Lonesome 13.08.2004 14:13:01 | |
---|
Onko muuten näillä Classic -malleilla laatueroja Standardeihin nähden? Tai onko niissä parempaa rautaa tai jotain? Ainakin Classic-malleissa on AlNiCo-mikit ja kaulatkin sitten vintagea tyyliltään vuosimallin mukaan, myös lakkaukseltaan. "Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC) |
Lonesome 13.08.2004 14:25:17 | |
---|
Kölnin MusicStoressa on muuten "Fender Vintage Player 60´s Strat " hintaan 599 euroa. Vakiona mm. Texas Special mikit. Tosin Squierrel taitaa tuntea tuon firman toiminta- ja toimitustavat vähän liiankin hyvin, joten tämä vaan tiedoksi. Kitara saattaisi olla itsessään hyvin arvoa rahalle, afaik. Jos sen vaan Kölnistä onnistuu saamaan... "Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC) |
Jimi 13.08.2004 15:38:50 | |
---|
Tämä Suomen ja Saksan hintaero ei todellakaan johdu ALV:ta, koska T-kaupan hinnoissa on jo mukana Suomen ALV. Meinasin just sanoo samaa mut kerkesit eka. Siis mikä? Missä? Millon? Häh? En ymmärrä? |
Kimmo72 18.08.2004 17:10:24 | |
---|
Nonnih. Sieltähän se tupsahti. Kyllähän tällä nyt soittelee, jos ei muillakaan jaksa :D Ja onhan tää sentään Fenderi!! Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan |
Normi-Stanussakin on viilu kannessa, jos se on sunburst, ettei saumat näy. halvempi se on siksi, että se on Musiciansfriendille v. 2002 tehtyä yksinmyyntisarjaa, jonka jämiä nyt kaupitellaan eurooppalaisissa kaupoissa. Äidissäs on viilu kannessa. Mulla ainakaan mitään viilua ole. |
Kassu 18.08.2004 17:21:15 | |
---|
Mitä helvettiä. Tuolla sivulla luki että meksikoiden runko 5-7 palasta, jenkkien kolmesta. Mun strato on meksiko, tosin vissiin kallein perusmalli, siinä ei viilua ole ja runko on 3-palainen. |
Kassu 18.08.2004 17:24:15 | |
---|
Hmm eikä mulla mitään keraamisia mikkejä ole. Onko se hyvä vai huono? Viimeistely on helvetin hyvä, ei ole mikään muu vinossa paitsi soittajan pää. Mitä kummaa tää nyt on. |
Dr. Muff 18.08.2004 17:50:00 | |
---|
Hmm eikä mulla mitään keraamisia mikkejä ole. Onko se hyvä vai huono? Viimeistely on helvetin hyvä, ei ole mikään muu vinossa paitsi soittajan pää. Mitä kummaa tää nyt on. Alnicojahan ne stratomikit perinteisesti on. Keraamiset on halvempia valmistaa, laitetaan vaan magn.jööti alle ja soft ferrite napapalat ohjaamaa ja muokkaamaan kenttää, kun taas yksittäiset alnico-napapalat vaatii tarkemman prosessin, kun ei voi esim magnetoida isoa jöötiä ja siitä valmistaa monta palaa. Mutta ainakin meksiko stankun keraamiset mikit on aika kolkon kuuloiset. I Smell Urine |
Tapsa80 19.08.2004 14:10:43 | |
---|
Tämä Suomen ja Saksan hintaero ei todellakaan johdu ALV:ta, koska T-kaupan hinnoissa on jo mukana Suomen ALV. Pitää paikkansa että hintaero johtuu jostain muusta. Taikka siis, käsittääkseni Saksassakin on ALV nimeltään MWST, joka on 16%. Vrt. ALV 22%. Näytetty hinta riippuu siitä millä kielellä selaatte kaupan sivuja. Tosin poistamalla Saksanmaan hinnasta MWST:n ja lisäämällä ALV:n ei saada suomenkielisellä sivulla annettua hintaa, eli siinä on jotain muutakin. Lähetys+kuljetus+muut härpäkkeet on kait 26e yhteensä (20e + 6e) eikä niilläkään kikkailemalla tuota hintaa saa. Mene ja tiedä sitte.. Arvonlisäveroista lisää sivulta: http://www.cashback.fi/alv.html Suomessa myydyissä tuotteissa taitaa olla aika reippaasti tuota "suomi-lisää".. |
Sammakko 19.08.2004 15:25:33 | |
---|
Mun strato on meksiko, tosin vissiin kallein perusmalli, siinä ei viilua ole ja runko on 3-palainen. Saattaa siinä ollakkin ihan hyvin viilua. "Hay que ser muy limpio, es la sangre de Nuestro Senor Padre Eterno." |
Kassu 19.08.2004 20:24:17 | |
---|
Saattaa siinä ollakkin ihan hyvin viilua. Eikä ole. Ja jokuhan juuri sanoi, että viilu on sitä varten ettei rungon saumat näkyisi. |
Safaweb 19.08.2004 23:02:58 | |
---|
Eikä ole. Ja jokuhan juuri sanoi, että viilu on sitä varten ettei rungon saumat näkyisi. Sulla on sunburst. Siihen on ehkä laitettu viilu jostain paremmasta puusta, että se näyttää hienommalta, kun se värikin on läpikuultava. Euroword 2004 osaa asiansa:
Muusikoiden.net is my fucking life!
on muka suomeksi:
Musa. Haavia on minun vittuilla ainais! |
Nazareth 20.08.2004 01:27:12 (muokattu 20.08.2004 01:27:38) | |
---|
ei mittee. jatkakee olokee hyvät "Yks kalja ja yks lapin kulta/Yks tumma olut ja yks koff velvet"" |
Kassu 23.08.2004 19:38:47 | |
---|
Ei siina mitaan viilua ole. Ku laitoin uuden tallamikin niin jouduin vuolemaan sisältä että piuhat menee, kyllä sen viilun olisi erottanu. Hienosti siinä menee lakkapinnat. Ja tuskin viiluun tehtäisiin saumojen kuvia? |