jigsore 06.07.2004 20:14:48 | |
---|
"Nick Menza on nyt virallisesti liittynyt takaisin Megadethin miehistöön. Megadethin uusi albumi The System Has Failed julkaistaan syyskuun 14. Sanctuary Recordsin kautta." (LMSN) Aika hieno juttu, olen aina pitänytkin Menzaa 'dethin ainoana oikeana rumpalipoikana. Hyvältä kuulostaa myös uuden levyn maistiaisbiisi, jossa tosin Colaiuta kannuttelee. Vieläpä Jeff Watersin on huhuttu tulevan bändin kakkoskitaristiksi.. huh! Onkohan totta että nuo uuden lätyn biisit ovat jopa Rust In Peacen ajoilta asti? Ja vaikka olisivatkin vanhoja jämiä, niin varmasti silti laadukkaampaa kuin viime aikoijen varsin heikko matsku.. "Do you have that one with the guy who was in that movie that was out last year?" IHKK #8 |
Deathrace King 06.07.2004 20:49:32 (muokattu 06.07.2004 20:50:26) | |
---|
Kyllä, Menza on todellakin palannut, ja jos Jeff Waters tulee kitaraan, niin JUMALAUTA!!! Uutta levyä todellakin odotellaan innolla. Näytebiisikin kuulosti hyvältä, harmi ettei sitä enää ole jaossa sivuilla kun unohdin sen sieltä koneelle imuttaa. Edit: Joku oli uumoillut kitaraan Marty Friedmania, mutta huhujahan nämä vielä tässä vaiheessa ovat. Thrash and mosh 'till death! |
Nyar 06.07.2004 21:22:16 | |
---|
Nick Menzassa mietityttää se kun kuuntelee Youthanasia-levyä siinä Menza soittaa kokoajan 8-osia hihatilla... Hyvä, vaan ja Marty kitaraan... Se on MegadetH, eikä MegadeatH, senkin pöhköt! |
Aksu89 06.07.2004 22:08:55 | |
---|
Marty on ainoa oikea Megadeth kakkoskitaristi.. No comments. Riisi |
samwyse 07.07.2004 02:03:13 | |
---|
Tietääkseni biisit ovat Rust In Peacen ja Youthanasian väliltä. www.vesabbs.com |
leather rebel 07.07.2004 08:45:09 | |
---|
Tietääkseni biisit ovat Rust In Peacen ja Youthanasian väliltä. Elikkä Countdownin jämämatskua :) "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
Jormaz 07.07.2004 15:15:59 | |
---|
Mä kusen housuun jos Friedman palaa ruotuun. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |
Lord of the strings 07.07.2004 15:23:36 | |
---|
Marty on ainoa oikea Megadeth kakkoskitaristi.. Komppaan. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14|
"Eihän tässä lasissa oo pohjaa" -Mutsi Slide-putkesta. |
kupteri 07.07.2004 16:25:00 | |
---|
Ja tokihan Ellefson pitää saada bassoon myös :-) |
alKOaine 07.07.2004 17:08:11 | |
---|
Jep, Ellefson ja Friedman myös takaisin! Muistaakseni vaan Friedmanilla taisi olla muita kiireitä, soololevyä tekee ehkäpä.. It ain't me, I'm no fortunate one.. |
lapio 07.07.2004 19:04:32 | |
---|
Kyllä, Menza on todellakin palannut, ja jos Jeff Waters tulee kitaraan, niin JUMALAUTA!!!
Olisi kyllä todella mielenkiintoista kuulla, mitä Mustaine ja Waters saisivat aikaan yhdistäessään voimansa. |
Rikke 13.08.2004 16:58:10 | |
---|
Mulla oli sivistyksessä paha aukko Megadethin kohdalla, eilen päätin vähän paikkailla sitä ja ostin Rust In Peace:n (remixed). Kuten arvata saattaa, ihastuin levyyn heti ja nyt tekisi mieli lisää. Millä levyillä kannattaisi tutustumista jatkaa kun en tuota Megadethin tuotantoa yhtään tunne. Emmekö elämöikkään eläimen elimistössä? |
Mulla oli sivistyksessä paha aukko Megadethin kohdalla, eilen päätin vähän paikkailla sitä ja ostin Rust In Peace:n (remixed). Kuten arvata saattaa, ihastuin levyyn heti ja nyt tekisi mieli lisää. Millä levyillä kannattaisi tutustumista jatkaa kun en tuota Megadethin tuotantoa yhtään tunne. Ostappa seuraavaksi Rust In Peacesta järjestyksessä seuraava, Countdown To Extinction. Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer. -Homer Simpson- |
lapio 13.08.2004 18:10:06 | |
---|
Ostappa seuraavaksi Rust In Peacesta järjestyksessä seuraava, Countdown To Extinction. Peace sells... but who's buying ja So Far, So Good... So What ! kannattaa myös harkita. Ne ovat järjestyksessä edelliset. Minä pidän itse enemmän tuosta Peace sellsitä, ostaisin sen. |
mathias 13.08.2004 18:46:07 (muokattu 13.08.2004 18:46:30) | |
---|
Peace sells... but who's buying ja So Far, So Good... So What ! kannattaa myös harkita. Ne ovat järjestyksessä edelliset. Minä pidän itse enemmän tuosta Peace sellsitä, ostaisin sen. Totta. Peace Sells on kyllä mahtava levy. Hienoa vuosikertaa '86. Sinä vuonna julkaistiin loistavia levyjä muutaman muunkin bändin toimesta... Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer. -Homer Simpson- |
samwyse 13.08.2004 18:47:37 | |
---|
Ja tokihan Ellefson pitää saada bassoon myös :-) Eipä taida tulla. Ellefson on haastanut Mustainen oikeuteen jostain kummasta syystä. www.vesabbs.com |
Jormaz 13.08.2004 21:52:41 | |
---|
Jos Rust in Peace kolahti niin mä siirtyisin eteenpäin muille levyille joilla soitti Friedman, eli Countdown ja sitten Youthanasia, Cryptic sitten jos uskaltaa. Kyllähän ne kaikki levyt ehtii kuitenkin jossain vaiheessa käymään läpi. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |
MrFunk 13.08.2004 21:59:44 | |
---|
Aika skeptinen olen Magakuoleman uuteen levyyn meinaan melkein kaikki Countdownia uudemmat levyt on pelkkää kuraa... Metallica piti Loadista ja ReLoadista huolimatta tasoa yllä. Kielet hauiksen mukaan... |
mathias 13.08.2004 22:05:13 | |
---|
Cryptic sitten jos uskaltaa. Kyllähän ne kaikki levyt ehtii kuitenkin jossain vaiheessa käymään läpi. Kyllä uskaltaa. Minusta se on vallan mainio levy. Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer. -Homer Simpson- |
Jormaz 13.08.2004 22:39:14 (muokattu 13.08.2004 22:41:05) | |
---|
Kyllä uskaltaa. Minusta se on vallan mainio levy. Mainio on mutta pettymys tulee jos odottaa Rust in Peacen kaltaisia kitararalleja. L: Mistä tulikin mieleen että ei kai ole muuta mahdollisuutta kuin ostaa toi levy uudestaan, on mystisesti kadonnut. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |