Aihe: Megadeth
1 2 3 4 5121 122 123 124 125
mathias
13.08.2004 23:18:40
Mainio on mutta pettymys tulee jos odottaa Rust in Peacen kaltaisia kitararalleja.

Rust in Peace on sellainen levy, että sen voittanutta on suhteellisen hankalaa löytää. Mutta niinkuin mainitsit, CW on mainio. Onhan sillä sentään esim. kappaleet Trust, Use the Man, Mastermind, The Disintegrators, She-Wolf, Vortex ja FFF.

L: Mistä tulikin mieleen että ei kai ole muuta mahdollisuutta kuin ostaa toi levy uudestaan, on mystisesti kadonnut.

Aivan. Sama homma tapahtui minun Youthanasian kanssa.
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer. -Homer Simpson-
samwyse
14.08.2004 01:03:43

Aika skeptinen olen Magakuoleman uuteen levyyn meinaan melkein kaikki Countdownia uudemmat levyt on pelkkää kuraa... Metallica piti Loadista ja ReLoadista huolimatta tasoa yllä.

Metallican levyjä taidetaan pitää parempina nimen perusteella.
www.vesabbs.com
JTL
14.08.2004 21:44:22

Aika skeptinen olen Magakuoleman uuteen levyyn meinaan melkein kaikki Countdownia uudemmat levyt on pelkkää kuraa... Metallica piti Loadista ja ReLoadista huolimatta tasoa yllä.

Ole vaan skeptinen. Itse en ole.

Olen täysin eri mieltä kanssasi. Mielestäni mikään Megadethin levyistä ei ole kuraa.

Mikä taas Metallicaan tulee, niin Load oli vielä ihan Ok. Reloadista ei meinannut hyviä biisejä löytyä. Ja St.Anger, tylsä toistava jankutus.

Odotan tulevaa "The System Has Failed" levyä innolla.

Tilasin sen eilen ennakkoon sekä kaikki remasteroidut levyt.

Toivottavasti noihinkin remasteroituihin levyihin on pistetty mielenkiintoista tietoa biisin merkityksistä yms. kuten "Killing is my business...and my business is good"-remasteroidussa.
DAVE MUSTAINE is a god!!!
aku.miettinen
14.08.2004 22:51:36
En kyllä ymmärrä miksi Megadethin - Rust in Peace levyä kehutaan niin paljon :S. Mielestäni levyllä ei ole yhtään hyvää kappaletta ja Mustainen ääni on todella rasittava.
Naama-amis
15.08.2004 20:17:34
En kyllä ymmärrä miksi Megadethin - Rust in Peace levyä kehutaan niin paljon :S. Mielestäni levyllä ei ole yhtään hyvää kappaletta ja Mustainen ääni on todella rasittava.

En kyllä ymmärrä miksi rust in peace -levy on niin aliarvostettu. Mielestäni kaikki levyn kappaleet ovat erinomaisia ja mustainen ääni on todella loistava.

Minusta parhaat megadethin levyt ovat Rust in peace, Countodown to extinction ja Killing is my business. Nämä ovat ainakin mulle melkoisia tajunnan räjäyttäjiä, muista megadethin levyistä en voi sanoa samaa vaikka kyllä niissäkin aina muutama hyvä kipale on.
Ostetaan 2 lippua Slayerin keikalle. Laita pikaviestiä.
vantage
16.08.2004 10:35:53
Odotan tulevaa "The System Has Failed" levyä innolla.

Minäkin.
Mutta ei uskalla enää kuulematta ostaa.
Oli kuitenkin pettymys tuo WNH...
"Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla." -M Nykänen IHKK #5
vantage
16.08.2004 10:37:53

Levyhän on täynnä hittejä!
Holy wars...Punishment due, tornado of souls, Rust in peace...

Onko joku muuten kuullut tuota juuri julkaistua Mustainen soololevyä?
Serkku tuota kehui, en ole itse kuullut...
"Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla." -M Nykänen IHKK #5
kouranka
16.08.2004 15:42:44

Ostin Peace Sellsin.
Michelle hiillostaa persettäsi!
Aksu89
16.08.2004 18:07:05
Ostin Peace Sellsin

Jaa?
Böö
Jankku
16.08.2004 18:13:36
Mainio on mutta pettymys tulee jos odottaa Rust in Peacen kaltaisia kitararalleja.

Joten Peace sells on oikea vaihtoehto seuraavaksi hankinnaksi, sitä paitsi Chris Poland ei Todellankaan ole mikään huono kitaristi...
Ylös, ulos ja lenkille!
Lapasorsa
17.08.2004 18:15:15
Eipä taida tulla. Ellefson on haastanut Mustainen oikeuteen jostain kummasta syystä.

Thäh?....Mistäs kuulit tollasen jutun? Mä oon saanu sellasen käsityksen että Ellefson ei vaan ehdi tekemään töitä megakuoleman kanssa kun sehän heittää keikkaa Soulflyn kanssa ja on F5 nimisessä bändissä
ei se oo niin justiinsa
Nyar
17.08.2004 21:26:58

Rust in peace on hivenen heikompi esitys kun sitä vertaa Countdowniin tai Youthanasiaan. (Metallican tason lasku oli huomattavissa black albumin jälkeen, btw.)

Kai olette lukeneet Yleistä-palstalta Megadethin Reissue-levyistä??

Megadethin sivut on aika lukossa vieläkin tällä hetkellä.

... JA SE ON EDELLEEN MEGADETH, EIKÄ MEGADEATH!!
UPDATED 28.8.2004.
jigsore
17.08.2004 21:59:10

Rust in peace on hivenen heikompi esitys kun sitä vertaa Countdowniin tai Youthanasiaan.

Heh. Eihän sitä voi edes verrata Youthanasiaan..
"Do you have that one with the guy who was in that movie that was out last year?" IHKK #8
Deg
18.08.2004 02:03:10

Eihän Metallica ole Countdownin jälkeen tehnytkään kunnon studiolättyjä kun Loadit ja Angerin? Noh, jos sinfonialive ja coverlevy on tason ylläpitoa niin olkoon sitten niin.
Sexual Chocolate, Baby!! IHKK #11
Booligan
18.08.2004 12:07:56

Itse luulin,

A) etttä Ellefson oli ensimmäinen joka bändiin varmistettiiin vanhoista
B) että Chris Poland olisi jo suostunut sille omalle lead kitara paikalleen

Mutta eipä taida Friedman eikä Poland tulla, koska kiertävät G3 tyyppisesti sen ex-Testament lead kitaristin(joku Alex) kanssa.
Doesn´t matter what you see Or into it what you read You can do it your own way IF IT`S DONE JUST HOW I SAY
Naama-amis
18.08.2004 21:12:54
ex-Testament lead kitaristin(joku Alex)

;)
Ostetaan 2 lippua Slayerin keikalle. Laita pikaviestiä.
Nyar
18.08.2004 21:29:54

Heh. Eihän sitä voi edes verrata Youthanasiaan..

Kuinka niin?
UPDATED 28.8.2004.
Kampela77
19.08.2004 14:18:43
... JA SE ON EDELLEEN MEGADETH, EIKÄ MEGADEATH!!

Hmm. Onkos täällä joku muuta väittänytkään?
lord of this world
19.08.2004 20:48:21

Mulla oli sivistyksessä paha aukko Megadethin kohdalla, eilen päätin vähän paikkailla sitä ja ostin Rust In Peace:n (remixed). Kuten arvata saattaa, ihastuin levyyn heti ja nyt tekisi mieli lisää. Millä levyillä kannattaisi tutustumista jatkaa kun en tuota Megadethin tuotantoa yhtään tunne.

Peace sells, Youthanasia ja noh, The world needs a hero koska se ei oikeasti ole niin huono ku puhutaan.
Jopa Coutdown to extinction jää kokonaisuudeltaan kakkoseksi.
hoijjoijoi,...N.I.B!!!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)