistää tuo asepolitiikka. Eli nimen puolesta vois päätellä äijien itsensä haluavan viestiä joko jatkumoa tai korviketta GN'R:lle tuosta? |
Joees 16.08.2004 13:39:54 | |
---|
Mietin tuossa yks päivä taannoin tuota orkesterin nimeä -- Guns N' Roses vs. Velvet Revolver. Ei tuo nimi kyllä kauas puusta putoa, sama hard/soft -asetteluhan tuossa on mitä joku Ilta- vai City-lehtikin listaili joku aika sitten ("Matti ja Teppo") kuin GN'R:ssakin, samaa aiheepiiriä vielä viistää tuo asepolitiikka. Eli nimen puolesta vois päätellä äijien itsensä haluavan viestiä joko jatkumoa tai korviketta GN'R:lle tuosta? En mä tiedä. Minusta tuo on hieman tollasta pakkopullaa. Pakko keksiä jotain yhteyksiä tjsp Gunnareihin. Voihan se olla että äijät on oikeasti jotain hard/soft hemmoja ;) Vaikka pakkohan se on myöntää että tuossa nimessä on sellaista samaa olemusta kuin Guns N' Rosesissakin. Musta tälläset spekulaatiot on ihan typeriä, antaa noitten nyt tehdä mitä tekevät. Groooove is in heart! |
rtsp://bass.live.sonera.com/ftp/plaza/haastattelu_velvet_revolver.rm 15 min pitkä hyvä Duff-haastattelu. Matskua vähän myös Jäähallin keikasta. Koko 58 mb, pitäs onnistua lataus suoraan tuosta esim. FlashGetillä tai jollain muulla download-managerilla. Ja video on RealMedia-muodossa, mutta RealPlayeriä ei tartte käyttää, kun on olemassa RealAlternative: http://www.free-codecs.com/download/Real_Alternative.htm |
carlos 21.08.2004 22:29:00 | |
---|
kiitoksia haastettelun linkistä! Rahat pitää tuhlata ennenkuin ne loppuvat. |
HaloOfFlies 13.09.2004 17:15:22 | |
---|
Izzy on nyt tän kuluneen viikon aikana soitellut kolmella VR:n keikalla vierailevana tähtenä. Huhut kertovatkin että miestä oltaisiin ottamassa yhtyeeseen vakijäseneksi. Löytäisi mieluummin vaikka Jeesuksen. Tai Buddhan. Tai vittu vaikka kalkkunanpalvonnan, kunhan vain pitää manikyroidut kyntensä saatanan kaukana southern rockista. - Jani The Rock |
Peoplez 13.09.2004 17:46:08 | |
---|
Izzy on nyt tän kuluneen viikon aikana soitellut kolmella VR:n keikalla vierailevana tähtenä. Huhut kertovatkin että miestä oltaisiin ottamassa yhtyeeseen vakijäseneksi. No tuo viimeinen lause ei nyt varmasti pidä paikkaansa! Kolme kitaristia? Vai Dave ulos? Tuskinpa sentään. Izzy on kyllä kova jätkä. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
Angus 13.09.2004 21:14:05 | |
---|
No tuo viimeinen lause ei nyt varmasti pidä paikkaansa! Kolme kitaristia? Vai Dave ulos? Tuskinpa sentään. Izzy on kyllä kova jätkä. Ainahan voi unelmoida, että heittäisivät Daven pois ja Izzy tilalle... mutta tuo tuskin tulee koskaan tapahtumaan, syynä lienee juuri tuo, että ei herra Stradlin tuota itse taida haluta. "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock |
Joees 14.09.2004 10:24:04 | |
---|
Vaan olisi ollut suomessakin mukana. Groooove is in heart! |
Angus 14.09.2004 12:43:04 | |
---|
Vaan olisi ollut suomessakin mukana. Sanopa muuta! "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock |
waihen84 03.10.2004 02:34:00 (muokattu 03.10.2004 02:34:17) | |
---|
|
käsi 03.10.2004 13:50:35 | |
---|
izzy on kyl loistava kitaristi, tosin yksi syy miksi izzy lähti gunnareista oli suuret keikat ja pitkät kiertueet. jossain sanoi että ei halua enää soittaa yleisölle niin että väli matkaa on 10 metriä ja 100 järjestys miestä. kohta ne ottaa avaimet pois |
pwallin 04.10.2004 18:59:01 | |
---|
Tuntuu silti, että suuri osa menestyksestä oli ratsastusta gunnareiden maineella ja lavaesiintymisellä...odotetaan kun pojat soittaa keikan täysin omilla ehdoillaan. Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin... |