Aihe: Megadeth:The System Has Failed
1 2
JTL
14.08.2004 21:48:14

^ Sopii basisti sit joukkoon Daven hienoon raamattupiiriin. Tuskin tulen kuuntelemaankaan kyseistä hengentuotetta

Saan kommentistasi sellaisen kuvan, että halveksit Davea siitä, että hänestä on tullut "uskovainen".

Huvittavaa mielestäni, koska se ei vaikuta esim. heidän musikkiinsa mitenkään. Ja muullahan ei ole mitään väliä.
DAVE MUSTAINE is a god!!!
Majesty
15.08.2004 01:39:50
Taas sitä Daven AOM:ää? (adult oriented metal) Megadethin pitäisi tehdä tässä kohtaa joku radikaali liike (vrt. se mihin tätä aina verrataan) pysyäkseen vähänkään kiinnostavana. Mun mielestä Megadeth on polkenut paikallaan jo toista vuosikymmentä, ja soisi jo jotain tapahtuvan *potkaisee Mustainea herättävästi*

Eikö Risk ollut radikaali veto ?
Omasta mielestäni taas bändin tyyli on vaihdellut hieman joka levyllä, tehden yhtyeen kataloogista melko monipuolisen. Mutta totta on se, että suuntaa ei ole tahtonut viime vuosina löytyä...
The one that I get the most these days is, "Hey dude, did anyone ever tell you that you look like Tommy Lee." For which my stock response is, "Yeah, but I have better taste in women and a bigger penis." - Steve Vai -
pwallin
16.08.2004 11:22:39 (muokattu 16.08.2004 15:42:03)

Tulihan kuunneltua kappale Die dead enough. Taas aika pop -tyyppistä menoa, kertsi kuin suoraan jostain musiikkikanavan kihnutuspoppibiisistä. Taitaa taavetti pyrkiä listoille...

Sinänsä erikoista, että kun Marty Friedman oli vielä bändissä ja halusi mennä kaupallisempaan suuntaan, ei idea silloin kelvannut. Nyt kun Marty ei ole bändissä, alkavatkin poppailemaan...outoa.

En itse ole kuunnellut noita klippejä, joten en tiedä kuinka poppia toi nyt sitten on...
Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)