Monarque 19.08.2004 22:02:22 | |
---|
Ärsyttääkö ketää muita ku se on varmaa jokatoises iltalehes tai iltasanomis etusivul jostai maailman hyödyttömimmästä asiasta. Kerra kevääl rupes keittää oikee kunnolla ku kirahvin kokosil kirjaimil luki etusivulla "Matti on nyt vapaalla ja hänellä on haku päällä". Väkivalta lopettaa vittuilun |
Mr. Mustard 19.08.2004 22:37:24 | |
---|
Ei ärsytä, jos ja kun ei lue keltaista lehdistöä. Lööpin tullessa vastaan käännän katseeni pois. "Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon. |
VÄKIPÄÄ 19.08.2004 22:42:24 | |
---|
Matti Nykänen, Suomen turhin julkkis!! Nytkö sen vasta tajusit? Tämä on minun osuteeni mukanokkelien allekirjoitusten suohon. Paina tästä. |
mongoloidi 19.08.2004 22:43:06 | |
---|
Ei kyllä se on mun mielestä tuo Jasmin Mäntylä Suomen turhin julkimo.Ketä helvettiä kiinnostaa kenen kanssa se on nähty ja missä ja milloin? Toisaalta pitäähän lehdissä olla jotain sisältöä.... The Blues had a baby......and they called it Rock n`Roll. |
Matti on semmoinen reppana, oikea surullisen hahmon ritari. Antaisivat sen jo olla. Kyllä sillä on rahastettu tarpeeksi. Ylipäänsä kenenkään julkkiksen tekemiset eivät kiinnosta hevonperseen vertaa. Don`t mess with the countryboys |
KooAa 20.08.2004 00:07:16 | |
---|
Kyllä sen Jasminin kuvia paljon mielummin kattelee. Ja onhan noita turhia julkkiksia muutenkin vaikka miten. Mitä ne kaikenmaailman muusikotkaan siellä tekee, tekisivät hyviä biisejä sen sijaan. Ei kunnon rokkarit prodea tee mut mää oonki kaappihumppaaja ... |
Jormaz 20.08.2004 00:40:41 | |
---|
Masalla on omat kiistattomat meriittinsä, hyvässä ja pahassa. Masa on ihan "oikea" julkkis, toisin kuin Jasmin, joka on julkkis vain koska paskalehdet hänestä kirjoittavat. Kukaan tuskin edes muistaa miten Jasmin nousi julkisuuteen. Veikkaan että kyseessä oli joku kauneuskilpailu ja "kohusuhde". Nyt kun muistan niin lisään vihatuimpien sanojen listalle sanan "kohumissi". So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |
Nazareth 20.08.2004 01:08:00 | |
---|
Matti Nykänen on kyllä kova sälli ...ainakin ollut, siellä rinteissä "Yks kalja ja yks lapin kulta/Yks tumma olut ja yks koff velvet"" |
Jormaz 20.08.2004 01:12:37 | |
---|
"Liekö kukaan kaikki maailman mäet laskenut, edes taskulaskimellakaan? Ehkei laskin mäkimiehen käteen sovikaan, mutta mäkisukset kun hän alle saa..." So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |
VÄKIPÄÄ 20.08.2004 01:19:49 | |
---|
Matti on semmoinen reppana, oikea surullisen hahmon ritari. Antaisivat sen jo olla. Kyllä sillä on rahastettu tarpeeksi. Ylipäänsä kenenkään julkkiksen tekemiset eivät kiinnosta hevonperseen vertaa. Eiköhän se Matti ole ihan itse asiansa mokannut. Ja siinä sivussa hyvin netonnut, vai luulitko että lehtihaastattelut on ilmaisia? Vittu sitä tarvitse sääliä jos se on tollo ja mokailee ja lähtee mukaan joka vitun tempaukseen joita lehdet sille ehdottaa! Tämä on minun osuteeni mukanokkelien allekirjoitusten suohon. Paina tästä. |
NHR 20.08.2004 08:58:24 | |
---|
Perkeleen kova mäkimies oli aikoinaan, vaikkei sitä V-tyyliä oikein koskaan oppinutkaan. Sen jälkeistä "uraa" laulajana tai lehtiotsikoiden "pahana poikana" taas en arvosta paskan vertaa, mutta varmasti löytyy paljon turhempiakin julkkiksia kuin Matti. Juuri nämä kohumissit ja kaiken maailman seikkailijat, jotka ovat ponnahtaneet otsikoihin ihan tyhjästä. Parta kasvaa aina pään alaosaan. - Lennu |
Jani The Rock 20.08.2004 09:52:37 | |
---|
Eiköhän se Matti ole ihan itse asiansa mokannut. Ja siinä sivussa hyvin netonnut, vai luulitko että lehtihaastattelut on ilmaisia? Vittu sitä tarvitse sääliä jos se on tollo ja mokailee ja lähtee mukaan joka vitun tempaukseen joita lehdet sille ehdottaa! No voi anteeksi nyt vaan kauhhiasti, kun satun tässä asiassa olemaan sun kanssasi eri mieltä! Jos sääli on sairautta niin kai mä sitten olen sairas. Vahingonilo tai kateus ei ainakaan ole päällimmäisiä tunteita jotka heräävät kun ajattelee Nykäsen Masaa. Eikä sen puoleen uteliaisuuskaan. Don`t mess with the countryboys |
AP 20.08.2004 11:52:57 | |
---|
Periaatteessahan nää Jasminit ja muut kyllä ovat itse tiensä valinneet. En periaatteesta sääli, vaikka neidon joka asia revittäisiin julki seiskassa tai iltsikassa. Matin osalta ihmettelen ja olen hiukan harmissanikin siitä, että missä vaiheessa asiallinen mäkituloksista uutisointi muuttui tällaiseksi "matti ja mervi taas yhdessä alkossa"-revittämiseksi. Siinä, kun mies lopetti urheilu-uransa vai...? K100 #7 |
krushing 20.08.2004 12:44:54 | |
---|
Mutta missä on Satu Lappi? Siinä oli sentään kunnon turhuuden kuningatar! |
Nimismies 20.08.2004 14:09:26 | |
---|
Ei kyllä se on mun mielestä tuo Jasmin Mäntylä Suomen turhin julkimo.Ketä helvettiä kiinnostaa kenen kanssa se on nähty ja missä ja milloin? Toisaalta pitäähän lehdissä olla jotain sisältöä.... Tässä haisee vahva ristiriita... N.I.M.I.S.M.I.E.S: Nuorekas Ilveilijä, Minimaalisen Intohimoinen Sankaritenori ja Mylläri sekä Ihanan Ennakkoluuloton Sämpylänpyörittäjä |
depe 20.08.2004 14:39:48 | |
---|
Mutta missä on Satu Lappi? Siinä oli sentään kunnon turhuuden kuningatar! Ei se ollut turha. Sillä oli isot rinnat. Oikein silikoniriippurinnat. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Phobophile 20.08.2004 15:03:50 (muokattu 20.08.2004 15:04:37) | |
---|
Ei se ollut turha. Sillä oli isot rinnat. Oikein silikoniriippurinnat. Olisko Masaki vähemmän turha jos sillä olis isot tissit? Love Subverted, Lust Perverted |
Raipe 20.08.2004 15:40:05 | |
---|
Masalla on erikoinen naismaku. "Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!"
-Klunssila |
Monarque 20.08.2004 15:46:31 | |
---|
Nytkö sen vasta tajusit? Oon tajunnu sen jo aikoja sitten, mutta nyt vasta aattelin ottaa asian puheeksi muusikoiden.netissä Väkivalta lopettaa vittuilun |
Tellervo 20.08.2004 19:28:08 | |
---|
Toisaalta pitäähän lehdissä olla jotain sisältöä.... Sisältöä...? Itse olen viime aikoina saanut muutaman raivarin erehdyttyäni näkemään muutaman lööpin. Raivon syitä: a) Se että minun pahaa-aavistamattomia aivojani kuormitetaan tuollaisella paskalla (puhumattakaan siitä etten todellakaan ole ainut, vaan koko kulttuurimme on täynnä paskaa, mitä pidetään ihan normaalina asiaintilana, koska kaikki ihmiset ovat jo niin täynnä paskaa, etteivät enää edes itse huomaa sitä - eniten säälittävät lapset ja nuoret, jotka ovat aseettomimpia). b) Se että onnetonta ja pihalla olevaa ihmistä käytetään tuolla tavalla hyväksi, nauretaan hänen kustannuksellaan (raha ei sitä asiaa miksikään muuta). c) Se että maailma on niin sairas, että kyseisenlaisia ihmisiä hyväksikäyttämällä voidaan myydä lehtiä, ts. että ihmiset ovat niin ääliöitä että haluavat nauraa toisten kustannuksella ja että lehtikeisarit ovat niin sisäisesti kuolleita ihmisiä etteivät näe tuollaisen "sisällön" myymisessä mitään sisäiesti kuollutta. Henk. koht. en haluaisi enää koskaan erehdyksessäkään nähdä yhtään lööppiä. En halua tietää miten Tanjan look on muuttunut minkäkin eron/yhtymisen jälkeen, en halua tietää mitään siitä miten Matilla menee, en halua tietää Palmuista, murhista, rikollisista, mistään. Haluan olla rauhassa. Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |