Aihe: Radiohead Live Tv2 15.55
1 2
Minstrel
16.08.2004 16:15:28
Tuossa TV-lähetyksessä näytettiin muistaakseni My iron lung, Just, Idioteque, Paranoid android, Sit down stand up, There there, 2+2=5, Backdrifts, Go to sleep ja Sail to the moon.

Mainitsematta jäi Wolf At The Door, joka oli mielestäni melkoisen huikea.

Radioheadia omistan Bendsin ja Computerin verran. Näihin soundeihin tottuneena monet koneistetut biisit eivät oikein kolahtaneet. Noista tutuistakin biiseistä puuttui jotakin, mikä saa ne kuulostamaan levyllä niin pirun hyviltä.

Pitäisi hankkia Kid A piakkoin, jotta voisi tutustua bändin visiomyrskyyn hieman tarkemmin ja syvällisemmin kuin sivusilmällä ja -korvalla.
Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa.
paranoid android
17.08.2004 16:03:22
En kyllä yhtään ymmärrä mihin tän bändin jumalainen suosio perustuu. Mun mielestä täysin tasapaksua ja mitään sanomatonta veivausta ja kitinää.

Jos musiikkimakuusi kuuluu mm. Yölintu ja A. Aallon rytmiorkesteri, en ihmettele ettet ymmärrä.
"No, I dont own any cars - just a tank. Cars are rubbish. If I buy things, I like to fucking get good things. Not boring things. You've got to spend your money on good things." - Richard D. James
anguished
17.08.2004 16:41:47 (muokattu 17.08.2004 16:42:07)
Jees, hyvähän tuo oli - itse vain tuntemattomia kappaleita nuo uudet koska ei ole levyä (Sail to the moon ainakin vaikutti erinomaiselta). Harmi vain, että nukahdin jossain puolenvälin tienoilla.

Edit: typo.
ba-Rokki
maelstrom
18.08.2004 12:33:23
Damn. Miksen käy täällä useammin? Itku. Huutakaa ensi kerralla korvaan.
On ässäarpa syntyä Suomeen. IMIK #12
Edward
18.08.2004 12:40:41

Voi perse. Tuon olisin halunnut nähdä. Ei sitä varmaan netistä saa?

Suprnova.org
I'm just asking - Olen vain persekuningas
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)