Aihe: Superbändi Velvet Revolver tulee Suomeen
1 2 3 4 5 6 7 8
-JiiTee-
12.08.2004 08:31:08 (muokattu 12.08.2004 08:32:17)
Lisäksi saundit olivat aivan paskat, siis todella vitun paskat, Pushneria ei kuulunut ollenkaan, ja släshiä vitun huonosti, ja weilandia välillä ihan liian kovaa tai sitten ei juuri ollenkaan.

basarista ja bassosta kuului tasan kaikki alaäänet, mutta yhtään basarin iskua tai basson nuottia en tainnut kuulla.

Toi on vissiin Helsingin jäähallin ominaisuus, että permannolla (ainakin pöydän lähellä) on hyvät saundit, mutta katsomossa sellasta puuroa, että huhhuh... Kerran oon istunu katsomossa Jäähallikeikalla, ja se oli kyllä viimenen kerta. Olit varmaan oikealla puolella lavaa, koska kitarat tuntuivat olleen taas lähes täysin panoroitu eli Kushneria ei varmaan paljoa oikean puoleisesta PA:sta tullut. En kyllä jaksa vieläkään käsittää miksi kitarat pitää panoroida livenä noin etäälle toisistaan, etenkin kun bändissä on selkeä komppi vs. lead -kitara jako.

No, itselle tuli kaikki hyvin, pystyi keskittymään diggailuun.

EDIT: Tosin tuo basso oli kyllä kovin hiljaisella, olisi hyvin voinut tulla kovempaakin.
EYESCREAM, uusia biisejä tarjolla!
kiitos
12.08.2004 15:26:42
Miksataanko noi keikat yhteen kohtaan hyvänkuuloseksi? Eikö ois parempi tehä jokaiselle katsomolohkolle oma PA? Money money money, mut keltäpä huippupändiltä sitä ei löytyis?
PekkaRii
12.08.2004 20:43:11
Jäähalli on todella onneton akustiikaltaan, tai varsinaisesti akustiikasta ei voi puhua, kun ei sitä ole siellä edes yhtään mietitty.

Mulla oli kanssa oikein hyvät saundit, olin lavan keskilinjalla kentällä, kymmenisen metriä lavasta.

Ei se kyllä oikein toimisi, että olisi katsoimoille omat PA:t. Samantien kaikille kuulokkeet/ omat monitorit joihin syötetään miksattua ääntä lavalta.
"Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991
corben
13.08.2004 21:00:02
YYYEEEAAAHHH!!!!!!! Tulin just Tukholman keikalta ja oli mahtava meininki. Slash, dave ja matt signeerasi nimmareita levyliikkeessä ja nimmareiden lisäksi sain oikein kätelläkin..Jee ja keikka oli todella hyvä vaikka lyhyenä miehenä ei kunnolla nähnytkään.
Tonight we gonna rock you tonight
Peoplez
14.08.2004 14:31:38
Mäkin tulin just Tukholmasta mutta en tiennyt tuosta nimmarisessiosta mitään :(
Kuulemma 1000 ihmistä oli jäänyt ilman jotenkin tuskinpa itsekään olisin ajoissa ehtinyt.

Mutta itse keikkaan, mielestäni Helsingin keikka oli hieman parempi. Tukholmassa oli välillä pahoja ongelmia soundeissa. Bassoäänet paukkui välillä ikävästi tai jotain. En ole ekspertti näissä asioissa joten en tiedä mistä tuo johtui, akustiikasta vissiin.
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
corben
14.08.2004 16:51:37
Mä en kyllä kuullut mitään erikoista bassoäänissä...mutta kolme tuntia jonotettiin niin päästiin aika alkupäähän jonoa. Ei muuten mekään tiedetty mitään nimmarijutusta mut onneksi kuultiin radiosta pari tuntii aikasemmin että pojat jakaa nimmareita.
Tonight we gonna rock you tonight
rockpock
14.08.2004 23:55:41
jees meikäkin oli Tukholmassa, tuli ostettua liput ennen kun kuulin HKI:iin keikasta.

Joo, painelin eturiviin ja siitähän se oli mukava kattella Slashin sooloilua ja Duffin bassottelua. Ihan sama mihin jampat siirtyi, jengi huusi hurmiossa. Dave Kushner ei oikein saanut ylistystä osakseen vaikka rokkaili täysillä.

Saundit oli kyllä luvattoman paskat siihen eturiviin...Slashin soiton kuuli hädin tuskin ja myös Scottin laulu kuului turhan hiljaa. Muttamutta, parempi fiilis jäi Stokiksen keikasta kuin Hkiin ja suurin vaikutus tais olla paikkavalinnalla (Hesassa olin siinä miksauspöydän lähellä).

Juu ja kyllä pojat osasi poseeraamisen taidon. Duff siinä bassotteli ja kun kuvaaja tuli paikalle, mr. McKagan otti tiukan rockilmeen ja pisti basson etukenoon =)

Joo! Ja rumpukapulan nappasin lennosta, Sorum veteli sillä ekan encoren (Used to Love Her, Slither ja Sex Type Thing). Biisijärkkä oli täysin sama kuin Suomessa.

Mutt joo kyllä VR jää nyt roimasti plussan puolelle noiden keikkojen ansiosta.
Peoplez
15.08.2004 00:55:37
Mä en kyllä kuullut mitään erikoista bassoäänissä...

Mua ainakin häiritsi välillä tosi pahasti. Olenkohan sitten kuullut harhoja vai mitä?
donfanucci
20.08.2004 00:20:54 (muokattu 20.08.2004 00:22:18)
rtsp://bass.live.sonera.com/ftp/plaza/haastattelu_velvet_revolver.rm

15 min pitkä hyvä Duff-haastattelu. Matskua vähän myös Jäähallin keikasta. Koko 58 mb, pitäs onnistua lataus suoraan tuosta esim. FlashGetillä tai jollain muulla download-managerilla.

Ja video on RealMedia-muodossa, mutta RealPlayeriä ei tartte käyttää, kun on olemassa RealAlternative: http://www.free-codecs.com/download/Real_Alternative.htm
Peoplez
23.08.2004 11:30:17
Jos kiinnostaa Fall To Pieces -musavideo niin launch.com tuolla sen voi katsoa.

Ja oli muuten hyvä tuo Duff-haastattelu!
Zakk
23.08.2004 15:46:06
Jos kiinnostaa Fall To Pieces -musavideo niin launch.com tuolla sen voi katsoa.

Ja oli muuten hyvä tuo Duff-haastattelu!

Oli kyl helvetin hyvä ja asiallinen haastattelu. Musavideokin oli ihan jees, vähän ton suuntasta videota kuvittelinkin.
Peoplez
25.08.2004 15:10:09
Matt Sorum on tänään Sessions-ohjelmassa Subtv:llä.
MrQ
26.08.2004 12:42:33
Eikös se ollut weiland?
Peoplez
26.08.2004 17:03:58
Ei ollu Weiland. Matt opetti tuota entistä moon tv -juontajaa soittamaan rumpuja ja sanoi "kaikki entiset naisoppilaani ovat soittaneet rinnat paljaina" :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)