Tämmösen oon jostain kuullu? En sit tiä. Et vaan osaa, niinq junou. Huono ihminen junou. Haluanko nähdä toisen kerran? En halua. Yksi huono keikka riittää samalta pändiltä. "Muista et mä tuun kahes minuutis." K100#5 |
k1mm0 17.08.2004 09:24:05 | |
---|
No niin, nyt löytyy kenttälippu. Lloistavaa. |
Masta 17.08.2004 09:33:08 | |
---|
9.08 ei ollut enää jäljellä kuin yläkatsomon paikkoja. Niihin oli tyydyttävä... |
Valokaari 17.08.2004 09:37:10 | |
---|
Sinne meni sitten jonottamisen vaiva turhaan, kun edessä seisoneet no-life-nörtit, jotka olivat varmaankin kuulleet netistä että Rammstein on suosittu ostivat lippuja oikein urakalla että voivat niitä sitten kaupitella eteenpäin kunnon voitolla. Kiitti oikein paljon. Enhän ole katkera, enhän? No, johan ne on pari kertaa nähty että eipä sentään kovin järisyttävä katastrofi ole kyseessä. Rok rok. |
_Petri_ 17.08.2004 09:43:41 | |
---|
No niin, nyt löytyy kenttälippu. Lloistavaa. Sama. Loistavaa! Rok! |
Metallityöläinen 17.08.2004 09:45:36 | |
---|
Itte olin paikalla 9.09 ja sanottiin vaan että "joo... kenttäpaikat kyl tais mennä jo". Ostin sitten katsomoon 119. Nekin on kyl ihan kusipaikat, neljänneltä riviltä, mut minkäs teet? Vitusta tänne tultiin ja päin vittua täällä mennee! -Tommy Taberman |
k1mm0 17.08.2004 12:49:15 | |
---|
Heh, täältäpä löytyi sellainen Lippupalvelu, minkä olemassaolosta ei varmaan kovin moni edes tiedä. Meitä oli ehkä 10 ihmistä siinä jonottamassa klo 09:00. Justiinsa tuli kaverilta viesti, kuulemma alle tunnissa menneet kaikki 11 000 lippua. |
_Petri_ 17.08.2004 14:42:17 | |
---|
Justiinsa tuli kaverilta viesti, kuulemma alle tunnissa menneet kaikki 11 000 lippua. Jep. 9:40 kävin kattomassa huvikseni tilannetta Lippupalvelun verkkosivuilla, ja kaikki liput oli jo myyty loppuun. Aika hurjaa. OT: Onko Jyväskylästä lähdössä porukkaa autolla tuonne? Voisin haluta ainakin menokyydin. Junailu kun tulee aina kalliimmaksi. |
Tampio 17.08.2004 16:53:03 | |
---|
Juuh... Kenttälippu kädessä. Yllättävän kova ryysis sinne tais tulla. Oma jonottajani oli onneks jonossa jo puol kaheksan ja sai liput ensimmäisten joukossa. Mihinköhän hintaan ne nörtit niitä lippujansa jo myy? Onko kukaan kattellu? Rok rok |
k1mm0 17.08.2004 17:03:15 | |
---|
OT: Onko Jyväskylästä lähdössä porukkaa autolla tuonne? Voisin haluta ainakin menokyydin. Junailu kun tulee aina kalliimmaksi. Alustavasti olisi tarkoitus autolla lähteä, kyytiin mahtuu kyllä mikäli näin tehdään. Katsellaan nyt myöhemmin, mikä tuo autotilanne on. Kaverin autolla kun ei uskalla lähteä ja itse liikun vanhempieni autolla. |
Valokaari 17.08.2004 17:12:57 | |
---|
Joskus elämä on merkillistä. Kuten jo tuossa ylempänä purnutin, olin jonottanut turhaan. Sitten kuitenkin sen viestin kirjoittamisen jälkeen läksin kaupungille, missä satuin menemään toisen Lippupalvelun toimiston ohi. Hetken mielijohteesta marssin sisälle kysymään noita lippuja. Olin aivan varma että siellä on pelkkää eioota, mutta virkailija sanoikin tiskin takana että "joo me oltiin vahingossa printattu näitä muutama ylimääräinen, oltiin just palauttamassa näitä. Vielä viisi minuuttia etkä olis saanu. Montakos laitetaan?" Nyt sitten jännittämään että toivottavasti sitä paikkaa ei ole sentään myyty kahteen kertaan. Ei tekisi mitenkään mieli Areenalla selvitellä jonkun toisen kanssa että kumpi jää katsomaan konserttia ja kumpi heitetään pihalle... Rok rok. |
Max-X 17.08.2004 19:21:28 | |
---|
se oli kamalaa! jono ei ollut pitkä, mutta kenttäpaikat vietiin silti nenän edestä. ihmiset, jotka ei yksinkertaisesti tuu selviään siellä tulihelvetissä hengissä, vei multa kenttälipun. mikä eteen? mitään ei oo tehtävissä. ehkä hyppään yläkatsomosta alas ja päätän kurjat päiväni. siis ihmiset, jotka ei tuu selviään siellä... "This thing, that's killing your people and mine, is from the otherside... I can feel him allaround!" |
k1mm0 17.08.2004 20:08:21 | |
---|
ihmiset, jotka ei yksinkertaisesti tuu selviään siellä tulihelvetissä hengissä, vei multa kenttälipun. Saat kiittää mm. minua. Ainakin kuolen onnellisena. |
MV 17.08.2004 22:30:27 | |
---|
Vaikken mikään suurin fani olekkaan niin nyt alkoi vituttamaan kun en ostanut lippua. Vai että 1100 lippua tunnissa. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
k1mm0 17.08.2004 23:23:04 | |
---|
Vaikken mikään suurin fani olekkaan niin nyt alkoi vituttamaan kun en ostanut lippua. Vai että 1100 lippua tunnissa. 11 000, ja noin puolessa tunnissa, veikkaisin. |
Heissi 17.08.2004 23:50:06 | |
---|
Tuntia ennen olin Sokoksen (Tampere) lippupalveluun jonottamassa ja kenttäliput sain. "I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö. |
elementti 19.08.2004 15:59:46 (muokattu 26.08.2004 11:16:14) | |
---|
(ei mitään enää) "Holy Jesus, what are these goddamn animals?!" |
halodrummer 20.08.2004 10:19:45 | |
---|
Itte olin paikalla 9.09 ja sanottiin vaan että "joo... kenttäpaikat kyl tais mennä jo". Ostin sitten katsomoon 119. Nekin on kyl ihan kusipaikat, neljänneltä riviltä, mut minkäs teet? Jostain syystä munkin paikka löytyy tuolta. Ei silti, aina parempi kuin ei mitään. "Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä |
Tampio 16.11.2004 18:51:20 | |
---|
Millasta settiä odotatte? Onko jollain tietoa noista ekoista keikoista? Odotan mielenkiinnolla miten nuo reise, reisen veisut toimii livenä. Niin ja tietysti sitä, millaset pyrot ne onnistuu hartwalille väsään. Pastilli? |
_Petri_ 17.11.2004 17:43:22 | |
---|
Niin ja tietysti sitä, millaset pyrot ne onnistuu hartwalille väsään. Ei kai sinne paljon tuota tulishow'ta ole tulossa. Areenalla ei saa käyttää pyrotekniikkaa, ja Rammsteinhan ilmoitti jo aiemmin syksyllä, että tulitemput on tehty ja kiertueen keikoilla tullaan näkemään jotain uutta. Jännää. |