Basistin kulli / 4 = kitaristin kikkeli |
Johnny Buzz 13.08.2004 10:40:57 | |
---|
Pistetäänpäs nyt lisää arvosteltavaa palstalle. http://www.mikseri.net/artistit/?id=25458 Kaikki kommentit sallittuja. En loukkaannu. Tuliks tästä nyt basistien bändien demopalsta? Ei siis millään pahalla sua kohtaan, mut eikö nää kuitenkin kuuluis tonne demopalstalle. Vaikka toisaalta houkuttaishan se laitta omankin bändin tuotoksia tänne arvioitavaks, kun tuolla demopalstalla saa yleensä niin nihkeesti kommentteja ainakin tän tyyppinen musa, mitä me vedetään. |
poko 13.08.2004 11:17:32 (muokattu 13.08.2004 11:19:16) | |
---|
Tuliks tästä nyt basistien bändien demopalsta? Ei siis millään pahalla sua kohtaan, mut eikö nää kuitenkin kuuluis tonne demopalstalle. Oikeessa olet. En oo paljoo käynny mus.netin foorumil muuten ku täl basso puolel, joten en tullu ajatelleeks et tääl on tollanen demopalstakin. Mutta eihän se oo mun vika vaan sen ketä pisti mut soittaa sitä neljä kielist soitint jol ei oo nimee. Basistin kulli / 4 = kitaristin kikkeli |
balzary 13.08.2004 11:21:15 | |
---|
no mites jos pistetään vaikka yks thread johon basistit voi lykätä oman bändin tuotoksiin linkkejä? ei mua kiinnosta noi demopalstan biisit, en koskaan käy siellä. mutta bassopalstan örveltäjien hengentuotteita kuuntelisin ihan mielelläni. kaikki linkit olis yhdessä threadissa niin tuskin se ketään alkaa ärsyttämään, vai? |
Johnny Buzz 13.08.2004 11:24:14 | |
---|
no mites jos pistetään vaikka yks thread johon basistit voi lykätä oman bändin tuotoksiin linkkejä? ei mua kiinnosta noi demopalstan biisit, en koskaan käy siellä. mutta bassopalstan örveltäjien hengentuotteita kuuntelisin ihan mielelläni. kaikki linkit olis yhdessä threadissa niin tuskin se ketään alkaa ärsyttämään, vai? Vois olla ihan jees. Täällä toi kritiikki tuntuun kuitenkin olevan suht rakentavaa. Toisaalta, jos pistetään vaan yks threadi, niin eri biisit voi vähän hukkua sinne. Mielipiteitä? |
Hicks 13.08.2004 11:53:54 | |
---|
Loistava idea, demostudiosta ei jaksa todellakaan alkaa kuuntelemaan sieltö runsauden paljoudesta. ei ole tällä hetkellä henkilökohtaisesti mitään tuoretta materiaalia mutta eiköhän sitä synny täs, jammailtu kaverin kanssa autotallissa kolmatta päivää peräkkäin :P |