Tumppi38 19.08.2004 09:50:54 | |
---|
Mahtaako kellään olla tietoa La Bellan kielistä kun ehkä maailman paras kitaranvalmistaja Bob Benedetto vannoo noiden nimeen ? Ne olisi aika hyvän hintaisia tuolla http://saitenkatalog.de/catalog/pro … _info.php/cPath/65/products_id/2296 BTW: Mulle tuli tuolta rapakon takaa 16 satsia maailman parhaita kieliä eli Martinin tekeleitä mutta väärää paksuutta eli 011 ei ketään sattuis kiinnostaan ? lähtee halvalla. (näitä ei enää tehdä) The ship is arriving too late to save the drowning witch . . .FZ |
kulmahiomakone 19.08.2004 11:29:46 | |
---|
Ihan näin sivumennen sanottuna, mä en usko, että maailmassa on yhtä monta kieliä valmistavaa tehdasta kuin on kielimerkkejä. Mulla on juuri empiirinen tutkimus menossa näistä kitarankielistä, eri merkkien eroista. Palaan asiaan kunhan olen saanut jotain selville. |
weelie 19.08.2004 13:29:10 (muokattu 19.08.2004 13:34:49) | |
---|
Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |
La Bellaa vetelin muutamia settejä stratolla. Tykkäsin ja lykkäsin. Oli jotain "fat bottom" -settejä, tais olla 10- 52 tai jotain. Haluasinkin lisää, mutta kun ei muista mistä ne on mulle tullu. Onko näitä Suomessa missä kaupan? Muuten taitaa La Bellat olla enemmän maineessa akustisella/klassisella puolella, olen ymmärtänyt. Kuka tahansa voi hypätä järveen. |
rainmaker 19.08.2004 18:16:00 | |
---|
Miulla on ollut yks satsi noita kieliä stratossa. ihan normikieliä nuo oli. Ei niistä mitenkään maatajärisyttävän loistava tai erikoinen soundi muistaakseni lähtenyt. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Vemmy 19.08.2004 19:14:59 | |
---|
Joskus jostain tuli ostettua pari settiä LaBellan 10-46-kieliä. En muista että noissa olisi ollut muuten mitään erikoista, paitsi että kahta ohuinta kieltä löytyi kaksin kappalein. Ei huonoja, mutta ei myöskään niin erinomaisia, että olisin niitä jäänyt käyttämään. Ai niin, muistaakseni olivat halvimmat kielet mitä silloin kaupasta löytyi... Mielipiteeni ovat omiani. Tai sitten lainattuja. |
weelie 19.08.2004 21:52:15 | |
---|
paitsi että kahta ohuinta kieltä löytyi kaksin kappalein. Joillekin lienee tuossakin tarpeeksi poikkeuksellisen hienoja ominaisuuksia. :D Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |