Aihe: Collarbone : Devil in Miss Verril -EP
1 2 3 4
Rituaalimurha
08.08.2004 19:26:51

Hey! Kiitos palautteesta:) Oon varsinkin imarreltu,kun on lauluista tullut paljon kehuja! Perjantaina sitten vaan tarkistamaan solisluun keikkakunto :)
Vihreän tietty sävy...
fifehole
11.08.2004 08:40:28

Lil`Thomas missäs toi Oranssi on, jos vaikka lähettäs täältä landelta kuuntelemaan teitä? Kannu ootko saannu jo uuden riden, mulla olis yks ylimääräinen jos on tarpeen?
Head for an eye
Eläin
11.08.2004 11:19:47

Oranssi on Herttoniemessä, ilmeisesti metroaseman välittömässä läheisyydessä. Tulkaa ihmeessä !
Pallisti
11.08.2004 19:12:14
Lil`Thomas missäs toi Oranssi on, jos vaikka lähettäs täältä landelta kuuntelemaan teitä? Kannu ootko saannu jo uuden riden, mulla olis yks ylimääräinen jos on tarpeen?

Myy se ride tolle Ruoholahden kurtisaanille! Sillä on oikeesti rahaa, vaikka se pihtaakin!!! BTW olitteko jos siellä Virossa keikalla, sillä Kanki voisi ruveta miettimään sen fucking efektin myyntiä?
"Vaadimme Pallistin pallit kehiin!!" -kid ego www.collarbone.tk
Tietäjä
11.08.2004 20:02:00

Jaa ei mulla kyllä ole rideä vieläkään. Millanen sulla olis??
fifehole
11.08.2004 20:38:32

Jaa ei mulla kyllä ole rideä vieläkään. Millanen sulla olis??

Paiste signature rough ride 22" (uusi), saat halvalla 250€+ pari hyvää 70-luvun mäntäpätkää. Se ei perkele mahdu mun caseen, enkä ala ostamaan uuttakaan. Tule kokeilemaan, ei toi nyt niin pitkä matka ole uudella Toyotalla!

Viro jäi väliin kun liikaa ukkoja puuttu riveistä, eli voi se olla et saat ostettua sen efektin vihdoinkin. Niin ja EP on edelleen **tun hyvä ettei tule off topic uhkauksia!
Head for an eye
Rituaalimurha
11.08.2004 22:25:36

Lil' Thomas.. vai niin ;D Muaha!! Oranssi on hertsikassa, hiihtäjäntiellä. Tulkaa rokittamaan!! ,,/
Vihreän tietty sävy...
Kitaranraiskaaja
11.08.2004 23:03:34

Oukkei.

Deadbeat oli kovuus. Aluksi kun säkeistö alkoi, tuli hieman mieleen Pantera, mikä on positiivista. Tosin Panteramaisuus katosi johonkin kertosäkeen ajaksi, mutta ei se mittään. Komia kipale.

Scarlet Starlet oli sitten vähän heikompi esitys, mutta ei kuitenkaan heikko. Vähän vaan peruskamaa. Laulumelodiat kuulosti tuhanteen kertaan lauletuilta.
Päälause, sivulause (sulkujensisäinen huomautus). Huudahdus!
fifehole
13.08.2004 10:30:41

Monelt luupäät alkaa soittaa tänään, hä?
Head for an eye
Eläin
13.08.2004 12:29:53

Monelt luupäät alkaa soittaa tänään, hä?

1930.
fifehole
19.08.2004 08:23:50 (muokattu 19.08.2004 08:24:35)

Kehitellään syksyn bändi-iltoja eli Kannu pistä niitä vanhoja sinkkuja tulemaan! Uudenkin saa laittaa.
Head for an eye
Rituaalimurha
21.08.2004 21:11:17

Nostan tämän paskan,vaikka se olisi viimeinen tekoni! ihmiset hyvät,lisää palautetta!! Tängjyyy :D
Vihreän tietty sävy...
Marzi
23.08.2004 02:37:02

Miksi keskeltä ei tuu kun laulua ja virveliä? Alussa se kitara tulee siitä, mut sit se katoaa jonnekin? Piti ottaa oikein luurit käteen, että onko näissä joku vika kun kitarat tulee niin eri puolilta. Soolokin tulee jostain sivuilta.

Vai onko tämä näitä St. Anger -juttuja, että aluksi soundi vituttaa ihan raivona ja sitten siitä alkaa salaa diggailla? Tällä hetkellä mun on tosi hankala kuunnella tätä. Pitäs varmaan luukuttaa stereoista täysiä, että pääsis oikeaan moodiin ja noi kanavat sekoittuis vähän.

Rouheat kitarat muuten. Ei oo teinisirkkeliä. Iso plussa. Ja laulajalle ISO plus. Attitude!

Biisitä tykkäsin kyllä. Saakos tätä jostain levyllä? Kuulostaa sopivalta stereoidenhajotusmeiningiltä. Tai siltä, mitä pitää soittaa kerrostalossa repeatilla aamuviideltä KOVAA.
Pidän ääntä, olen.
Eläin
23.08.2004 15:10:39

Miksi keskeltä ei tuu kun laulua ja virveliä? Alussa se kitara tulee siitä, mut sit se katoaa jonnekin? Piti ottaa oikein luurit käteen, että onko näissä joku vika kun kitarat tulee niin eri puolilta. Soolokin tulee jostain sivuilta.

Ööh? Kukaan muu ei ole puhunut vielä mitään tällaista. Kitarat kyllä laitettiin kuulumaan ihan normaalisti.

Biisitä tykkäsin kyllä. Saakos tätä jostain levyllä? Kuulostaa sopivalta stereoidenhajotusmeiningiltä. Tai siltä, mitä pitää soittaa kerrostalossa repeatilla aamuviideltä KOVAA.

Loistavaa, kiitos kiitos. :) Levyn saa ottamalla yhteyttä johonkin orkesterin jäseneen, esim. minuun. Joudumme pyytämään siitä 5 euron korvauksen johtuen korkeista valmistuskustannuksista (mm. masterointi Finnvoxilla). Kotisivuillemme on viimeisen kuukauden ajan pitänyt tulla levyn tilausmahdollisuus, mutta eipä ole kuulunut sen kummemmin kuin muitakaan päivityksiä... =P
Tietäjä
23.08.2004 22:10:24
Kotisivuillemme on viimeisen kuukauden ajan pitänyt tulla levyn tilausmahdollisuus, mutta eipä ole kuulunut sen kummemmin kuin muitakaan päivityksiä... =P

Ensi viikolla!
Eläin
08.09.2004 10:16:25

Collarbone on saanut uudet kotisivut!

http://www.collarbone.tk

Palautetta sivuista ja biiseistä otetaan kiitollisena vastaan!
Tietäjä
09.09.2004 22:33:10
Collarbone on saanut uudet kotisivut!

http://www.collarbone.tk

Palautetta sivuista ja biiseistä otetaan kiitollisena vastaan!

...ja kaikki jotka missasivat Oranssi keikan teillä on uusi tilaisuus nähdä CB livenä 8.10 Nosturissa mukana mm. SMAK.

Kiitoksia kaikille rakentavasta palautteesta!
NHR
14.09.2004 03:18:46

Ekassa oli hyvä ja tarttuva kertsi. Soolo oli hirveä.

Toisessa taas säkeistöt kuulostivat paremmilta, mutta kertsi ei yhtään puhutellut. Tämä oli kokonaisuutena mielenkiintoisempi biisi näistä kahdesta kuitenkin.

Kitarasoundit ovat kyllä aika "rumat", mutta eivät siitä huolimatta oikein minun mieleeni. Laulusoundit ovat aika kuivat, joku kaiku olis voinu sopia. Muuten laulu kuulostaa kyllä hyvältä.

Kotisivuihin en jaksanut nyt sen kummemmin tutustua.
Petankki on ihan hienoa kännissä, vaikka muistuttaakin silloin enemmän kuulantyönnön ja painin sekoitusta. - Cipollina
Eläin
15.09.2004 22:41:02

Kiitoksia!

Vieläkö saadaan lisää kommentteja? =)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt