Lonesome 12.08.2004 12:58:10 | |
---|
Tilauksia jo vuoden 2000 lopulta. 8.2.2002 alkaen 123 levyä, yht. 937,75 euroa. Kai se on hyvä kauppa...;) "Tarjouslevyt" ei muuten tuolla ole erityisesti mitään vanhoja painoksia. Monet tukut/levy-yhtiöt pudottavat uudenpiakin painoksia alempaan hinta-kategoriaan. Esim. monet Sonyn (eli CBS/Columbia/Epic) levyt saa tuolta hintaan max 5,95, vaikka Anttilan erikoistarjous olisi 8,95. Laadukkaan, mutta ei aivan suurinta suosiota nauttineen '70's ja 80's musiikin diggailijat tekee tuolta ehkä parhaat löydöt imo. "Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC) |
Listen 12.08.2004 13:07:09 (muokattu 13.08.2004 08:44:15) | |
---|
"Tarjouslevyt" ei muuten tuolla ole erityisesti mitään vanhoja painoksia. Ei varmaan aina, mutta ainakin parin ostamani Virgin Recordsin levyn sisäkannessa on mainosteksti tulevasta CD-uudelleenjulkaisusta tyyliin "ilmestyy loppuvuonna 1991"... Laadukkaan, mutta ei aivan suurinta suosiota nauttineen '70's ja 80's musiikin diggailijat tekee tuolta ehkä parhaat löydöt imo. Näin on. En ole itse uskaltanut vielä edes tsekata uusia normaalihintaisia CD:itä... Miksi lykätä huomiseen sellaista, jonka voi hyvän valheen avulla lykätä ylihuomiseksi tai jättää kokonaan tekemättä. - Seppo Hyrkäs |
armadillo 12.08.2004 14:16:36 | |
---|
Hyvä valikoima 70-luvun musiikkia halvalla. 29.7.2004 alkaen 13 levyä, hintaa yhteensä 107,20 euroa. Life is a vacuum cleaner, it sucks. |
Chrissie 12.08.2004 14:17:46 | |
---|
Joo, halvat on hinnnat. Ainoa seikka joka hieman häiritsee on nuo DVD-leffojen ruotsinkieliset kansitekstit (en ole varma onko kaikissa, mutta isossa osassa ainakin). Predator -> Rövdjuret :) Onhan noita silti tullut tilattua. Äsken kun noita katselin, ja sieltä löytyi Babylon 5:n jaksoja, mutta hitto ruotsinkielisillä kansilla ja tekstityksellä! Muuten olisi tilaus lähtenyt alta aikayksikön... Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. |
Anonymous-jazz 12.08.2004 14:49:27 | |
---|
Kuinka nopeasti ootte yleensä saanu cd tilaukset? Ite tilasin jokunen aika sitten Thresholdin Critical Energy dvdn, jonka toimitus kesti lähes 3 viikkoa. Nyt olis tarkoitus hankkia Thresholdin uusin levy Subsurface, joka ilmesty tän kuun alussa. Soitin pariin liikkeeseen joihin se tulee vasta viikon tai kahden päästä. Saanko nopeammin jos tilaan cdon.comista? No mulla taas toi Nguyen Le:n Friends levyn tulossa on kestänyt jo puolitoista viikkoa eikä ole näkynyt. Teemujazz |
M-Juhana 12.08.2004 15:44:13 | |
---|
Ja helvetti postimaksu vaan 2,95 euroa. Näin o halapaa ! Raja asiantuntijuuden ja kaikkitietävyyden välillä on hiuksenhieno -Jusstus- |
Umpihullu 12.08.2004 18:47:36 | |
---|
Haluatteko hyvän vinkin kyseiseen kauppaan? Okei, kun tilaa jotain tuotetta, jota ei ole saatavilla ne antaa yleensä ilmaiset postimaksut hyvitykseksi siitä. Painat mieleen mikä levy ei ole saatavilla ja pistät sen saman levyn aina mukaan tilaukseen kun teet sieltä ostoksia, näin olen saanut monet tilaukset ilman postikuluja. Hieno homma, sieltä tulee vielä se ilmainen alennuskoodikin vähän väliä sähköpostiin. Eli käytännössä ei oo postimaksuja ollenkaan, jos osaa hieman kieroilla. Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
P2 12.08.2004 20:28:06 | |
---|
70 tuotetta ostettuna, joitain dvd:itä mukana, hintaa yhteensä 932,75e. Kertaakaan ei oo ollu valittamista, tuotteet tulee ajallaan ja lähetyskustannukset pieniä. Rikkinäiset levyn kannetkin saa vaihdettua, kunhan jaksaa lähettää takaisin. |
Eipä minullakaan ole mitään moitittavaa. Levyt on tulleet noin viikossa, vähän reilussa, paitsi jos on ollut jotain varaus systeemeitä, ni niissä tietysti kestää... Ihmettelin itsekin kun tuli viimeksi Nightwishin Once ja Straton Elements 2 pahvipack pussitettuna (ihan kuplamuovitetussa pussissa), mutta luulin että se johtuu lähinnä siitä, kun se toinen oli se pahviversio, ja Oncessa on ne "kaiverrukset" siinä kannessa, etteivät vaan menisi ryssimän postissa niitä levyjä... Ja tietysti vituttaa, kun joutuu armaan isukin nimellä/suostumuksella tilailemaan niitä levyjä, vaikka itse maksankin, kun ei nipin napin ikä riitä. Onko kellään muuten tietoa tarkistaako ne jotenkin, jos väitän olevani 18? No ensi toukokuussa on jo kuitenkin eri tilanne... "Siis kuinka vitun kännissä pitää olla, että katsoo livenä Slayeriä, mutta luulee näkevänsä Scorpionsin!!??" (Rokatessa Roiskuu II) |
el Bastardo 12.08.2004 20:42:03 | |
---|
On tullut kyseistä putiikkia käytettyä ihan siitä lähtien kun lafka Suomeen rantautui. Hyvin on löytynyt levyjä, ja vieläpä edulliseen hintaan, joten mikäs siinä, tilaukseen vaan. Joskus on tosin kestänyt pikkaisen liikaa postin odotteleminen. Postimaksuttomia lähetyksiä tarjosivat kampanjalla vuosi sitten, mutta eipä tuo 2,95 ole paha hinta kun sillä tosiaan saa koko tilauksen omaan postilaatikkoon. Taannoin sattui hassu tapaus, missä erään artistin levykotelossa oli oikean levyn lisäksi myös poltettu, saman artistin toinen levy. Eli kaksi yhden hinnalla... :D |
rockitsb 12.08.2004 21:31:02 | |
---|
Onko kellään muuten tietoa tarkistaako ne jotenkin, jos väitän olevani 18? Eihän ne sitä mistään näe (toivottavasti), sama juttu miulla; niukasti alaikäinen, mutta laitoin "vahingossa" syntymävuodeksi 1985. Yhen kerran oon vasta tilannut ja ei ainakaan vielä oo mitään seuraumuksia tullu. Ei haittaa. |
KTR 12.08.2004 22:25:37 | |
---|
Itse olen saanut odotella kaikkia tilauksia pirun kauan. Fireboxilta tilaan mielummin, sieltä tulee ihan seuraavana päivänä jo levyt. Tosin siellä on lähinnä vaan tota metallimeteliä. |
Mark-Ken 12.08.2004 23:24:15 | |
---|
Eipä valittamista, levyt, mitkä olen tilannut, ovat tulleet nopeasti, mutta kotelot ovat olleet rikki. Saatiin kumminki uudet. |
Antroid 09.04.2005 18:23:33 | |
---|
Kuinkas moni uskaltaa vielä tilata laskulla cdonista? Vähän jänskättää, kun sinne piti sellainen syntymäajan lopuke antaa. Sitähän ei kai pitäsi paljon netissä jaella. Noh, toivottavasti edes levyt tulee ehjänä. |
Johnny Buzz 09.04.2005 18:37:42 | |
---|
Kuinkas moni uskaltaa vielä tilata laskulla cdonista? Vähän jänskättää, kun sinne piti sellainen syntymäajan lopuke antaa. Sitähän ei kai pitäsi paljon netissä jaella. Noh, toivottavasti edes levyt tulee ehjänä. Laskulla mä oon tilannu viimeiset kolme-neljä tilausta. Mielummin sitä maksaa laskulla kuin luottokortilla. Parempi kun saa laskun maksettua heti, eikä parhaimmillaan usean viikon päästä Visa-laskun yhteydessä. On viime aikoina tullu ostettua levyjä vaan tuolta. Nytkin tulossa kuusi levyä kahdessa eri tilauksessa. Etenkin 8,95 € hintakategoriasta on löytynyt paljon helmiä. www.soulstab.com
Soulstab live @ On the Rocks, Helsinki 26.4. w/ Lovestone (vapaa pääsy) |
Strutsi 09.04.2005 18:43:29 | |
---|
Kannattaa levykauppa X:stä tilata. Tulee seuraavana päivänä postiin, kunhan tekee tilauksen ennen klo 16.00 Joskus tilasin 3 cd:tä, ja tulivat kahden päivän pästä, koska tein tilauksen klo 16 jälkeen. Ei vain taida olla ihan yhtä laaja valikoima. Vaan saahan ne tilattua jos ei löydy "I've gone where the hand of man has never set foot." |
Kaake 09.04.2005 21:45:38 | |
---|
On tullut paljon tilattua ja paljon varmaankin vielä tilaisinkin, mutta rikkinäiset kannet rupevat kyllä kyrsimään. Varsinkin kun tällä waretus-aikakaudella ei oikeastaan levyn ostoon ole muuta syytä kun tukea bändiä ja saada kannet + lehtiöt niin rikkinäiset kannet v*tuttavat kahta kauheammin. Onneksi Black&White Hakaniemessä myy halvalla. mikseri.net/deadblue |
carlos 09.04.2005 21:57:06 | |
---|
Kyllähän tuolta tulee tilailtua noita aina toisinaan. Viimeks tilasin ota 4 maksa 3 -kampanjan aikana. Olishan se paljo kivempaa mennä levykauppaan plaraamaan niitä levyjä, muttakun ei tässä lähistöllä mitä kunnollista oo. Tänään kyllä anttilasta jäi käteen MC5 - kick out the jams. Ja siis anttilasta. wtf? I can't hide but I can run for miles |
Silvio Dante 09.04.2005 22:11:17 | |
---|
On tullu tilattua, lähinnä niitä levyjä mitä ei jaksa lähteä metsästämään erikoisliikkeistä. 44 tuotetta yhteishintaan 646,35€. Muutama cd-kansi on ollu halki. Pääasia että pizza kuuma ja herkullinen |
Jenka 09.04.2005 22:21:19 (muokattu 09.04.2005 22:22:23) | |
---|
9 levyä pistin tilaukseen 2 viikkoa sitten. Noin viikko sitten tuli tilausstatukseen, että koko tilaus on toimitettu. Olen tässä viime päivinä odotellutkin postia. Luulen saavani ne kerralla, kun tilausstatukseenkin tuli että koko tilaus on toimitettu. Mutta miten on? Laittaako ne aina luukusta sisään, jolloin niiden pitäisi jaotella ne levyt vai saako mahdollisesti lappusen, että postista voi noutaa kun liian iso "kirje"? Vai olisiko joku postinjakaja niin tyhmä, että laittaisi oven luokse paketin, jolloin tilaukseni on pöllitty ja joku jättää laskun vaikka maksamatta ja se tulee myöhemmin piikkiini? Tuskinpa. Maanantai on taas toivoa täynnä. I forgot to say
the world might end today. |