Lapaluu 16.08.2004 21:07:56 | |
---|
Dissimulate levyn biisit aivan uskomattomia..! Miten kukaan voi soittaa tollasta.. Musiikki on kohtuu paskaa, mutta rumpalia sietää kuunnella muutamaan otteeseen. Triggereitä sun muuta on käytössä, mutta ei ihan hidas rumpali siihen malliin kerkeä kuitenkaan vaikka mitä olisi :D Death Reveals biisistä napattiin 1:16 -> 1:36 tarkempaan syyniin, ja siinähän sitä on soitettavaa! 1:34-1:35.xx kohdassa lievän nopea filli, jota ihmeteltiin ja kummasteltiin kaverin kanssa. Hidastuksella yritettiin saada selville kuinka monta iskua siinä n.1.4sek sisään tulee.. Tulokseksi saatiin yli 20 iskua :D Tarkkaa määrää vaikea sanoa epämääräisten saundien takia mutta silti =) Ja the berzerkerin rumpali soittaa ns. jazz tyylillä eli vasemman käden ote kapulasta on sellainen juu nou :P Tietoa rumpalista? Mielipiteitä? Infoa? faktaa? :D - lapis over and out. |
tthei 16.08.2004 22:08:52 | |
---|
Nopeahan tämä tyyppi on kyllä, mutta mun käsityksen mukaan siin olis jossain vaihees käytetty ihan rumpukonetta ja sitten siirrytty oikeaan rumpaliin. Sais kyllä vähemmän trigata. Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist |
Phobophile 17.08.2004 00:10:45 | |
---|
Nopeahan tämä tyyppi on kyllä, mutta mun käsityksen mukaan siin olis jossain vaihees käytetty ihan rumpukonetta ja sitten siirrytty oikeaan rumpaliin. Sais kyllä vähemmän trigata. Siihen Death Revealsin nopeimpaan kohtaan on ainakin crasheja lisäilty jälkeenpäin. On käsittääkseni muuten helvetin nuori sälli. Naaman perusteella voisi kuulemma 18-kesäiseksi luulla. Love Subverted, Lust Perverted |
Outkast 17.08.2004 07:11:49 | |
---|
Kai Hahto is born. Pinstripe ,,/ |
MoonDog 17.08.2004 22:56:42 | |
---|
Nopeahan tämä tyyppi on kyllä, mutta mun käsityksen mukaan siin olis jossain vaihees käytetty ihan rumpukonetta ja sitten siirrytty oikeaan rumpaliin. The Berzerker albumilla on käytössä rumpukone. Dissimulate levyllä jo sitten ihka oikea ihminen (ei tosin kauheasti rumpukoneesta tunnu eroavan). :) Onhan tuo kieltämättä rivakka sälli, jolle jää kyllä Kaitsukin kakkoseksi. Pitäisi varmaan joskus tuo Berzerkerin DVD jostakin hankkia, niin näkisi hieman tuon hepun rumputyöskentelyä pelkän kuuntelun sijaan. Shit just doesn't happen, it takes effort. |
Terok 18.08.2004 11:50:06 | |
---|
Pitäisi varmaan joskus tuo Berzerkerin DVD jostakin hankkia, niin näkisi hieman tuon hepun rumputyöskentelyä pelkän kuuntelun sijaan. Ei muuten mitenkään hirveän inspiroivaa katseltavaa... Aika ankean näköstä kolistelua, varsinkin kun studio pätkissä virvelin tilalla on pienen pieni sähköpad :) Erikoista on muuten kaiken lisäksi on että rumpali vetää Dissimulaten biisit nuoteista! |
Lapaluu 18.08.2004 17:36:12 | |
---|
missähän näitä pätkiä voisi olla? =) www.theberzerker.com löytyy jotain mutta niistä ei paljon kerkeä selvää saamaan.. Valot välkkyy ja savua on, kameran kuvakulmakin vaihtelee turhan tiuhaan. Juu, ensimmäisellä levyllä rumpukone, seuraavalla rumpali. Ja jälkeenpäin lisätyt crashit lienevät ainoa mahdollinen ratkaisu, ellei sitten kaveri aivan kahjo ole :D - lapis over and out. |
Terok 18.08.2004 18:35:34 | |
---|
missähän näitä pätkiä voisi olla? =) www.theberzerker.com löytyy jotain mutta niistä ei paljon kerkeä selvää saamaan.. Valot välkkyy ja savua on, kameran kuvakulmakin vaihtelee turhan tiuhaan. Juu, ensimmäisellä levyllä rumpukone, seuraavalla rumpali. Ja jälkeenpäin lisätyt crashit lienevät ainoa mahdollinen ratkaisu, ellei sitten kaveri aivan kahjo ole :D Osta se DVD, siitä kyllä löytyy hyvin rahoilla vastinetta. Dissimulatelta löytyy 25min dokumentti jossa on rumpalistakin ihan kunnolla materiaalia ja Self-titled reilun tunnin dokumentti on erittäin antoisaa katsottavaa (arvatkaa onko noin nopeat biisit helppoja kitarallakaan?). Tietenkin on vielä iso kasa livebiisejä niin hyvä kuin huono laatuisina (erikseen on oma bootleg osasto)l. En muuten pahemmin huomannut yhdelläkään rumpaleista "jatsiotetta". DVD:ssä soitti ainaskin se nuoren näkönen, yksi englannin kiertueella tuuraava (vetää ihan hyvin ilman triggereitä pätkän), ja itse laulajakin soitti yhen biisin hyvin! Lisäksi on Carcass coveri jossa soittaa Nilestä tuttu Tony Laureano. |
Lapaluu 18.08.2004 22:09:12 | |
---|
Hmm.. Outoa, ettei sitä jatsiotetta siellä esiintynyt. Ainakin kyseisillä pätkillä berzerkerin kotisivuilla se on ja kuullut olen kanssa jonkin verran.. Mistäs DVD:tä kannattaisi kysellä/tilata? Tuskin ihan anttiloista löytyy :D - lapis over and out. |
jms 19.08.2004 09:39:01 | |
---|
eikös niillä oo tässä välissä ollu toinenki rumpali joka soitti sillä trad. otteella?? "i´ve started to hate my own creation, now i know how god feels" - Homer Simpson |
Onko joku näistä Berzerkerin kavereistä sen 1400bpm-ennätyksen polkija? Lahjattomat Treenaa |
Terok 19.08.2004 18:17:43 | |
---|
Hmm.. Outoa, ettei sitä jatsiotetta siellä esiintynyt. Ainakin kyseisillä pätkillä berzerkerin kotisivuilla se on ja kuullut olen kanssa jonkin verran.. Mistäs DVD:tä kannattaisi kysellä/tilata? Tuskin ihan anttiloista löytyy :D Levykauppa äx ainaskin myy, netistä www.firebox.fi Pitää vissiin alkaa seuravaalla katselukerralla tarkemmin kyttäämään sitä otetta... Näyttävät vetävän nopeimmat blastit virveli aika alhaalla käsi suorana sormilla, ei sen jatsimmin.. |
Lapaluu 19.08.2004 19:25:58 | |
---|
En ihmettelisi, vaikka joku näistä tb rumpaleista olisikin jotain ennätystä tehnyt (joku single strokes per minute ennätyshän oli, mangini taisi rikkoa tosin sen). Carcass coverissa on uskomattoman nopeat basarit, mutta jos sen soittaa Laureano niin en ihmettele =) - lapis over and out. |
Bacchus 19.08.2004 20:14:52 | |
---|
Onko joku näistä Berzerkerin kavereistä sen 1400bpm-ennätyksen polkija? En tiedä kuka Berzerkerin rumpali on, mutta tuon tuplien polkemisennätyksen on ainakin tehnyt herra nimeltään Tim Waterson. Tosiaankin 1400 iskua minuutissa, aika hurjaa kyytiä...=) pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain) |
Lapaluu 19.08.2004 22:08:51 | |
---|
Aivan, tim watersonhan se oli. Käytti heel/toes tekniikkaa muistaakseni. Ihme tuplaisku lässytystä :) - lapis over and out. |
tthei 19.08.2004 22:38:39 | |
---|
Oon mäkin ton ennätysvideopätkän nähny. Siellä näytti Donatikin yleisössä pällistelevän tyypin poljentaa ihmeissään :D Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist |
rakula 20.08.2004 13:03:11 (muokattu 20.08.2004 13:09:11) | |
---|
Noh, kyllähän se Berzerkerin rumpali on jaloilla, nopea kuin jänis, virallisesti maailman toiseksi nopein rumpali tuplabasareilla. Mun mielest bändi on liian industrial meininkii, varsinkin rummut, niistä ei saa selkoa hirveesti, enkä muutenkaan hirveesti sitä jaksa kuunnella. Huom. tää on vaan mun mielipide, ei tarvii hyökätä niskaan jos on joku uber berzerker fani. Rumpali on kyl kova, mut jätkäl ei mun mielest oo mitään siistei fillejä niinkuin käsillä vedettynä. Hirveetä jyräystä biisit on alusta loppuun grindcoren tyylin, mutta käsinopeudet eivät ole nopeat. Se on Viidakon laki |
juoni 20.08.2004 14:46:23 | |
---|
Oon mäkin ton ennätysvideopätkän nähny. Siellä näytti Donatikin yleisössä pällistelevän tyypin poljentaa ihmeissään :D Mistä tuo pätkän löytää?? Lahjattomat Treenaa |
eleeton 20.08.2004 15:48:51 | |
---|
Juu eikös se joku rumpali ollut sen tuplanpoljennan nopein, kunnes waterson(?) rikkoi sen. eihän siihen montaa iskua tarvita että nopeutuu. berzerker itsellä kuuntelematta pätkiä lukuunottamatta, mutta kyllä sitä ehtii. ja RS dvd on lainassa, en ole vielä ehtiny kattoa, mutta hahto kyllä rokkaa jo etukäteistietojen perusteella. |
Lapaluu 20.08.2004 17:08:43 | |
---|
berzerkerillä on nopeammat kädet kuin 96% rumpaleista :D Että kovin monella tuskin on sanottavaa, että hidas on.. - lapis over and out. |