Aihe: Miksi Ynkkä Jiitä dissataan?
1 2
MrQ
14.08.2004 12:38:34
Mitenkään pahalla en tarkoita tätä, mutta miehen musiikki on pirun tylsää.

Ei siinä muuta vikaa ole.
toiset äideistä ja toiset tyttäristä.
paranoid android
14.08.2004 12:45:50
Trumpetisti Verneri Pohjola sanoo Suomen kuvalehdessä osuvasti: "Musiikki on syvempi taide kuin sirkustaide. Se ei voi perustua vain temppuihin. Taitoa ei voi määritellä sen mukaan, osaatko jonkun tempun vai et."
Tämän vuoksi virtuositeettin pyrkiminen on aivan turhaa. Musiikissa ei ole kyse siitä.
"No, I dont own any cars - just a tank. Cars are rubbish. If I buy things, I like to fucking get good things. Not boring things. You've got to spend your money on good things." - Richard D. James
Kitarajeesus
14.08.2004 16:10:08
Minulle Ynkän biiseillä ei ole musiikillisesti mitään annettavaa.Pidän kyllä paljon hyvästä teknisestä soitosta,mutta pelkkää tekniikan esittelyä en jaksa pidemmän päälle kuunnella vaan soitolla pitää pystyä antamaan paljon muutakin kuten monet jazz-ja klasarikitaristit tekevät.

Vaikka en Ynkästä ole koskaan pitänyt niin en kuitenkaan voi ymmärtää sitä ainaista mollaamista ja haukkumista mitä valitettavan monet harrastavat.Äijällä on hyvä tekniikka ja se on rikastunut tekemällä omaa juttuaan.

Tykätköön kuka tykkää.Minun ei ole onneksi pakko kuunnella.
Musiikki on elämä.
Aksu89
14.08.2004 16:21:01
Koska Ynkkä on niin PASKA!
Böö
Corpsegrinder
14.08.2004 16:57:29
Ynkä on parhain
St. Wanker
GuitarMonster
14.08.2004 21:38:40
Koska Ynkkä on niin PASKA!

Eipäs!

Ynkkä on IHAN HUONO!!!11!"€!!
moottorisaha
14.08.2004 23:44:35

Trumpetisti Verneri Pohjola sanoo Suomen kuvalehdessä osuvasti: "Musiikki on syvempi taide kuin sirkustaide. Se ei voi perustua vain temppuihin. Taitoa ei voi määritellä sen mukaan, osaatko jonkun tempun vai et."
Tämän vuoksi virtuositeettin pyrkiminen on aivan turhaa. Musiikissa ei ole kyse siitä.

Mutta mitä parempi tekniikka on, sitä helpompi on soittaa juttuja mitä keksii päässään. Toisinsanoen, hyvä tekniikka laajentaa mahdollisuuksia itsensä ilmaisuun.
Kimmo72
15.08.2004 00:25:12
Mutta mitä parempi tekniikka on, sitä helpompi on soittaa juttuja mitä keksii päässään. Toisinsanoen, hyvä tekniikka laajentaa mahdollisuuksia itsensä ilmaisuun.

Näin juuri.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan
Curry
15.08.2004 15:34:08

Ynkkä on hyvä soittaja, erittäin harva muusikko käsittele soitintaan yhtä taitavasti kuin tämä mies tekee. Jostain syystä en kuitenkaan erityisemmin pidä miehen musiikista, vaikka kuuntelenkin aika paljon poweria ja muuta melodiavetoista metallia ja rokkia. Mielestäni miehen soolot ovat usein liian erillään muusta biisistä.
Lick it up
hörhö
15.08.2004 16:11:02

Niin juuri. Sitä kuulee esim. jazz- ja klasarikitaristeilla. Hienoa onkin. Harvemmin Ynkällä.

Jos joku tuosta rasvapallosta tykkää, niin tykätköön. Minä en enkä valita sen olemassaolosta. Se miksi hänestä en tykkää on, että monilla muilla kitaristeilla on minua enemmän kiinnostavaa musiikkia. Nopea molliarpeggio fraasista toiseen puuduttaa minua. Jos pelkkä hevitilutekniikka kiinnostaa, niin tutustukaan Fareriin ja Batioon. He soittavat teknisemmin, kuin Ynkkä samantyyppistä musiikkia. Se, mitä he tekevät on vain vieläkin köyhempää sisällöllisesti.
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara
Jormaz
15.08.2004 16:20:53
Käsittääkseni Fareri ei osaa kuin tehdä porakonesweeppejä, pikkaustaidot taitavat olla aika heikot hänellä. Batio taas on hullun taitava mutta biisinsä ovat mitä ovat. Ynkällä on jotain ideaa mutta välillä menee tosi pahasti överiksi.
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)