Aihe: kitarapajan Gibson Les Paul mallit??
1
veli_Tuuba
12.08.2004 15:45:50
Juu eli kiinnostais lähtee ostomielessä kokeilemaan jyväskylästä asti Helsinkiin kitarapajan uutta Les Paul standard desertburstia ja noita kahta käytettyä Customia.
Onko kukaan käynyt kokeilemassa, mietin että onko hyvän kuntoisia! / (tuntoisia vaikka makuasia onkin) ,ettei mitään ö luokan yksilöitä, että kannattaa täältä asti lähteen kokeilemaan. Jyväskylässä on järestäen 400e kalliimmat hinnat liikkeissä Gibsoneilla. Eli jos on jotain erikoismainintoja näistä ja muutenkin kirjottakaa.
Locrian
12.08.2004 16:32:48
Enpä oo ite käynyt testaamassa mutta sanoisin, että Kitarapajassa ei juuri ö-luokan paskaa myydä.Laatuliike kun on kyseessä.IMHO.
I hate eatin' vegetables... Can't swallow the wheelchair...
Da Make
12.08.2004 17:00:59
Enpä oo ite käynyt testaamassa mutta sanoisin, että Kitarapajassa ei juuri ö-luokan paskaa myydä.Laatuliike kun on kyseessä.IMHO.

Samoja kokemuksia minullakin. Saahan sen Gibsonin myytyä sinne paikalliseen musaliikkeeseen jos ei mielytä.
Asiantuntevaa porukkaa ja muutenkin mukava pikkupaja fiilis.
Cräx, Change, Ötöm!?IHKK #09 Katso omat plussasi täältä! EI OSTETA EQ PEDAALIA! ÄLÄ TARJOA!
p130
13.08.2004 10:23:04 (muokattu 13.08.2004 16:51:37)

Ei kai se mitenkään Kitarapajan Gibsonien laatuun vaikuta, vaikka liike ei Samickia tai Exeliä myykään.

Ei se niin merkittävä jälleenmyyjä varmaankaan ole että saisivat valikoida tilaamansa uudet Gibsonit, tai että pikkuliikkeellä olisi siihen resursseja vaikka se mahdollista olisikin (Täälläkin pyörii Kitarapajan toimintaa varsin hyvin tuntevia, korjatkaa jos olen väärässä).

Sama tilanne on käytetyissäkin, kyllä se Les Paul otetaan myyntitilille, vaikkei juuri se maailman paras yksilö olisikaan. Samaten otetaan vaihdossa.

On varsin naiivia ajatella, että juuri Kitarapajan Gibsonit olisivat keskimäärin parempia kuin muiden liikkeiden. Se on tilastollinen mahdottomuus.

Asia erikseen on tietenkin "Pajalta" ostetun kitaran statusarvo ja liikkeen syvä asiantuntemus. Ja onhan siellä yleensä keskivertoliikettä parempi valikoima esimerkiksi Les Pauleja, joka mahdollistaa vertailun ja sen "hyvän yksilön" valitsemisen.

edit: kirjoitusvirhe
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
lapio
13.08.2004 11:33:53

Jyväskylässä on järestäen 400e kalliimmat hinnat liikkeissä Gibsoneilla. Eli jos on jotain erikoismainintoja näistä ja muutenkin kirjottakaa.

Oletko kysynyt Jyväskylässä paljon voisivat antaa alennusta? Saattaisi suurinpiirtein samaan hintaan irrota. Olen nimittäin oman Gibsonin ostanut Jyväskylästä.
Minuun on käytetty poltetun maan taktiikkaa... Mitä tuossa avatarissa tapahtuu?
Juzzu
13.08.2004 11:47:11 (muokattu 13.08.2004 11:47:56)
Oletko kysynyt Jyväskylässä paljon voisivat antaa alennusta? Saattaisi suurinpiirtein samaan hintaan irrota. Olen nimittäin oman Gibsonin ostanut Jyväskylästä.

Jykylän Gibsonit on mun mielestä aina jotain jämävärejä, kupari-classic ja se omituinen ruskea standard tällä hetkellä musikantissa. Toisaalta, voihan nuo joidenkin mielestä olla erilaisen kauniita. Tuo ruskea standardi ei kyllä itseäni hirveästi vakuuttanut, todella tumma 'umpinainen' soundi akustisesti. Toisaalta, toinen tykkää äidistä, toinen mummosta. Sitä paitsi, tuo stankku kuulosti hyvin erilaiselta kuin omatekeleeni ja eihän sitä voi tunnustaa, että omatekele ny ainakaan huonommin olisi soinut, hohhoo.

Tuo Lapion hunajabursti on kyllä hieno! Nätti kuin sika pienenä.
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
veli_Tuuba
13.08.2004 16:43:03
Kiitoksia vastauksista! Kyllä ne antaa alennusta, mutta hyvin vähän. Kova hinta Jyväskylän Gibsoneilla johtuu siitä kun Musapörssi ei myy Gibsonia joten musikantilla ei ole kilpailiaa Gibsoneissa...?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)