Aihe: Slayer, mistä aloitan kuuntelun?
1 2 3
Glottis
13.08.2004 18:09:20
Niin, oon hevimiehiä, ollu aina, mutta eilen bänditreeneissä tuli poikien kanssa juttua bändeistä mitä kuunneltiin "pikkupoikina" ja huomasin että toden totta multa on jääny kuuntelematta Slayerin tuotanto kokonaan. Ja aattelin että olis ehkä syytä korjata tää hirveä aukko sivistyksessä, joten mikä on paras/hyvä levy heiltä?
lapio
13.08.2004 18:11:18

Reign in blood.
Minuun on käytetty poltetun maan taktiikkaa... Mitä tuossa avatarissa tapahtuu?
Vimpo
13.08.2004 18:14:41 (muokattu 13.08.2004 19:43:48)

Kuulin joltain, että "Slayer on kova bändi, samanlaista kuin Metallica mutta rankempi!" Ajattelin että no, pitää tsekata ja marssin kirjastoon. Lainasin Undisputed Attituden ja kuuntelin. Tuli vähän "mitävittuu, jotain punkkia" fiilikset siitä ja unohdin koko bändin vähäksi aikaa.

Sitten ostin aika sokkona Diabolus in Musican, en hirveästi tykännyt siitä, mutta kakkoslevyllä tulleet livebiisit (Angel of Death, Mandatory Suicide ym.) iskivät kovaa. Siitäpä sitä sitten Reign in Blood ja South of Heaven jossain välissä ja Diaboluksestakin aloin tykätä.

EDIT: En ilmeisesti osaa lukea. Luin otsikon "mistä aloitit kuuntelun" enkä ilmeisesti jaksanut lukea ensimmäistä kirjoitusta lainkaan. Ok. No, ei kannata siis aloittaa Undisputed attitudesta.
rc
13.08.2004 18:49:28
Reign in blood! South of Heaven ja Seasons in the Abyss myös.
Sometimes I'll sing the same verse through the entire song. The kids don't notice, and when I'm singing the wrong verse I'm looking at them giggling and they don't realise it, ha ha -Tom Araya-
mathias
13.08.2004 18:50:13
Reign In Blood on niin legendaarinen levy, että siihen sinun on suorastaan PAKKO tutustua. Oma suosikkini on Seasons in the Abyss. Ja jos uudempaan materiaalin haluat tutustua, hanki God Hates Us All. Yllättävän hyvä levy sekin.
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer. -Homer Simpson-
Glottis
13.08.2004 19:45:06
jep jep, thanks mates! pitänee siis hakea jokin noista, ellei sitten kaikkia;)
Super-Jari
13.08.2004 20:35:08
Missä Ben viipyy?
ihan vitun tottakai!
mathias
13.08.2004 20:38:38
Missä Ben viipyy?

Hyvä kysymys.
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer. -Homer Simpson-
MrFunk
13.08.2004 20:47:40
Osta ensin South of Heaven tai Seasons in the Abyss...ja sitten Reign in blood on mannaa...
Kielet hauiksen mukaan...
leather rebel
13.08.2004 21:47:18
Reign In Blood. Koko Slayerin muu tuotanto kalpenee sen rinnalla.
"If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless
Joku vaa
13.08.2004 22:21:17

Seasons In The Abyss. Mun mielestä paras levy vaikka en Reign In Bloodia omistakaan mutta kaikki muut studiolevyt kyllä. Laitanpa senkin netistä tilaukseen täs joskus kun saan rahaa kun en ole kaupoista löytänyt...
Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa
Ben_D
13.08.2004 22:24:46

Missä Ben viipyy?

Ei jaksa. Kuunnelkaa kaikki levyt. Helppoa ja yksinkertasta.
http://www.jatkoaika.com
dictatorsh*t
13.08.2004 23:13:48
No jos nyt ehkä kuiteski Reign in Blood.

No tämähän nyt on aivan måste. Ni.

Ja jos uudempaan materiaalin haluat tutustua, hanki God Hates Us All. Yllättävän hyvä levy sekin.

Itseasiassa todella hyvä levy minun mielestäni. VAIKKAKAAN kaikki eivät siitä pidä. Tykkään.

Oikeastaan kannattaisi hankkia kaikki. Niin minä aion tehdä.
Myrikles!
"Kun Slayeriä soittaa takaperin, niin kuulee Jumalaa ylistäviä tekstejä..." -rc
Playboy
13.08.2004 23:59:11
Itse omistan tuon god hates us allin ja voin sanoa että todellä rankkaa vääntöä..mutta nuo legendat kannattaa ekä koluta läpi mm.reign in blood,south of heaven,seasons in the abyss..angel of deathin kanssa saat kyllä pallit tutisemaan..
Pitäkää hauskaa päivin ja öin, sillä kuolema kuittaa univelat.. -Kristian Ranta-
Ben_D
14.08.2004 00:09:31

Itse omistan tuon god hates us allin

Ihmeellisen paskat ja oudot soundit. Ei jää kun muutama kipale mieleen. Mitäänsanomaton.
mathias
14.08.2004 00:15:09
Ihmeellisen paskat ja oudot soundit. Ei jää kun muutama kipale mieleen. Mitäänsanomaton.

Mitäs helevettiä? Paskat ja oudot soundit? Selitätkös vielä vähän?
Ben_D
14.08.2004 00:18:31 (muokattu 14.08.2004 00:23:33)

Mitäs helevettiä? Paskat ja oudot soundit? Selitätkös vielä vähän?

No jos vertaa aikasempiin ja varsinkiin Reign In Blood, South Of Heaven ja Seasons In The Abyss levyihin niin ei vaan iske. Ja mikä tilivelvollinen mä olen selitteleen? Kun ei iske niin ei iske. MUN mielestä suhteellisen paska levy.

Ja alkuperäseen kysymykseen vastaus. Aloita kuuntelu noista kolmesta edellämainitsemistani levyistä. Eiköhän tää aihe ole käsitelty.
Torniojaws
14.08.2004 02:16:52

Haunting the Chapel, Hell Awaits, Reign In Blood
A boon I ask thee, mighty shade, within this circle I have made, make me a werewolf strong and bold, the terror alike of young and old.
mathias
14.08.2004 02:25:52
No jos vertaa aikasempiin ja varsinkiin Reign In Blood, South Of Heaven ja Seasons In The Abyss levyihin niin ei vaan iske. Ja mikä tilivelvollinen mä olen selitteleen? Kun ei iske niin ei iske. MUN mielestä suhteellisen paska levy.

Joo joo... blah blah.... Aivan sama. MUN mielestä kaikkea muuta kuin paska levy.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)