Aihe: Parhaat nauhat?
1
P2
13.08.2004 14:54:05
www.millbrook.fi myy dunloppia, hae sieltä, jotain aika ohutta varmaan haluut, jos vintagea haet. Mun suositus, ei tosin ohut, ois 6130.
Tim
13.08.2004 15:44:50

Noi jotkut kovat ammattilaiset käyttää ruostumattomasta teräksestä tehtyjä nauhoja. Tuskaa kuulemma työstää, mutta kestää sitten paljon paremmin, ja taisi ääneenkin jotain kuulemma vaikuttaa.
Mutta eipä noita taida suomesta saada, eikä varmaan kannattaisi ruveta harrastelijan noitten kanssa ährään.
Pitäs kai tehdä kaula niin hyvin, ettei tarttis sitte paljoo tasotella nauhoja.
Safaweb
13.08.2004 17:51:29 (muokattu 13.08.2004 17:54:31)
Aika kalliita nuo Millbrookin nauhat. Itse ostin tavallisesta soitinkaupasta Dunlopin Accuwire -nauhoja pakkauksen. Siihen kuuluu 24 kpl nauhoja, eli valmiiksi leikattuja ja suoristettuja. Hintaa oli noin 15 euroa.

http://www.jimdunlop.com/products/maintenance/frets/index.html

Ja mitä nauhoja, se riippuu itsestäsi. Jos haluat tehdä "oikean" vintage-straton, niin silloin varmaan jotain kapeaa nauhaa. Se on sitten eri juttu, kuinka mukava sillä on soittaa. Ite en ainakaan tykännyt noista 6130-nauhoista. Jos et ole varma, valitse tuttu ja turvallinen jumbokoko.
Euroword 2004 osaa asiansa: Muusikoiden.net is my fucking life! on muka suomeksi: Musa. Haavia on minun vittuilla ainais!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)