Aihe: Single pedaalia ostamaan!
1 2
Niskamies
06.08.2004 19:06:47
jousiveto?

"EDP300-elastomervetoisen polkimen jousivetoinen versio."
Sähköbassossa on kieliä.
Alpha
06.08.2004 19:15:02
"EDP300-elastomervetoisen polkimen jousivetoinen versio."

Never heard. Oisko menny joku sekaisin. Ketju-, Suora ynnä Hihnavetoisista olen kuullut...

Ja joku Flexi Glide...Nippusidevetoinen...
Youni
10.08.2004 15:57:56
http://www.soitinlaine.fi/index.cfm … mp;pid=2934&mgid=4&sgid=174

Tällä ne tosirumpalit saadaan esille. Mitään välineurheilua harrasteta...ainakaan paljoa. Kyllä minä tuolla olen paukuttanut aika pitkään ja hyvin on toiminut. En usko, että soitto paljoa paranisi kalliimmalla bassorummun polkimella.
AP
10.08.2004 16:08:55
http://www.soitinlaine.fi/index.cfm … mp;pid=2934&mgid=4&sgid=174

Tällä ne tosirumpalit saadaan esille. Mitään välineurheilua harrasteta...ainakaan paljoa. Kyllä minä tuolla olen paukuttanut aika pitkään ja hyvin on toiminut. En usko, että soitto paljoa paranisi kalliimmalla bassorummun polkimella.

Se vaan, että noi Premierin peruspedaalit on muuten todella helppoja soittaa tottumattakin.

Täältä silti ääni Speed Kingille. Siinä saa sentään tehdä vähän töitäkin, että sen kanssa saa soitot kulkemaan kunnialla.
K100 #7
Youni
10.08.2004 16:11:05
Saako Speed Kingejä enää mistään? Meillä on soittokunnan kakkosspeduna Speed King ja se on kyllä tyylikäs spedu. Kyllä minä sillä soittaa osaan.
AP
10.08.2004 20:14:04
Millbrook musiikista ainakin saa.

Osaan sillä nyt jo minäkin jotain, mutta alkuun tuntui kyllä että voihan vitalis, tästä mitään tule.

No, onpa Speed Kingissä ainakin tyyliä ja nk. ameriikkaa enemmän kuin noissa iron Cobrissa ja muissa yhteensä...;-)
K100 #7
bluesman86
10.08.2004 21:24:14
Millbrook musiikista ainakin saa.

Osaan sillä nyt jo minäkin jotain, mutta alkuun tuntui kyllä että voihan vitalis, tästä mitään tule.

No, onpa Speed Kingissä ainakin tyyliä ja nk. ameriikkaa enemmän kuin noissa iron Cobrissa ja muissa yhteensä...;-)

juu mää ostin vajaa vuosi sitte kingin ja on se hyvä mutta nytten on tupla versio rauta madoista käytössä kun semmosta ei kingistä saa mutta kun on rahaa niin laitan kaks pasarii ja kaks kingii. kyllä se kingi on alkuun vähä hassu polkee kun se jalka levy on niin lyhyt ja sitte se runko on aika paljon matalempi kun yleensä.
Ihmiset (kaikki on kusipäitä kunnes toisin todistetaan). -Frank Zappa-
AP
12.08.2004 21:59:37
Kun kengännumero on 43½ niin tuntuu välillä, että se on liiankin lyhyt.

Nykynuorten murheita: mulla on kenkä 47 ja kumisaapas 47 1/2...
K100 #7
Jaakob
14.08.2004 19:24:08
Mitenkäs sitten, kun noissa Eliminatoreissa ja Iron Cobrissa on sellainen "footstopper"-palikka siellä varvaspäässä. Itse kun tykkään soittaa ilman kenkiä, (mieluiten varpaillaan) niin tuo stopperpalikka haittaa ikävästi soittoa.

Saako sen palikan noista pedaaleista ruuvattua pois, sanokaahan tietäväiset?
Grungerockia: http://www.keen.fi
bluesman86
14.08.2004 19:43:22
Mitenkäs sitten, kun noissa Eliminatoreissa ja Iron Cobrissa on sellainen "footstopper"-palikka siellä varvaspäässä. Itse kun tykkään soittaa ilman kenkiä, (mieluiten varpaillaan) niin tuo stopperpalikka haittaa ikävästi soittoa.

Saako sen palikan noista pedaaleista ruuvattua pois, sanokaahan tietäväiset?

ainaki cobrissa se palikka on kätevästi rumpuavaimella irrotettavissa.
Ihmiset (kaikki on kusipäitä kunnes toisin todistetaan). -Frank Zappa-
Aegis
15.08.2004 15:27:27
ainaki cobrissa se palikka on kätevästi rumpuavaimella irrotettavissa.

Joo, itsekin ne palikat pedaaleistani irrotin ja itseasiassa ne hävisivät johonkin eivätkä ole sen jälkeen eteeni ilmestyneet. Aika liukkaat jalat saa olla jos tarvitsee "toe-stopperin" soittoonsa.
Mikään ei ole niin viisas kuin insinööri, paitsi majava, joka menee suojaan sateelta.
JeeVes
15.08.2004 17:06:17
No nyt ostin itelleni Tollasen Premierin kumiveto pedaalin. Maksoin käytettynä 80e. "Ihan kuin uusi" kunnossa.
Treemaalla oppii treenaamaan, soittamalla oppii soittamaan. (Albert Järvinen)
JanneO
16.08.2004 12:23:36
Never heard. Oisko menny joku sekaisin. Ketju-, Suora ynnä Hihnavetoisista olen kuullut...

Ja joku Flexi Glide...Nippusidevetoinen...

edp300 on suoraveto pedaali jossa normaalin jousen korvasi kumi.
edp400 on siitä päivitetty versio, jossa tuon kumin taas korvasi jousi, saattoi ilmestyä hetken aikaa myös tuolla edp300 nimellä.
miän vain
16.08.2004 14:22:18

edp300 on suoraveto pedaali jossa normaalin jousen korvasi kumi.
edp400 on siitä päivitetty versio, jossa tuon kumin taas korvasi jousi, saattoi ilmestyä hetken aikaa myös tuolla edp300 nimellä.

Nyt kuulostaa järkevämmältä.

"Uusi jousivetoinen pedaali! Mullistava uutuus! Ennenkokematon riippumaton tuntuma - laudan liike ei enää vaikuta nuijan liikkeeseen kuin satunnaisesti, jos silloinkaan. Polje mitä poljet, pedaali soittaa mitä soittaa!" -> leikaus esittelyvideoon, jossa nuija ja polkulauta pojottavat toisistaan välittämättä ja miten sattuu. "En tiedä, miten olen ennen tullut toimeen ilman tätä loistavaa keksintöä!"
AP
16.08.2004 15:53:51
Nyt kuulostaa järkevämmältä.

"Uusi jousivetoinen pedaali! Mullistava uutuus! Ennenkokematon riippumaton tuntuma - laudan liike ei enää vaikuta nuijan liikkeeseen kuin satunnaisesti, jos silloinkaan. Polje mitä poljet, pedaali soittaa mitä soittaa!" -> leikaus esittelyvideoon, jossa nuija ja polkulauta pojottavat toisistaan välittämättä ja miten sattuu. "En tiedä, miten olen ennen tullut toimeen ilman tätä loistavaa keksintöä!"

Hoho!
K100 #7
Youni
16.08.2004 16:02:33
Joo, itsekin ne palikat pedaaleistani irrotin ja itseasiassa ne hävisivät johonkin eivätkä ole sen jälkeen eteeni ilmestyneet. Aika liukkaat jalat saa olla jos tarvitsee "toe-stopperin" soittoonsa.

Kyllä se toe stopperi on ihan kätevä. Kengät jalassa lähtee mulla jalka liukumaan uhkaavasti kohti tuota runkoa. Sitten kun kumipohja ottaa siihen kiinni, niin ei polkeminen enää onnistu. Siinä sitten alkaa kesken soiton korjailemaan asentoa...

Näin siis käy minulla, mutta tottumuskysymys. Tykkää kuka tykkää...
Aegis
17.08.2004 23:05:36
Kyllä se toe stopperi on ihan kätevä. Kengät jalassa lähtee mulla jalka liukumaan uhkaavasti kohti tuota runkoa. Sitten kun kumipohja ottaa siihen kiinni, niin ei polkeminen enää onnistu. Siinä sitten alkaa kesken soiton korjailemaan asentoa...

Näin siis käy minulla, mutta tottumuskysymys. Tykkää kuka tykkää...

No minähän soittelenkin sukkasillani kun saan sillä tavoin herkkyyttä ja tarkkuutta. Kenkinä varmaan kannattaisi käyttää jotain raakakumipohjaisia etteivät liukuisi.
Mikään ei ole niin viisas kuin insinööri, paitsi majava, joka menee suojaan sateelta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)