Aihe: Cream Of The Crap!
1 2
Johannes_t
12.08.2004 10:48:32

No oli se sen arvoista, kun kerran pelasti sut orastavalta mekaanikon uralta :D
poppamies
12.08.2004 10:50:26

No mulla oli aikoinaan Landolan "Espana" merkkinen puoliakustinen basso. Tuollainen puhtaasti EB 2 mallinen nailonwoundelilla varustettu. Tiedän mitä "tumppu" soundilla tarkoitetaan... Lisävarusteena siinä oli mahtava "hump" kaulaliitoksen kohdalla. Kaikesta huolimatta vituttaa kovasti että laitoin sen pois. Olisihan siitä saanut vaikka mitä....
"G-strings are for strippers"
mr.bungle
12.08.2004 12:02:12

No oli se sen arvoista, kun kerran pelasti sut orastavalta mekaanikon uralta :D

Basismi aiheuttaa akateemisuutta.
ja tämä on siis totuus
chief
12.08.2004 12:55:54
Jaa, että Leo-sedän käsialaa tuo? No, aina oppii uutta. Mutta ei välttämättä ihan toimivin ratkaisu kylläkään. Tai näin vois kuvitella. Chiefi voi varmaan valaista kuinka hyvin toi toimii.

Kai se jotenkuten toimii. Ei se aina oo nii justiinsa. Eihän siitä bassosta kuuluu muutenkaan ku sellanen tumps-klonk.
Häh?
Karlsson
17.08.2004 08:43:43
Kai se jotenkuten toimii. Ei se aina oo nii justiinsa. Eihän siitä bassosta kuuluu muutenkaan ku sellanen tumps-klonk.

Eli just se paras soundi.
paavi
20.08.2004 14:22:41
Palio?
Tunnen erityista lukkarinrakkautta soittokelvottomia ritsoja kohtaan. Niitä on kiva yrittää saada soimaan.

Se on sitten vasuri! :) Pistä pikaviestiä, jos edelleen kiinnostaa...
täältä näen kaiken (eikä kukaan näe minua)
hemmo
20.08.2004 16:10:05

Se on sitten vasuri! :) Pistä pikaviestiä, jos edelleen kiinnostaa...

Ei kits! Muistanet, että Tsad-miitissä humalispäissä jo asiasta keskustelimme. Intoni hyytyi kuin rakkauden ilmavaltikka tositoimien edessä.
Hani!
helou
20.08.2004 19:59:41
Columbus !
Siinä sellainen ritsa ettei edes uuniin kelpaisi.
Nailon kielet sekä sellainen jazz kopion oloinen mutta niin tuhnuset mikit ettei meinaa kuulua mitään vaikka oli ~100w putkikone ja kaksi Ms:n "uunikaappia" perässä. Valmistettu japaniassa joskus vuonna miekka ja kypärä.
Kaikki soittimet missä on kiälet on kivoja..niinku pieno ja suu ja PASSO
onde
21.08.2004 22:53:21
Kyllähän se on mun osalta on ollut Fenderin Jazz Bass! Nuori ja kokematon ku olin niin Tamperella nimetön soitinkauppias myi mulle Jazzarin kehuen Fenderin ylivoimaasuutta ja jälleen myntiarvoo! Siihen aikaan ei ollut muita merrkkejä ku Fender jota arvostettiin! Mua alko hututtaa ku soitto ei luonannu kyseisellä pelillä ennen ku joku kokeneempi kaveri katteli Fenkkua ja sano että kaula rauta on irti!
No se myytiin halvalla pois ja sen jälkeen on tullut kammo Fendereitä kohtaan, vaikka kai ne osaa tehdä vielä hyviäkin soittimia!!
But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever
Johannes_t
22.08.2004 10:21:50

nimetön soitinkauppias myi mulle Jazzarin

Ahosen pappa? ;D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)