Aihe: Slayer, mistä aloitan kuuntelun?
1 2 3
Ben_D
14.08.2004 08:22:31 (muokattu 14.08.2004 08:32:14)

Joo joo... blah blah.... Aivan sama. MUN mielestä kaikkea muuta kuin paska levy.

No voi helvetti kun on taas vaikeeta. Nimenomaan SUN mielestä. Mulla on koko Slayerin tuotanto uusin mukaanlukien vinyylinä tossa hyllyssä ja eräänkin kerran levyt kuunnelleena ei tämä uusin pääse MIELESTÄNI aikasempien tasolle missään vaiheessa.

Ihan vaan rauhassa nyt ja herne pois sieraimesta ;) Toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä. Mä lähden Pellavarockiin.
http://www.jatkoaika.com
MV
14.08.2004 11:13:54
Ihmeellisen paskat ja oudot soundit. Ei jää kun muutama kipale mieleen. Mitäänsanomaton.

Samoilla linjoilla täälläkin ehkä. Joskus tykkäsin aika paljonkin mut noi soundit on vituttanu aina. Pää räjähtää perkele. Onhan toi ihan kohtalainen mut eilen ostin reign bloodin ja on vitustu kovempi!
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
meanbone
14.08.2004 13:39:35
No jos vertaa aikasempiin ja varsinkiin Reign In Blood, South Of Heaven ja Seasons In The Abyss levyihin niin ei vaan iske. Ja mikä tilivelvollinen mä olen selitteleen? Kun ei iske niin ei iske. MUN mielestä suhteellisen paska levy.

Ja alkuperäseen kysymykseen vastaus. Aloita kuuntelu noista kolmesta edellämainitsemistani levyistä. Eiköhän tää aihe ole käsitelty.

Juu itsellenikään ei ikinä nämä aivan uusimmat uponneet. Diabolus oli myös mielestäni aika turha. Mutta tosiaan Reign In Blood, South Of Heaven ja Seasons In The Abyss ovat ne Slayerin levyt, jotka kannattaa ensitilassa kuunnella.
rc
14.08.2004 15:27:06
God Hates Us All... mä tykkään. War Zone, Disciple ja Payback mättää paremmin kuin tuhat tr00-underground-extreme-metal bändiä yhteensä.
Sometimes I'll sing the same verse through the entire song. The kids don't notice, and when I'm singing the wrong verse I'm looking at them giggling and they don't realise it, ha ha -Tom Araya-
Executioner
15.08.2004 13:57:08

Reign in Blood on yksi kovimpia levyjä mitä meikäläisen levyhyllystä löytyy. Seasons in the Abyssin avausraita War Ensemble on kyllä jotain niin uskomatonta, ettei sen vertaista biisiä tulla tekemään enää ikinä. Soundit on kohdallaan ja meno huikea. Mosh 'til Death!!!!
Explicit gore is what I need.
reino
15.08.2004 18:07:25
Reing in Blood ja Hell Awaits. Noilla pitäis Slayerin osalla pärjätä. Tosin South of Heaven on myös suositeltava levy.
W00t?
Deathrace King
15.08.2004 19:30:59

Reign in blood! South of Heaven ja Seasons in the Abyss myös.

Juurikin näin. Show No Mercy vielä listaan mukaan, niin alkaa olla jo hyvä annos Slayeriä. Tsekkaa ihmeessä myös DVD. Tai sitten yks vaihtoehto on ostaa Slayer-boxi, missä non matskua ihan vitusti ja DVD:llä vanhojakin livevetoja messissä. Itse en ole boxiin tutustunut, mutta olen kuullut siitä hitosti kehuja.
Haetaan soittajia thrash metal bändiin (Lpr).
Incarnation
15.08.2004 22:26:42
Itse en ole boxiin tutustunut, mutta olen kuullut siitä hitosti kehuja.

Vanhalle Slayer-fanille turha ostos sinänsä, koska aika harvat jutut parin kuuntelu-/katselukerran jälkeen enää innostavat.
Omistan sen kalliimman Deluxe-boxin ja ainoat levyt jotka nykyään enää siitä pyörii ovat se DVD (jossa hajabiisejä livetaltiointeina 80-luvun alkupuolelta nykyaikaan) ja live-levy (jota ei löydy ns. karvalakkimallin boxista).
!!MYYNNISSÄ!! Ibanez GSR200 basso !!MYYNNISSÄ!!
Explorer
15.08.2004 22:27:00
Pistetääns ny omakin lusikka tähän soppaan. Mun mielestä Slayerin tuotanto Seasons in the Abyssiin saakka on myöhäisempiin levyihin nähden ylivoimaista. Ja mieletön live Decade of Aggression (1991) summaa orkesterin siihen astisen meiningin aika täydellisesti.

Kyllähän noista uudemmista Divine Intervention jyrää myös ihan hienosti, mutta sen jälkeen ei oikein inspiroi. Diabolus in Musica on ihan paska, eikä tuo uusin tekele God Hates Us All paljoa parempi ole, vaikka kyllä siltä pari helmeä löytyy. Mutta hiljan julkaistu live-DVD on loistava, äijät vaan mättää menemään eikä meiningissä ole muuta vikaa kuin Arayan viime vuosina pahasti heikentynyt ääni ja karu kuvanlaatu.
This fractal illusion burning away all structure toward the obscene.
methanol88
15.08.2004 22:30:50

Eiköhän ne justiinsa kannata kuunnella ensimmäisestäå levystä lähtien. Elikkä Show No Mersy....
Koko ajan jano!
Backlet
13.02.2005 12:42:42

Vanhalle Slayer-fanille turha ostos sinänsä, koska aika harvat jutut parin kuuntelu-/katselukerran jälkeen enää innostavat.
Omistan sen kalliimman Deluxe-boxin ja ainoat levyt jotka nykyään enää siitä pyörii ovat se DVD (jossa hajabiisejä livetaltiointeina 80-luvun alkupuolelta nykyaikaan) ja live-levy (jota ei löydy ns. karvalakkimallin boxista).

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=905&session=1

Onkos tuo nyt sitten joku karvalakkimalli vai Deluxe-boxi?
METAL UP YOUR ASS!!!!
Backlet
13.02.2005 12:44:21

No perskules! Linkki ei toiminu.
METAL UP YOUR ASS!!!!
MV
13.02.2005 12:59:08
Kaveri osti tossa sen boksin ja petyin täysin... Niissä uudemmissakin vedoissa oli täysin luokattomat soundit...Mitä helvettiä??!
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Morris on acid
13.02.2005 17:10:08
huomasin että toden totta multa on jääny kuuntelematta Slayerin tuotanto kokonaan.

Itselläni juuri vastaava tapaus. Nyt vasta aikuisiällä laitoin n. kuukausi sitten Reign in bloodin ja sekosin siihen tyystin. Muukin tuotanto hankinnan alla.
Vähä niinku että miten helevetti mulla on jääny tämä väliin!?
Ben_D
13.02.2005 17:32:36

Vähä niinku että miten helevetti mulla on jääny tämä väliin!?

Sitä sopii miettiä...
BMF
12.09.2005 00:57:22
Noniin, katotaas kuinka käy, kun nostetaan näinkin vanha ketju ylös eikä aloiteta uutta. :)

Leijerin nettisivustoja ei kyllä turhan usein päivitellä, Paulin lärvi se vieläkin sielä komeilee, vaikka mies ei bändissä "pitkään" aikaan ole ollutkaan.

Mitään arvailuja kenelläkään uuden levyn tiimoilta. Edellisestä onkin tovi jo vierähtänyt, enkä varmasti ole ainut, joka Tompan, ja kumppaneiden uutta lättyä mielenkiinnolla odottelee?

Sana on vapaa.
En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin.
Akiman
12.09.2005 01:15:42 (muokattu 12.09.2005 01:17:05)

Itse en ole kuullut juuri muuta, kuin sitä perinteistä "tulee kun tulee ja on sellainen ja sellainen" -spekulointia, jota on saanut lukea jo vuosia erinäisistä haastatteluista. Sen sijaan yksi suht mielenkiintoinen tieto tuli tuossa Sauna Open Airin yhteydessä liittyen levy-yhtiö asioihin. Olin tuonne porukoihin yhteydessä, kun oli tarkoitus koittaa päästä Slayeria jututtamaan ja siellä mainittiin, ettei Slayer tee toistaiseksi promootiota, koska ovat vaihtamassa levy-yhtiötä ja valmistelemassa tulevaa albumiaan sitä myötä, joten ainakin jotain on tapahtumaisillaan. Oikeastaan ei ole mitään väliä, vaikkei jutun teko onnistunutkaan tuolloin, kun enemmän lämmitti tieto, että uusi diili on hierottuna ja se tuskin tietää ainakaan vain kokoelmien ja muiden julkaisuja.

PS. Tämänkin "ketjunjatkon" olisi kyllä voinut taas laittaa muualle, eli tuohon yleiseen Slayer -aiheeseen -> http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=44&t=96503 ;)
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
Ben_D
12.09.2005 02:02:53

Itse en ole kuullut juuri muuta, kuin sitä perinteistä "tulee kun tulee ja on sellainen ja sellainen" -spekulointia, jota on saanut lukea jo vuosia erinäisistä haastatteluista. Sen sijaan yksi suht mielenkiintoinen tieto tuli tuossa Sauna Open Airin yhteydessä liittyen levy-yhtiö asioihin. Olin tuonne porukoihin yhteydessä, kun oli tarkoitus koittaa päästä Slayeria jututtamaan ja siellä mainittiin, ettei Slayer tee toistaiseksi promootiota, koska ovat vaihtamassa levy-yhtiötä ja valmistelemassa tulevaa albumiaan sitä myötä, joten ainakin jotain on tapahtumaisillaan. Oikeastaan ei ole mitään väliä, vaikkei jutun teko onnistunutkaan tuolloin, kun enemmän lämmitti tieto, että uusi diili on hierottuna ja se tuskin tietää ainakaan vain kokoelmien ja muiden julkaisuja.

PS. Tämänkin "ketjunjatkon" olisi kyllä voinut taas laittaa muualle, eli tuohon yleiseen Slayer -aiheeseen -> http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=44&t=96503 ;)

Onko tää yhtä varmaa ja luotettavaa tietoa kun Exoduksen Suomeen tulo?
Akiman
12.09.2005 02:34:07 (muokattu 12.09.2005 02:40:05)

Onko tää yhtä varmaa ja luotettavaa tietoa kun Exoduksen Suomeen tulo?

Pastettakoon suoraan mailista:

"Slayerilla on sellainen tilanne että he ovat vaihtamassa levy-yhtiötä ja sitä myöten valmistelemassa uutta levyä. Tarkemmista aikatauluista levyn suhteen ei ole vielä tietoa. Näin ollen he eivät tee Tampereen keikan yhteydessä promootiota."
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)