Aihe: Pantera/Down/Damageplan/Superjoint Ritual
1 2 3 4 5
Booligan
17.08.2004 15:24:11

Sanokaa mitä sanotte, mutta Revolution Is My Name on kyllä kova ralli.

Sanonpa vain että oikeassa olet. Noussut yksiksi lempibiiseistä juuri tällä hetkellä.
Doesn´t matter what you see Or into it what you read You can do it your own way IF IT`S DONE JUST HOW I SAY
Max-X
17.08.2004 18:59:12 (muokattu 17.08.2004 19:00:35)
"The Great Southern Trendkill on se paras Panteran levy minulle. Hyvä vitutuslevykin on, kun fituttaa, niin aloitusraita vaan huutamaan, niin kyllä lähtee. "If I was God, you'd sell your soul to the Great Southern Trendkill!!!"

-harmittaa kyllä kovin kun TGSTkilliä aina mollataan ja alistetaan. se on nimittäin loistavan tiukka levy joka minulle toimii parhaiten hilpeän mielen nostattajana ja jota on hyvä huudattaa autossa ja myös huutaa itse mukana! kokeile ihmeessä.

"Superjoint Ritualia en ole tainnut kuulla yhtään, "
-fuck your enemy on karski biisi! (vi#€u mikä nimi muuten :)

"Damageplania pari biisiä, en tykänny."
-se onkin huono bändi
"This thing, that's killing your people and mine, is from the otherside... I can feel him allaround!"
MrFunk
17.08.2004 19:42:38
Cowboys from Hell: Loistava ponkaisulevy..meinaan en tiedä miten menestyneitä kaverit olivat Metal Magic, Projects in the jungle, I am the Night ja Power Metal (luova) levyjen aikana...jonkinlaista maansisäistä faniutta oletan, mutta tällä sitten ainakin noustiin maailmankartalle. Ja samantien voinkin sanoa että paras levy! Levy on monipuolinen ja täyttää kaikki tarpeet...ihan nappilevy.

VDoP: Straight in your face -musiikkia, yksi parhaiten kuvaavista levynkansista ikänä..ja muutenkin melkein parhain kuva. Kuunnellessani ekaa kertaa 1. biisiä "Mouth for war" ajattelin että kuinkahan monta kertaa tulen tämänkin biisin kuuntelemaan. Alkuriffi iski tosi lujaa. Persoonallinen levy...se on sopiva sana. Ja hevittää niin maan perkeleesti. Toiseksi parhain.

FBD: brutaalein ja yksinkertaisin (No Dimebagin meininkit poislukien) ei valitettavaa. Automusiikkia. Myös toiseksi parhain.

tGST: Parasta soittoa. Meininkihakuista. Kolmanneksi paras. En osaa sanoa miksi. Kai siksi ettei toista paikkaa voi jakaa enää kolmeen osaan.

RtS: Hyvä levy, mutta sopimuksen pakottavuus paistaa vähän läpi. Hyviä biisejä mutta vain kolmasosa/puolet. Loput vain huttua. Laatusoittoa silti.

SJR: soon vaan meininkiä mutta hyvää automusaa niinkuin joku jo sanoi...noudattakaa levyn nimeä; "Use once and destroy"

Downista taas joko pitää tai ei...mä pidän.
Kielet hauiksen mukaan...
Incarnation
17.08.2004 20:45:57
Down menee jonkinsorttisena taustamusana ja sellaisena mutta ei sitä ihan keskittyneesti jaksa kuunnella. Hyvää musaa kuitenkin.

SJR ei pahemmin iskenyt tasapaksuutensa takia.

Damageplan on melko ailahteleva kokemus minun kohdallani sillä jotkut biisit kuulostavat mahtawilta ja toiset taas eivät.

Sen sijaan Pantera... Kaikki levyt Cowboys from Hellistä Reinveiting the Steeliin ovat hyviä, mutta minun kohdallani parhaiten toimii Vulgar Display of Power. Siinä on tykitystä alusta loppuun.
Muita levyjä onkin paha pistää mihinkään järjestykseen, koska niiden paremmuusjärjestys vaihtelee joka kuuntelukerralla, mutta tämä pätee tällä hetkellä:

1. Vulgar Display of Power
2. Reinveiting the Steel
2. Cowboys from Hell
4. Great Southern Trendkill
5. Far Beyond Driven
!!MYYNNISSÄ!! Ibanez GSR200 basso !!MYYNNISSÄ!!
VÄKIPÄÄ
17.08.2004 20:51:13
http://www.metal-sludge.com/main/mo … s/subjects/pages/ExposedPantera.jpg

No ei helvetti???...

Pantera oli (on) paras ikinä! Se oli loistava coktail jonka osaset eivät maistu erikseen, kenenkään jälkitouhut eivät yllä läheskään samalle tasolle! Lohdutuspalkintoja....
Tämä on minun osuteeni mukanokkelien allekirjoitusten suohon. Paina tästä.
Incarnation
17.08.2004 21:03:39
Minkä takia Pantera loppuviimeksi sitten hajosi?
Ajattelin, että jos poijjaat ovat vielä väleissä niin tiedä vaikka 10 vuoden päästä (sisällä?) tulisi jonkinlainen comeback/back-together-levy...?
!!MYYNNISSÄ!! Ibanez GSR200 basso !!MYYNNISSÄ!!
MrFunk
17.08.2004 21:31:06
Minkä takia Pantera loppuviimeksi sitten hajosi?
Ajattelin, että jos poijjaat ovat vielä väleissä niin tiedä vaikka 10 vuoden päästä (sisällä?) tulisi jonkinlainen comeback/back-together-levy...?

Veljekset sanoivat ainakin jossain haastattelussa että kukaan ei vihaa ketään (myöhemmissä haastatteluissa Anselmo haukkui Vinnieta läskiksi sun muuksi ja Dimeä myös..ja päinvastoin) mutta kun he ottivat pienen tauon Anselmoa ei enää kuulunutkaan koska hän perusti uuden bändin. Veljesten vastaisku oli Dämizplän.

Kaikki ovat pessimistisiä comebackistä, mutta kyllä ne jonkun keikan joskus vielä vetää.
Kielet hauiksen mukaan...
Heissi
18.08.2004 01:12:36
Kun kaikki muu olennainen on jo sanottu, täytyy hehkuttaa hieman Anselmuksen mossaustyyliä. Munista kiinni vaan, jalat hypyissä ilmaan sojottamaan ja pää heilumaan. Kaveri näyttää ihan siltä kuin olis jostain piirretystä karannut. Äärimmäisen ässää.
"I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö.
leather rebel
18.08.2004 15:17:28
Panteraan mulla loppui mielenkiinto täysin Vulgar Displayn jälkeen, Downista en ikinä oikeen tykännyt, Damageplania en ole vielä kuullut ja Superjoint Ritual on hirveetä paskaa.

Phil Anselmo on tyhmä jätkä.
"If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless
VÄKIPÄÄ
18.08.2004 20:34:12
Phil Anselmo on hieno mies..
Tämä on minun osuteeni mukanokkelien allekirjoitusten suohon. Paina tästä.
BenGlenton
19.08.2004 16:28:52
Pantera on yksi parhaista bändeistä ikinä. Down on helvetin hyvä, SJR ja Damageplan ovat ok.

Anselmo vois kyllä ottaa itseään niskasta kiinni ja lopettaa turhat sekoilemiset..
http://www.supremecourtband.fi
g1player
20.08.2004 08:14:44

Juu kyl Pantera vaan on yksi kaikkien aikojen kovimmista bändeist Slayerin ym. rinnalla/
"kyllä olen ollut täällä koko ajan, olin äsken vain eri paikassa" http://www.melankolikband.cjb.net
elbowski
20.08.2004 09:57:48
okei... Kukas lähtee mun mukaa jos mentäs, kidnapattas Dimebag ja Phil, paiskataan ne samaan pieneen huoneeseen pariks päivää ni eiköhä alkas sopu tulla.
Se on Rhoads JUMALAUTA!!!!!
mikko1
20.08.2004 14:17:16
okei... Kukas lähtee mun mukaa jos mentäs, kidnapattas Dimebag ja Phil, paiskataan ne samaan pieneen huoneeseen pariks päivää ni eiköhä alkas sopu tulla.

En uskaltas mennä viittä metriä lähemmäs kumpaakaan. ;)
.
kimple87
20.08.2004 14:47:25

kannatetaan
viina on viisasten juoma ja sitä teille ei anneta
Hicks
24.10.2004 19:09:22
pantera on loistava bändi..
samoin superjointti.. kunnon hc:tä :)
phil anselmo on kyllä sairas jätkä :D varmaan matalin ääni mitä kellään voi olla..
siltähän on sydän pysähtynyt kahdesti yliannostuksen takia että en ihmettele jos aivot ei pelaa enää kovin hyvin..
nykyään se näyttää todella nuorelta en tiedä miksi, jos vertaa esim. panteran loppuaikoja 2000 vaik niin tyyppi oli helvetin läski, sotkunen parta ja hiukset ja helvetin vanhan näköinen.. nythän tuo on melko terveen näköinen..
http://dirtjunior.com/dirtnsjr12.jpg
"Does Partyboy prefer man or woman.. he doesn't care, when bear is hungry he'll eat.." (c) Chris Pontius(Partyboy)
Majesty
24.10.2004 19:32:41
http://dirtjunior.com/dirtnsjr12.jpg

Oho, on tullu Philille muutama tatska lisää sitten viime näkemän...juu Pantera rulettaa. Parhaita bändejä päällä maan.
Ummetuksesta kärsivät ihmiset eivät välitä paskaakaan.
spacemonkeyevolution
24.10.2004 19:48:41
Parhaita bändejä päällä maan.
hyvin sanottu.
Don't worry, be heavy
miscage
25.10.2004 00:44:06
Pantera oli kyllä helvetin asiallinen bändi. Kunnon turpaanvetomusaa, armotonta sikailua backstagella ja fucking hostile meininki keikoilla. Huumeita, viinaa ja heviä.

Vulgar Dispay Of Power on kansikuvansa veroinen levy.
"Se on vähän sama kuin paskois housuun."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)