Osmo 13.08.2004 15:34:04 | |
---|
niinsis. siinä sitä.. Naama umpeen apina! |
HaloOfFlies 13.08.2004 17:12:54 | |
---|
Tuli katottua ja ihan hyvä oli. Olisi tosin voinut olla parempikin. "Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen |
el Bastardo 13.08.2004 17:21:26 | |
---|
Olikos tämä nyt se sama mikä tuli joskus aiemminkin? "Ihan jees" on arvosanani. Mua häiritsi se Thom Yorken päänpyörittely. |
PomppoK 13.08.2004 17:29:39 | |
---|
Olikos tämä nyt se sama mikä tuli joskus aiemminkin? "Ihan jees" on arvosanani. Mua häiritsi se Thom Yorken päänpyörittely. Sama, siis uusinta. "I've been busier than a one-armed bass player."
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
zorro 13.08.2004 17:39:19 | |
---|
Miten sillä jonnyllä lähti ohuistaki kielistä sellanen jazz-saundi? Onko sillä niin paksut kielet? OSTETAAN: Digitech WH1, lace sensor Red |
konehes 13.08.2004 20:20:19 | |
---|
Hemmetti kun unohdin katsoa. |
P2 13.08.2004 21:53:45 | |
---|
Kyllä Glastonbury live hakkaa tuon, vaikka ihan ok:han tuokin on, vähän häiritsi ne haastattelut biisien välissä kun biisejä feidattiin puheen päälle. |
Nyt tulee varmaan turpiin...Mutta en heti tunnistanut bändiä.Pari biisiä kattelin ja aattelin että mikähän aloitteleva savolaisbändi tuokin on.Sitten kun tuli haastatteluja niin OHO!!!.Bändiltä monia erinomaisia biisejä kuulleena ei iskeny/toiminu IMHO. |
paranoid android 14.08.2004 12:42:05 | |
---|
Montreuxin keikka oli yksi viime vuoden huonoimpia. Siis Radioheadilta. Hakkaa silti 99% muiden bändien keikoista. "No, I dont own any cars - just a tank. Cars are rubbish. If I buy things, I like to fucking get good things. Not boring things. You've got to spend your money on good things." - Richard D. James |
mikko1 14.08.2004 13:27:25 | |
---|
Kyllä Glastonbury live hakkaa tuon, vaikka ihan ok:han tuokin on, vähän häiritsi ne haastattelut biisien välissä kun biisejä feidattiin puheen päälle. Sama ketutti mua, esimerkiksi Paranoid Androidin fiilistelykohdan oisin halunnu nähä/kuulla. Oisivat saanu soittaa enemmän vanhoja biisejä, ihan hyvä silti. . |
Jenka 14.08.2004 15:13:23 | |
---|
Jahas, että sellaista tuli sitten missattua.... Yesterday I woke up sucking a lemon. |
Tee 14.08.2004 15:43:53 | |
---|
Olen erittäin suuri Radioheadin ystävä mutta tuo keikka ei kyllä nyt kuulostanut minun korvaani kovin erikoiselta. Radiohead on mielestäni kuitenkin ensisijaisesti studiobändi. :K |
zorro 14.08.2004 15:45:22 (muokattu 14.08.2004 15:45:59) | |
---|
Radiohead on mielestäni kuitenkin ensisijaisesti studiobändi. Tästä ainakaan minä en ole samaa mieltä. Tai en minä tiiä OSTETAAN: Digitech WH1, lace sensor Red |
DJKaaos 14.08.2004 15:52:14 | |
---|
En kyllä yhtään ymmärrä mihin tän bändin jumalainen suosio perustuu. Mun mielestä täysin tasapaksua ja mitään sanomatonta veivausta ja kitinää. Jos et tarvitse etkä halua jotakin, sitä on runsaasti tarjolla |
paranoid android 14.08.2004 17:24:58 | |
---|
Olen erittäin suuri Radioheadin ystävä mutta tuo keikka ei kyllä nyt kuulostanut minun korvaani kovin erikoiselta. Radiohead on mielestäni kuitenkin ensisijaisesti studiobändi. Ei ole, ei todellakaan. Itse yhtyeen 2 kertaa livenä nähneenä ja kymmenien live-bootleggien omistajana voin sanoa, että ovat parhaimmillaan livenä. Tuo Montreuxin keikka vaan ei todellakaan ole sieltä parhaasta päästä. "No, I dont own any cars - just a tank. Cars are rubbish. If I buy things, I like to fucking get good things. Not boring things. You've got to spend your money on good things." - Richard D. James |
Tee 14.08.2004 17:36:45 | |
---|
Ei ole, ei todellakaan. Itse yhtyeen 2 kertaa livenä nähneenä ja kymmenien live-bootleggien omistajana voin sanoa, että ovat parhaimmillaan livenä. Tuo Montreuxin keikka vaan ei todellakaan ole sieltä parhaasta päästä. Jaa no voi olla, kuten avataristakin näkee niin pidän kyllä yhtyeestä :). Kyllähän sitä lähtisi katselemaan jos suomeen tulisi. Pitänee koittaa hankkia livematskua jostain muualta. :K |
Makuupussimies 15.08.2004 01:29:20 | |
---|
Voi perse. Tuon olisin halunnut nähdä. Ei sitä varmaan netistä saa? Harr |
TiMiTheShiT 16.08.2004 08:19:24 | |
---|
missasin v*ttu..... mitäs biisejä (levyiltä) vetivät amnesiacilta, hail to thif:ta, kid a:lta......? he he heeh heh heh uuh hah hah haa |"kuinka moni oikeesti on sitä mieltä, että ihmisyys ja luonto on luotu raivattavaks tieltä?" -Jukka Poika-| |
paranoid android 16.08.2004 10:54:58 | |
---|
Tuossa TV-lähetyksessä näytettiin muistaakseni My iron lung, Just, Idioteque, Paranoid android, Sit down stand up, There there, 2+2=5 ja Sail to the moon. "No, I dont own any cars - just a tank. Cars are rubbish. If I buy things, I like to fucking get good things. Not boring things. You've got to spend your money on good things." - Richard D. James |
paranoid android 16.08.2004 10:55:34 | |
---|
Tuossa TV-lähetyksessä näytettiin muistaakseni My iron lung, Just, Idioteque, Paranoid android, Sit down stand up, There there, 2+2=5, Backdrifts, Go to sleep ja Sail to the moon. "No, I dont own any cars - just a tank. Cars are rubbish. If I buy things, I like to fucking get good things. Not boring things. You've got to spend your money on good things." - Richard D. James |