Aihe: Aloittelijalle
1
Wil-J
18.08.2004 21:58:05
Varmaan kannattaa hinnan huomioiden hankkia jokin perus allaround basso esim jatsari (Jazz Bass) tai precision bass. Fender tietysti on hyvä merkki, mutta kyllä muutkin, halvemmat, pelit asian ajavat.
Teijo K.
18.08.2004 22:01:36

Olen 13 vuotias tyttö ja aijon aloittaa basson soiton.
Millä bassolla kannattaa aloittaa. Siis haluaisin myös oppia kaiken näköistä bassoista.

(olipas taas järkevähkön kuuloista)

No ilmanmuuta lainaat sitä natural American Fender Jazz Marcus Miller Signaturea. :) Isiltä.

No tai MTD tai se Musarikin. Ei sillä huonoa sbassoa olekaan, ota sieltä joku. Ehkä ei kuitenkaan sitä Willistä, nauhaton voi olla aloittelijalle vaikeahko.

Ähihi.
Inkkunen
18.08.2004 22:17:10
No ilmanmuuta lainaat sitä natural American Fender Jazz Marcus Miller Signaturea. :) Isiltä.

No tai MTD tai se Musarikin. Ei sillä huonoa sbassoa olekaan, ota sieltä joku. Ehkä ei kuitenkaan sitä Willistä, nauhaton voi olla aloittelijalle vaikeahko.

Ähihi.

Hankalaa.
Minua ei ole kauneudella lätkäisty!
Teijo K.
18.08.2004 22:27:52

Hankalaa.

Niin no. Tosissaan ihan perus nelikielinen passiivimikeillä varustettu basso käy aina aloitella soittoa.
Novis_3
19.08.2004 01:07:31
Squierilla on varmaan ihan hyvä lähtee.. tai Yamahaltahan löytyy kans noita edullisia, mutta joskus jopa laadukkaitakin hintaansa nähden..
"Me hävitään tää peli.."
Keny
19.08.2004 23:05:40
Eiköhän sbassomumot sulle jotain keksi.;-)
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
M.Hanski
19.08.2004 23:12:51
Joku lyhytskaalainen kenties? Epiphone EB-0? Emmätajuu, kysy isiltä. :P
Se pittee tietee! | Osta SWR Bigfoot!
hemmo
20.08.2004 09:24:31

Eiköhän sbassomumot sulle jotain keksi.;-)

Ehdotukseni ovat:
- Fendä Mustang Bass
- Squier Bronco (okei, s'oon ritsa, mut entä sitte)
- Epiphone EB-0
- Epiphone Viola Bass

Kaikki lyhytskaalaisia noirille tyttöselle kenties käteensopivia.
Pistsaa!
onde
21.08.2004 00:58:37
Olen 13 vuotias tyttö ja aijon aloittaa basson soiton.
Millä bassolla kannattaa aloittaa. Siis haluaisin myös oppia kaiken näköistä bassoista.

(olipas taas järkevähkön kuuloista)

Ei oo muuta vaihto ehtoo ku Rickenbacker? Sillä Tik Takin tyttö alotteli samalla vehkeelä mutta taitaa nykyään olla Musari!
But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever
Aminohappo
21.08.2004 15:06:34
Squierilla on varmaan ihan hyvä lähtee.. tai Yamahaltahan löytyy kans noita edullisia, mutta joskus jopa laadukkaitakin hintaansa nähden..

Jep Squierit on oikein hyviä pelejä itsekkin omistan, mutta omassani on ollut vähän mikin kanssa onkelmia. Jaa nytten olen tässä uutta beissiä ostamassa...
Feuer frei!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)