Onko Laneyn 120 wattinen vahvistin riittävän jykevä bänditoimintaan? Keikkoja ei vielä ole ollut ja kun niitä tulee niin luultavasti joissakin baareissa jne. että riittääkö tuossa pelissä potkua moiseen? Rockia soitamme. |
kouranka 14.08.2004 21:50:56 | |
---|
Luulisi riittävän. Michelle hiillostaa persettäsi! |
Jooba 14.08.2004 21:51:30 | |
---|
no mulla on 100 wattia eikä tarvitse ku puolilla tehoilla niin kyl pitäis riittää... sadalla pärjää jo keikoillakin... |
chief 16.08.2004 13:25:51 | |
---|
Jos rumpali lyö kovaa ja kitaristilla on isot kamat niin tuo jää kyllä pieneksi. Jos soitatte hiljempaa niin 120 wattia saattaa juuri riittää. Häh? |
Cornflake 16.08.2004 16:19:41 | |
---|
Onko kyseessä se 15" kombo? Väittäisin että keikoille riittää. Jos on kovaääninen pumppu niin nipin napin. Treeniksellä voi olla vähän pieni. Riippuu ja roikkuu. Mulla oli moinen joskus muutama vuosi sitten ja kun päivitin tehot tuplaksi niin auttoi kummasti. Se monitorikulma on kova sana, auttaa paljon. Itse ostaisin pidemmänpäälle jytymmän. |
Johnny Buzz 16.08.2004 16:31:39 | |
---|
Mulla on toi 120 wattinen (15" elementti) riittänyt varsin hyvin. Meijän treenis on akustiikaltaan ehkä paskin paikka mitä löytyy. Matalakattoinen pommisuoja, jossa betoniseinät, eikä minkäänlaisia akuustiikkalevyjä seinällä, koska mitään kiinteetä sinne ei voi laittaa. Lisää tähän kaksi kitaraa ja rumpali joka soittaa KOVAA. Silti riittää toi 120 W vallan mainiosti. Volanumiskaa tarttee kääntää ehkä noin kolmanneksen kohdalle. Eli teho jää vielä reserviinkin. Oon tolla vetäny backline keikkojakin ilman ongelmia. |