R.Syke 12.08.2004 06:13:25 (muokattu 12.08.2004 16:11:22) | |
---|
Oli hauskaa tutustua herroihin, tosin muuten mukavampi työympäristö olisi suonut enemmän musiikillista herkuttelua -Ja ainahan se kireys ei johdu pelkästään solistin ja orkan keskeisistä väleistä, vaan monenlaisista ristiaallokoista ja klikkiytymistä bändinkin henkilösuhteissa. Niitä suuri yleisö ja ulkopuoliset koskaan eivät tietenkään pääse näkemään eikä kokemaan - korkeintaan aistimaan. peukaloin: yksi ei -sana lisätty |
Irti Humpasta 12.08.2004 09:28:22 (muokattu 12.08.2004 09:29:01) | |
---|
-Ja ainahan se kireys johdu pelkästään solistin ja orkan keskeisistä väleistä, vaan monenlaisista ristiaallokoista ja klikkiytymistä bändinkin henkilösuhteissa. -Pitää olla tyytyväinen sen suhteen, että vuodesta -97 lähtien on onnistunut soittamaan sellaisten sällien kanssa, joissa henkilökemiat eivät ole törmänneet ollenkaan kenenkään bändiläisen välillä. Muutamissa saunailloissa oikein otettu puheeksi, että yleisesti sitä tapahtuu todella monessa bändissä, mutta me vain pidettiin porukalla hauskaa ... Muutamilla tuurauskeikoilla on oikein pistänyt silmään selkään puukottaminen bändin sisällä ja olenkin pyrkinyt pysymään sitten näistä porukoista poissa. Ei tällaisia kytköksiä kaivata missään työyhteisöissä. Työn pitää olla mukavaa, jotta ei tarvitse olla kyy otsassa... |
Irti Humpasta 12.08.2004 09:30:58 (muokattu 12.08.2004 09:36:17) | |
---|
Kyllä toi irtihumpasta on kova! Melkein tekisi mieli vaikka vähän maksaa että pääsisi noita keikkoja kokemaan!!! .... en ole kova, siksi sain solistilta kovaa kättä kahden vuoden ajan joka keikalla ja kerran vain koin fyysistä väkivaltaa mikin osuessa otsalohkooni... onneksi huomasin otsani olevan kova ;) |
ronkeli 12.08.2004 15:53:22 | |
---|
.... en ole kova, siksi sain solistilta kovaa kättä kahden vuoden ajan joka keikalla ja kerran vain koin fyysistä väkivaltaa mikin osuessa otsalohkooni... onneksi huomasin otsani olevan kova ;) Ihan oikeestikko se T.K jaksoi sulle JOKA keikalla kettuilla ? |
Irti Humpasta 12.08.2004 18:31:36 | |
---|
Ihan oikeestikko se T.K jaksoi sulle JOKA keikalla kettuilla ? .... no korjataan hieman.... 80-90% keikoista vaan kettuili.... P.S. Tulikin mieleen toi ulkonäkö kettuilu. Tapsa huolestui hiusteni lähdöstä ja otti lakkapullon ja kampasi hiukseni toisesta reunasta toiseen. Muut bändin jätkät pidättelivät nauruaan, kun Tapsa tokaisi: No niin pojat, eiks näytäkkin kymmenen vuotta nuoremmalta... |
Justiina. 12.08.2004 19:23:36 | |
---|
.... no korjataan hieman.... 80-90% keikoista vaan kettuili.... P.S. Tulikin mieleen toi ulkonäkö kettuilu. Tapsa huolestui hiusteni lähdöstä ja otti lakkapullon ja kampasi hiukseni toisesta reunasta toiseen. Muut bändin jätkät pidättelivät nauruaan, kun Tapsa tokaisi: No niin pojat, eiks näytäkkin kymmenen vuotta nuoremmalta... HAHHAHHAA! :D ( Sorry ei saisi nauraa, mutta toi oli niin hauska :) ) Voi reppanaa...Kyllä sä olet joutunut sen Tapsan temppujen kanssa koville. |
clave 12.08.2004 20:09:31 | |
---|
80-luvulla oltiin laivalla housebandinä, kyseessä tais olla Isabella. TK:n bändissä soitti silloin komppipari Jari Heino(jonkinmoinen basisti)/ Arska Ikonen (hyvä rumpali, joka lisäksi erittäin hyvä frendi). Joka aamu klo 10.00 TK piti bändin kanssa "harjotukset". Harjottelivat mm Hopeista kuuta jne. Bändissä oli silloin myös K. Kuittinen. Koko bändi oli hyvä ja silti TK äkseeras tollai. Miten TK saa rivin kasaan kun sen maine on tommonen ja kaikki tietää että totuus on karumpi kuin tarut? Rahallako? PS. IH; taidettiin olla samalla keikalla Merikievarissa muutamia vuosia sitten.... me muistaakseni kompattiin Marionia silloin. Mukana TK:n rivissä oli Suhonen/ drs ja Rantanen/bs. Rantanen soitti vielä mun rumpujen keskellä kun lavalla oli tilanahtautta. Silloinkin TK riskasi. "Valmiiksi mitattu piuha on liian lyhyt" |
baron 12.08.2004 20:49:01 | |
---|
Tämän vuoden aikana, jonka mä oon ollut M-netissä, täällä on ollut vähintään 3-4 threadiä, jotka ovat käsitelleet "Kansakoulua" ja sen suurempaa haavetta mulla ei soittajana ole, kuin päästä TK:n pompoteltavaksi. Tuntuu, että sen jälkeen sä vasta olet kunnon muusikko! Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
Fuzzy Boner 12.08.2004 20:57:13 | |
---|
Tämän vuoden aikana, jonka mä oon ollut M-netissä, täällä on ollut vähintään 3-4 threadiä, jotka ovat käsitelleet "Kansakoulua" ja sen suurempaa haavetta mulla ei soittajana ole, kuin päästä TK:n pompoteltavaksi. Tuntuu, että sen jälkeen sä vasta olet kunnon muusikko! Mä tiedän yhen joka pääsee kansan kiertueelle. Ja alleviivaan sanaa pääsee!! |
Mä tiedän yhen joka pääsee kansan kiertueelle. Ja alleviivaan sanaa pääsee!! Kyllä mahdat olla ylpee. Mä pääsen vasta TK:n lämppäriksi, mutta jostainhan on aloitettava. Edit: Kun mä pääsen sun ikääsi, mut on varmaan jo montaa kertaa erotettukin sieltä. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
Notefix 12.08.2004 21:15:19 | |
---|
sen suurempaa haavetta mulla ei soittajana ole, kuin päästä TK:n pompoteltavaksi. Tuntuu, että sen jälkeen sä vasta olet kunnon muusikko! Suomessa ei kyllä sellasia rahoja makseta että menisin kansakouluun, oikeesti. Rajansa kaikella :) My name is Baron, Notefix Baron " |
Fuzzy Boner 12.08.2004 21:34:52 | |
---|
Kyllä mahdat olla ylpee. Mä pääsen vasta TK:n lämppäriksi, mutta jostainhan on aloitettava. Edit: Kun mä pääsen sun ikääsi, mut on varmaan jo montaa kertaa erotettukin sieltä. Tosin en puhunut itsestäni. Mä oon jo Kansani vetäny aikanaan. |
clave 12.08.2004 22:14:46 | |
---|
Suomessa ei kyllä sellasia rahoja makseta että menisin kansakouluun, oikeesti. Rajansa kaikella :) Suomessa on jo pitkään vallinnut peruskoulu ja vissiin luokaton lukio. Niinhän se abityttönenkin toivoi älliä ja kukkia. "Valmiiksi mitattu piuha on liian lyhyt" |
Notefix 12.08.2004 22:23:47 | |
---|
luokaton lukio. Niinhän se abityttönenkin toivoi älliä ja kukkia. Luokatonta on korkeintaan mun soitto! Pakkohan sen on olla ku jäi kansakoulu väliin! My name is Baron, Notefix Baron " |
Irti Humpasta 12.08.2004 22:27:36 (muokattu 12.08.2004 22:29:02) | |
---|
Suomessa ei kyllä sellasia rahoja makseta että menisin kansakouluun, oikeesti. Rajansa kaikella :) ... noin mäkin ajattelin aikoinaan, mutta kun alkoi tuntumaan siltä, että kasa solisteja on jo kompattu ja olin päättänyt lopettaa aktiivikeikkailun ja tuli mahdollisuus päästä "kokemaan" tämä homma..... ajattelin, että saapa ainakin jälkipolville kerrottavaa ja ette arvaakkaan sitä kutinan määrää, kun pääsee herkullisia paloja aina kertomaan ... Vahvalla omallatunnolla ja masokismilla pärjää T.K:n bändissä aina. PS. IH; taidettiin olla samalla keikalla Merikievarissa muutamia vuosia sitten.... .... aivan ... nyt osaankin yhdistää taas palikoita;) Maailman näkee ihan toisella lailla, kun on kansakoulun käynyt.... 1. Huomaat, että voit olla helvetin onnellinen ihminen, kun omat asiat on oikeastaan ihan hyvin. 2. Opit huomaamaan, että asiat voi tehdä todella vaikeasti, vaikka ne voisi tehdä helpostikin. (esim. Konsertti lähestyy ja on treenit ja arreja valmiina bändille. Treeneissä "artisti" haluaa kuitenkin aivan eri sfääriä biisiin ja sitä treenataan klo 13-16 ja saavutetaan sellainen sekamelska, että kukaan ei tiedä rakenteita eikä miten biisi alkaa tai loppuu...klo 16-21 työstetään 2 biisiä samalla lailla. Seuraavana päivänä on konsertti ja "artisti" saapuu keikalle 0,5h ennen konsertin alkua, eikä suostu kertomaan, mitä vedetään. No 14 biisiä vedetään konsertissa, jossa koko bändi lavalla arvailee, mitäköhän seuraavaksi on tulossa ja onhan ne kolme eilisen päivän aikana treenattua biisiä "hallussa".) ... Voitte uskoa fiilikset konsertin jälkeen... no mulla ne purkautuu aina kahden tunnin nauramiseen seljällään sängyssä ja miettien, että ei tällaista voi olla ja sitten vaan totean että KYLLÄ VOI! 3. Huomaat, että artisti on aina oikeassa |
ronkeli 12.08.2004 22:48:32 (muokattu 12.08.2004 22:51:02) | |
---|
... noin mäkin ajattelin aikoinaan, mutta kun alkoi tuntumaan siltä, että kasa solisteja on jo kompattu ja olin päättänyt lopettaa aktiivikeikkailun ja tuli mahdollisuus päästä "kokemaan" tämä homma..... ajattelin, että saapa ainakin jälkipolville kerrottavaa ja ette arvaakkaan sitä kutinan määrää, kun pääsee herkullisia paloja aina kertomaan ... Vahvalla omallatunnolla ja masokismilla pärjää T.K:n bändissä aina. Juu ja kutkuttavaa ja mielenkiintoista niistä "Kansakoulu"- kokemuksistanne on myös lukea :) Meikäläinen kun on niin surkea soittamaan mitään soitinta , ettei ole mitään mahiksia koskaan päästä niitä juttuja henkilökohtaisesti itse kokemaan :( |
baron 12.08.2004 22:59:06 | |
---|
Juu ja kutkuttavaa ja mielenkiintoista niistä "Kansakoulu"- kokemuksistanne on myös lukea :) Meikäläinen kun on niin surkea soittamaan mitään soitinta , ettei ole mitään mahiksia koskaan päästä niitä juttuja henkilökohtaisesti itse kokemaan :( Eletään toivossa, että uusia vastaavia legendoja syntyy. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
Botox 13.08.2004 05:21:45 | |
---|
Eletään toivossa, että uusia vastaavia legendoja syntyy. No jaa...Kyllä mä luulen ,että tämän yhdenkin T. Kansan oikuissa on soittajilla ihan tarpeeksi kestämistä ;) Epäilempä, ettei toista T.K:n kaltaista ole ollut, ei ole , eikä tule koskaan olemaankaan ( hyvässä ,eikä pahassa). |
Irti Humpasta 13.08.2004 08:55:34 (muokattu 13.08.2004 08:55:54) | |
---|
Epäilempä, ettei toista T.K:n kaltaista ole ollut, ei ole , eikä tule koskaan olemaankaan ( hyvässä ,eikä pahassa). .... näinhän se on, koska tollaista käyttäytymistä ei mikään levy-yhtiö enää koskaan suvaitse... |
Hippiäinen 13.08.2004 14:32:33 | |
---|
Jos mä olisin hyvä soittaja, niin kyllä minäkin Tapsan bändiin menisin soittamaa, jos tilaisuus siihen siunaantuisi. Olishan se haastavaa ja olisi paljon kaikenlaista muisteltavaa koko loppuiäksi. Hyvät hermot teillä soittajilla kyllä täytyy myös olla ,että sellaista pompottelua siedätte ( turakaisten märinä on teitä ehkä koulinut ). Teidän täytysi vaan sanoa Tapsalle joskus vastaan. Mä sanoisin ainakin ,että : " Soita ite saatana " . Loistava laulaja Tapsa on, sitä en voi kieltää. Olen sen joillakin keikoilla nyt tässä nyt viimeaikoina käynyt ja yleensä ihan asiallisesti se tuntuu yleisöön suhtautuvan ja osaa kyllä ottaa sen yleisönsä. Pari turakaista vaan tässä taannoin eräällä keikalla oli aika järkytyneitä, kun Tapsa esiintymisensä lomassa vettä juodessaan sylkäisi pari kertaa täyden suullisen vettä lavalle. Se oli heidän mielestään kovin moukkamaista käytöstä. |