flightoficarus 17.08.2004 22:41:43 (muokattu 17.08.2004 22:47:28) | |
---|
Päivää. Sanoisitteko joitain kirjoja, joista voisi opiskella kitaran soiton teoriaa? Semmoinen kirja, missä ovat kaikki alkeet, ja sitten vähän pidemmällekkin? Jos kertoisitte jonkun kirjan nimen, niin voisin hakea kirjastosta. Kiitos jo etukäteen. (PS. Vaikka kaikki sanoo, että mene jollekkin yksityiselle tai vastaavalle, että saat kunnon opetusta. En kumminkaan maantieteellisistä syistä pääse oikein minnekkään opiskelemaan. Täällä on ollut varmaan aika monta tämmöistä, mutta hausta en löytänyt oikein mitään) |
metropolit 18.08.2004 15:47:51 | |
---|
Suuri kitarakirja |
WeetM 19.08.2004 16:02:31 (muokattu 19.08.2004 16:03:06) | |
---|
Itse opettelin soittamaan nuoteista Hal Leonardin Guitar Method 1:n ja 2:n avulla. Harjoitukset mitä kirjassa on voivat olla pidemmälle ehtineelle soittajalle naurettavan helppoja, mutta kuitenkin niistä oppii hyvin vaikka kymmenvuotiaskin (jonka ikäinen olin silloin kun kitaransoittoharrastukseni aloitin). Ainakin niitä tankkaamalla oppii varmasti että mikä nuotti on mikäkin. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Itse opettelin soittamaan nuoteista Hal Leonardin Guitar Method 1:n ja 2:n avulla. Harjoitukset mitä kirjassa on voivat olla pidemmälle ehtineelle soittajalle naurettavan helppoja, mutta kuitenkin niistä oppii hyvin vaikka kymmenvuotiaskin (jonka ikäinen olin silloin kun kitaransoittoharrastukseni aloitin). Ainakin niitä tankkaamalla oppii varmasti että mikä nuotti on mikäkin. Itselläni meni vain korvakuulolta soitteluksi, kun yritin jostain vastaavasta videosta(dvd) opetella. |
flightoficarus 19.08.2004 17:37:29 (muokattu 19.08.2004 18:32:40) | |
---|
Kiitos tiedosta. Onko tuo Englanniksi tuo kirja? Ei sillä, että tuottaisi vaikeuksia, mutta jos olet 10 vuotiaana siitä opiskellut nuotteja. Ei ainakaan minulta olisi onnistunut siinä iässä. |
WeetM 19.08.2004 19:20:59 | |
---|
Kiitos tiedosta. Onko tuo Englanniksi tuo kirja? Ei sillä, että tuottaisi vaikeuksia, mutta jos olet 10 vuotiaana siitä opiskellut nuotteja. Ei ainakaan minulta olisi onnistunut siinä iässä. Kyllä se suomenkielinen oli. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
jjs_83 19.08.2004 20:53:34 | |
---|
Millä kielillä olis hyvä opetella soittaa? ps: ei liian hevit meinaa kooltaa. |
Miikathebest 19.08.2004 21:09:10 | |
---|
Millä kielillä olis hyvä opetella soittaa? ps: ei liian hevit meinaa kooltaa. 10-46 tai 9-38(?) |