PJS 19.12.2002 17:02:33 | |
---|
eli aloitamme midi-sävellys kilpailun. tarvitaan seuraavia asioita: - 2/3 musiikillisesti yleissivistynyttä jokapaikanhöylää tuomariksi. -kilpailu osanottajia omine sävellyksineen -sävellysren tulee olla midi-formaatissa -max 2-biisiä/osan ottaja valmiit sävellykset tulee laittaa internettiin kuunneltavaksi. sävellyksen yhteydessä tulisi ilmoittaa, millä ohjelmalla se on tehty. ja mikä sen nimi on. kivi ja vierähdys!!!! |
PJS 19.12.2002 17:03:21 (muokattu 19.12.2002 17:45:27) | |
---|
ja omia sävellyksiäni voi piakkoin kuunella kotisivuillani. osoitteessa http://users.reppu.net/pyry.suomala (josta avaat linkin m.net kilpailu midi ja siä ne o) kunhan ne saan siirrettyä. Ne tosin on varmaa häviäjä-tavaraa kivi ja vierähdys!!!! |
Fortune 19.12.2002 18:49:20 (muokattu 19.12.2002 18:49:59) | |
---|
Heh, onko tuomariston laitteistovaatimuksena sitten mahdollisiman köykäisen midipankin omaava äänikortti tai moduli? Tulisi kunnon asennetta kilpailuun :) Ja kenet paloitellaan tuomariksi? 2/3 jokapaikan höylää... Puuro ei ole fysikaalinen totuus.
Kläp. |
PJS 19.12.2002 19:08:44 | |
---|
tuomariston tulisi olla henkilöitä jotka eivät suosi tietyn tyylistä musiikkia (ainakaan hirveästi) eli tuomari ei mielellään saisi olla joku: vittu kaikki paitsi hevi on paskaa ääliö, vaan tuomarin pitäisi suvaita kaikenlaista musiikkia. sinäkin varmaan käyt tuomarista jollet sitten halua osallistua kisaan. itse rupeaisin tuomariksi mutta kun haluan kisata. ja tuomaristolle ei ole laitevaatimuksia. tietysti olisi hyvä jos seasta löytyisi vähän jokaista ääripäätä, eli yhdellä tuomarilla on creativen super äänikortti ja toisella kannettavan pc:n pc-peaper. :) mutta niinkuin jo sanoin sillä ei mitään väliä ole. nyt vaan ilmoitautumaan kaikki, kiireen vilkkaa. kivi ja vierähdys!!!! |
Fortune 19.12.2002 19:10:39 (muokattu 19.12.2002 19:11:11) | |
---|
En rupea tuomariksi, vaikka valta himottaisi :) Äänestyssysteemi on parempi. Eli ehdokkaat listataan ja sieltä jokainen saa äänestää suosikkiaan. Demokratiaa. Ja harmi kun olen lähdössä kuukaudeksi koneen ääreltä pois, niin ei pääse tekemään mitään. Eikä ole oikein valmiinakaan. Puuro ei ole fysikaalinen totuus.
Kläp. |
PJS 19.12.2002 19:14:54 | |
---|
En rupea tuomariksi, vaikka valta himottaisi :) Äänestyssysteemi on parempi. Eli ehdokkaat listataan ja sieltä jokainen saa äänestää suosikkiaan. Demokratiaa. Ja harmi kun olen lähdössä kuukaudeksi koneen ääreltä pois, niin ei pääse tekemään mitään. Eikä ole oikein valmiinakaan. tosiaan......kannatetaan, ja kilpailu aikaa on varmasti yli kuukausi. ja tollasten gp3:lla tabitettujen omien biisien tekeminen käy 1-1.30 tunnissa. eli teet vaan sillä tai jollain muulla vastaavalla ohjelmalla tabit jostain ennen tekemästäsi mestariteoksesta ja muutat sen midiksi. tadaa kivi ja vierähdys!!!! |
Mättöpiiska 19.12.2002 19:22:05 | |
---|
Mä voisin olla tuomari. Mulla on SB Live Platinum tässä koneessa kiinni, joten midit soi ihan kivasti. Voisin kyllä osallistua kilpailuunkin mutta inspiraatio on aika mitätön tällä hetkellä. Sovinko tuomariksi? Musiikin suhteen olen avarakatseinen. :) "Lyhyt tukka on helppohoitoisempi, vaikka naistenlehti on samaa mieltä." - Tommi Liimatta
Virhan sivut |
PJS 19.12.2002 19:27:17 | |
---|
Mä voisin olla tuomari. Mulla on SB Live Platinum tässä koneessa kiinni, joten midit soi ihan kivasti. Voisin kyllä osallistua kilpailuunkin mutta inspiraatio on aika mitätön tällä hetkellä. Sovinko tuomariksi? Musiikin suhteen olen avarakatseinen. :) tuomareitahan ei siis tarvita sillä päätin Fortunen ehdotuksesta korjata ideaani siten, että voittaja päätetään äänestyksellä! mutta kilpailuun osaa-ottaminen on suositeltavaa kaikille(beqause) kivi ja vierähdys!!!! |
Mättöpiiska 19.12.2002 19:31:22 | |
---|
tuomareitahan ei siis tarvita sillä päätin Fortunen ehdotuksesta korjata ideaani siten, että voittaja päätetään äänestyksellä! mutta kilpailuun osaa-ottaminen on suositeltavaa kaikille(beqause) Oukei. Täytynee ruveta väsäämään sitten jotain. Koska on viimeinen palautuspäivä ts. koska äänestetään?
"Lyhyt tukka on helppohoitoisempi, vaikka naistenlehti on samaa mieltä." - Tommi Liimatta
Virhan sivut |
PJS 19.12.2002 19:39:56 | |
---|
sovitaan vaikka että tammikuun 15.päivä v.2003 kivi ja vierähdys!!!! |
maelstrom 19.12.2002 21:16:54 | |
---|
Kuinka monella biisillä saa osallistua? Nuorta pessimistiä surullisempi näky on vain vanha optimisti.
Kotisivut täällä |
Tmp 19.12.2002 21:20:44 | |
---|
-max 2-biisiä/osan ottaja Jos lukis sen alkuperäisen viestin |
PJS 19.12.2002 21:23:00 | |
---|
Kuinka monella biisillä saa osallistua? 2-biisiä nimi +teko-ohjelma ilmoitettava biisin yhteydessä. en tiedä miksi. (beqause) |
Kitaranraiskaaja 19.12.2002 21:23:27 | |
---|
Minä saatan osallistua, vaikka en pärjääkään, mutta saattepahan itkeä. |
PJS 19.12.2002 21:27:04 | |
---|
hyvä juttu. kappaleita on sitten aikaa hioa aina 2003 tammikuun 15.päivään asti. 15.päivän jälkeen tapahtuu sitten äänestys prosessi. ja virallisena äänten laskijana voin toimia vaikka minä itse. Ja ei niitten biisien tarvii kovin hyviä olla, omatkin on sellaista crappia että huhhuh, toistaiseksi kummatkin ovat alle 3 minuuttisia ja toisesta puuttuu bassoraita kokonaan, ei rakennetta, ei melodiaa, ei mitään. että voihan pato |
Hyvä. Ehdin takaisin 10. päivä ja 5 päivää riittänee. Pitää vanhoja tracker-renkutuksia ruveta viilaamaan... Puuro ei ole fysikaalinen totuus.
Kläp. |
PJS 19.12.2002 21:42:11 | |
---|
jos saan udella, niin milläs tyylilajilla sitä ollaan liikkeelle lähdössä. Itsellä on noi kappaleet tollasta perus rokkia. |
Kitaranraiskaaja 21.12.2002 22:33:13 | |
---|
jos saan udella, niin milläs tyylilajilla sitä ollaan liikkeelle lähdössä. Itsellä on noi kappaleet tollasta perus rokkia. Ainakin tuo ensimmäinen kappale jonka äsken tein on tuommoista pianopimputtelua. Olisikos hyvä äänestyssysteemi jos kaikki kilpailijat valitsisivat muiden tuotoksista kolme mielestään parasta? |
PJS 22.12.2002 00:51:00 | |
---|
luit ajatukseni |
The man who sold the world 22.12.2002 11:35:32 | |
---|
(beqause) typerä sana. |