Aihe: Sam Yaffa on New York Dollsin uusi basisti!!
1
HaloOfFlies
17.08.2004 21:02:48

Ohhoh...
"Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen
Jani The Rock
17.08.2004 21:10:46

Jumakauta, nääs.
Don`t mess with the countryboys
aivokuolio
17.08.2004 21:58:10
Jahas, ja minä ku luulin että Sam ihan oikeasti menetti soittokykynsä siinä jossain jutussa viime vuonna, minkä takia se vaatia joltain ja jotain. Jotain jenkkimeininkiä se oli.

No mutta hyvä homma, kai. Liekkö Hulkon akan poika enää Dollseihin tulossa?
Steve McBeach
17.08.2004 22:04:51
Jahas, ja minä ku luulin että Sam ihan oikeasti menetti soittokykynsä siinä jossain jutussa viime vuonna, minkä takia se vaatia joltain ja jotain. Jotain jenkkimeininkiä se oli.

No, siinä sanottiin ettei Sam pysty enää soittamaan niin kuin ennen. Mutta eiköhän Samilta nyt Dollsin biisien soittaminen vielä kuitenkin suju...

No mutta hyvä homma, kai. Liekkö Hulkon akan poika enää Dollseihin tulossa?

Joo, yhdessä vaiheessa huhuttiin että Andy olisi tullut soittamaan kitaraa tuolle Dollsin keikalle, minkä soittivat siellä Morriseyn festivaalilla. Enkä tiedä oliko noista huhuista Andy itse edes kuullutkaan, saati sitten että menisi Dollsiin.
I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock.
heska
17.08.2004 23:11:38

Ja bändissähän on siis peräti yksi 'alkuperäinen' jäsen jäljellä?
Praab
Desmond Jones
17.08.2004 23:27:35 (muokattu 17.08.2004 23:30:55)
Ja bändissähän on siis peräti yksi 'alkuperäinen' jäsen jäljellä?

Eikös se Sylvain Sylvain oo siinä kanssa, eli 2.

Loistavaa, että otti Sam Yaffan siihen. Sais tulla Suomeenki keikalle ku prkl Johansen peruutti Tammerfestin keikkansa.

Killer Kanellahan oli käsi aika pahasti jossain vaiheessa paketissa ja joutu käyttämään "stunttia". Samin vamma vaan sopii kuvioon.
I´m checking out, I´m never coming back again I´m checking out, I´m listed M.I.A!
Steve McBeach
18.08.2004 09:43:46
Eikös se Sylvain Sylvain oo siinä kanssa, eli 2.

Juu, kyllähän Syl siinä on. Ja noista originaalijäsenten määrästä kun puhutaan, niin siinähän on kaikki hengissä olevat Dollsit. Kane tosiaan soitti tuossa uudelleen kasatussa Dollsissa vielä tänä kesänä, mutta meni ja kuoli sitten.
Rasseli
18.08.2004 11:57:05
Miksei Yaffa liittyisi Hanoihinkin, kun se vuosi sitten soitteli niiden kanssa Japanissa muutaman biisin? Monroekin sanoi jossakin haastattelussa, että sekä Sami että Nasty saavat koska tahansa tulla takaisin Hanoi Rocksiin.
I think, therefore I stink.
Sliv
18.08.2004 12:25:54
andy kirjoitti ainakin siinä sheriffi mccoyssa, että ei voi koskaan enään soittaa samin kanssa samassa bändissä... viittasi muistaakseni siihen, kun sami vei andylta muijan. toisaalta luulisi, että jotkut 20 vuotta vanhat riidat olisi jo sovittu...
Steve McBeach
18.08.2004 15:15:12
andy kirjoitti ainakin siinä sheriffi mccoyssa, että ei voi koskaan enään soittaa samin kanssa samassa bändissä...

Jahas. Miltäs sivulta siitä tuommoista tekstiä löytyy kun en itse ole huomannut?

Anyways, kyllähän Mike ja Andy ovat molemmat olleet katkeria Samille siitä, että hän jätti aikoinaan Hanoi Rocksin pahimpaan mahdolliseen aikaan. Mutta tuskin se nykyään mikään ongelma on, Japanissa tosiaan Sam tuli lavalle Hanoi Rocksin kanssa ja istuksi hotellin aulabaarissa Andyn kanssa ja niin poispäin.
Sliv
18.08.2004 17:46:13
näköjään muisti teki tepposet.. tai no en ainakaan kyseistä kohtaa nopeasti selaamalla löytänyt. pahoittelen mahdollista virhettä :)
HaloOfFlies
18.08.2004 17:53:39

Miksei Yaffa liittyisi Hanoihinkin, kun se vuosi sitten soitteli niiden kanssa Japanissa muutaman biisin? Monroekin sanoi jossakin haastattelussa, että sekä Sami että Nasty saavat koska tahansa tulla takaisin Hanoi Rocksiin.

Ihmeellistä miten ajat muuttuvat. Vielä kolme vuotta sitten Monroe sanoi että vanhan kokoonpanon kanssa ei kiinnosta soittaa.
"Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen
haljainen
05.09.2004 13:54:21
itse kuulin kaveriltani semmosta huhua että Izzy Stradlin
olisi New York Dollsin uusi kitaristi.
Että en sit tiiä
sirdickyj
06.09.2004 14:38:41
Ihmeellistä miten ajat muuttuvat. Vielä kolme vuotta sitten Monroe sanoi että vanhan kokoonpanon kanssa ei kiinnosta soittaa

Rahan ja sen myötä elimistöön lisää vauhtia pistävien aineiden puute tekee ihmeitä!
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
v bear
07.09.2004 15:13:11
Jahas. Miltäs sivulta siitä tuommoista tekstiä löytyy kun en itse ole huomannut?

Anyways, kyllähän Mike ja Andy ovat molemmat olleet katkeria Samille siitä, että hän jätti aikoinaan Hanoi Rocksin pahimpaan mahdolliseen aikaan. Mutta tuskin se nykyään mikään ongelma on, Japanissa tosiaan Sam tuli lavalle Hanoi Rocksin kanssa ja istuksi hotellin aulabaarissa Andyn kanssa ja niin poispäin.

mulla on hatara muisti kuva et sami olis soittanu miken soololla ainakin not fakin it! ja sit eikös nasty ollu ruis rockis soittaas vuosisitten ku costello lopetti tai jotain hataraa muistikuvaa on.......
twist twist on jumala
moikki
10.09.2004 12:30:07
mulla on hatara muisti kuva et sami olis soittanu miken soololla ainakin not fakin it! ja sit eikös nasty ollu ruis rockis soittaas vuosisitten ku costello lopetti tai jotain hataraa muistikuvaa on.......

No se oli viime uutenavuotena turun caribiassa..
Let`s rock like fuck! by Mike Monroe
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)