Välikäsi 12.08.2004 18:57:27 | |
---|
Mitä ihmeen kummaa? Hoho mitä huttua! Laulajalla on paikoitellen kiire kuin janosvalmus-vainaalla aikanaan, ei oo oikein tekstiä rytmitetty musiikkiin? Tuo laiska vaihtobasso varmaan taittuu ilman miljuunan markan kamojakin. |
Niskamies 12.08.2004 19:10:40 | |
---|
Juu, pistin nyt vielä uuden version biisistä. Leikkelin vielä. Laulaja tietää itekkin kiilanneensa, mutta ei oikein enää ole tilaisuutta nauhoittaa uudestaan. Sähköbassossa on kieliä. |
Zonebs 12.08.2004 19:14:59 | |
---|
ei tuu ku jotain hirveetä säröskittaa www.bassnw.com/bass%20fun%20links.htm |
balzary 12.08.2004 19:17:31 | |
---|
ei tuu ku jotain hirveetä säröskittaa juu ei tuu muuta. ei sovi häihin. mitä sä tolla leikkaamisella tarkotat? copy/paste-soittimia vai ? kohta loppuu happi kun pidätetään hengitystä liian kauan. |
Wil-J 12.08.2004 19:17:37 | |
---|
Mä tässä voisin samalla kalastaa jotain kommenttia (toden näköisesti negatiivista :D ) omasta perjantai iltapäivän rykäsystä! Tekemiseen meni n. tunti :P http://www.mikseri.net/FaBu- |
Niskamies 12.08.2004 19:27:58 | |
---|
Juu, oli käynyt kämy. Nyt on sivuilla. Sähköbassossa on kieliä. |
Niskamies 12.08.2004 19:28:17 | |
---|
Mä tässä voisin samalla kalastaa jotain kommenttia (toden näköisesti negatiivista :D ) omasta perjantai iltapäivän rykäsystä! Tekemiseen meni n. tunti :P http://www.mikseri.net/FaBu- Aika hektinen meininki:) Saundi on aika kova. Sähköbassossa on kieliä. |
HC-Audio 12.08.2004 19:59:22 | |
---|
Taimi oli aivan perseestä, mutta ihan hyvällä viulusaundilla ainaki. Ehkä vähän vähemmän vibratoa, tai aika paljoki vähemmän. Ei oikein istu.. mutmut. ihajees "Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" -Poika 5v. Lapuan linkki |
willie 12.08.2004 20:34:50 | |
---|
Mä tässä voisin samalla kalastaa jotain kommenttia (toden näköisesti negatiivista :D ) omasta perjantai iltapäivän rykäsystä! Tekemiseen meni n. tunti :P Eiku tää oli ihan jees nytkyttelyä ! Haitsu vähän turhan pinnassa vaan mun mielestä. Tunnin rykäsy joskus parempi kun viikon nuhjaaminen... willie Basisti, melkein 50v. |
Niskamies 12.08.2004 20:43:31 | |
---|
Etsivä löytää, myös bassotilua;) Sähköbassossa on kieliä. |
Wil-J 12.08.2004 21:01:10 | |
---|
Eiku tää oli ihan jees nytkyttelyä ! Haitsu vähän turhan pinnassa vaan mun mielestä. Tunnin rykäsy joskus parempi kun viikon nuhjaaminen... willie Hehe :) Kiitoksia. Joo en tohon rumpu soundi osastoon hirveesti satsannu kun ne äkkiä nykäsin Fruity Loopsilla! :D |
Anarkiapurilainen 12.08.2004 23:19:49 | |
---|
Tossa bassotilussa ei ollut kyllä päätä eikä häntää, eikä oikein mitään mielenkiintoista tekniikan esittelyäkään. Valssissa oli time aika mielenkiintoinen ihan kokonaisuutena, enpä haluaisi itse yrittää tollaisille taustoille nauhoittaa bassoja jälkikäteen. |
poppamies 12.08.2004 23:42:38 | |
---|
Etsivä löytää, myös bassotilua;) Taidat pitää meitä pilkkana hyvä Niskamies. Kitara(metallisäröllä) löytyy eka raidalta. Flyygeli ja baritoni aivan toisella äänitteellä esittämässä suvivalssia ja vimein bassokin löytyi mutta eri biisissä ja eri raidalla. Mitä haluat kertoa meille? "G-strings are for strippers" |
HC-Audio 13.08.2004 01:02:13 | |
---|
Siis kerro nyt niskis millä tripeillä sä oikeen näitä teet? Mitä ihmeen jauhoja vedät? "Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" -Poika 5v. Lapuan linkki |
Keny 13.08.2004 07:59:56 | |
---|
Ööö tota kertokaas tyhmälle et oliks toi säröhässäkkä se biisi mitä pitäis kommentoida.? Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
JK 13.08.2004 08:04:10 | |
---|
Ööö tota kertokaas tyhmälle et oliks toi säröhässäkkä se biisi mitä pitäis kommentoida.? Niskamies: "Juu, ei toi ole se mistä sitä kritiikkiä saada. Se on eräs oikea kipale, joka ei ole vielä siellä. Huomenna ehkä on." Muiden pitäis kommentoida jotain Niskiksen päässä soivaa biisiä, aika Ufoa alkaa olla.. "Ei pitäisi nikkelikielien haittaa jos on nikkeliallergikko. Niissä on sen verran vähän nikkeliä."- Niskamies |
Sähköjänis 13.08.2004 10:18:19 (muokattu 13.08.2004 10:18:33) | |
---|
Etsivä löytää, myös bassotilua;) no niin löytää. mä suosittelen kuule niskapoika vähä ton itsekritiikin harjoittamista. se ei palvele kenenkään etuja että sä pistät tänne arvioitavaksi jotain juostenkustua roskaa (sori vaan, en anna armoa) jonka takana et edes itse seiso 100%. ainoat keitä tommonen materiaali palvelee on ne kenties aika useatkin jotka kaikkitietävän nettipersoonasi innoittamina mieluusti lyttäävät sun tekeleesi. PS taimia ei paranneta editoimalla vaan treenaamalla. jos sun täytyy parannella taimia leikkelemällä niin siitä voit jo päätellä että soitto on sen verta avutonta siinä että sen biisin voi jättää vielä hautumaan eikä laittaa paskana versiona nettiin haukuttavaksi ja näin säästyneen ajan voi käyttää treenaamiseen. ei kantsi ihan jokaikistä kikkaretta tulla esittelemään ulos. Vituiks-män, suomalainen supersankari. |
Minä en löydä enää minkäänlaista näytettä, kummallista. Poistettu lienee? |
Sähköjänis 13.08.2004 10:20:50 | |
---|
Minä en löydä enää minkäänlaista näytettä, kummallista. Poistettu lienee? yes. niin on. mä ehdin pahaksi onneksi kuulemaan sen jo eilen. Vituiks-män, suomalainen supersankari. |
Johannes_t 13.08.2004 10:23:22 | |
---|
Ilmeisesti en kuitenkaan ihan hirveästi menettänyt? |