baron 10.08.2004 07:41:28 | |
---|
Yllättäen liki selvinpäin tein havaintoni... Täysin uskottavaa. Musa voi myös selvin päin kuulostaa hyvältä, tosin harvemmin. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
R.Syke 10.08.2004 08:07:32 | |
---|
En mä susta puhunutkaan. -Olisko mielessä ollut tietäjä iänikuinen? |
poppamies 10.08.2004 08:37:42 | |
---|
...Musa voi myös selvin päin kuulostaa hyvältä, tosin harvemmin. Tästä tulikin mieleen että kaikista säälittävin tilanne on kun muusikko on niin juovuksissa että kuvittelee että soitto kuulostaa hyvältä... "G-strings are for strippers" |
baron 10.08.2004 09:13:25 | |
---|
MUUSIKOT LAKKOON JOS EI ALA PALKAT NOUSEMAAN? ;) Mä oon jo viikon kaikki arkipäivät, mitä nyt viikonlopuksi hetkeksi keskeytän! Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
pekkajau 10.08.2004 14:26:57 | |
---|
Rahalla rakennetaan mielikuvia! Mä tiedän pari hyvällä eläkkeellä olevaa oneman-urkuria jotka soittaa keikan kun keikan 50 eurolla vaikka ois ihan siellä hevonpersiissä asti. Ja jos sekin on vielä liikaa niin ne voi vielä tinkiäkin hinnasta! Keikkaa kuulema riittää ja varsinkin järjestäjät on kuulema tyytyväisiä! Tosin hinta/laatusuhde on kohillaan eli on ihan hirveätä morinää ja aivan ongelmajätemusiikiksi luokiteltavaa tuuttausta. Olin kerran kuuntelemassa toista "taiteilijaa" pakosta ja riitti hyvin pitkäksi aikaa. "Juna Kulkee" konesambana oli varsinainen elämys kun sointu vaihtui "ehkä" koko ajan pikkusen vika aikana. Turakaiset paino menemään tukka märkänä ja tämä takametsien mylvivä soittotyömies pani parastaan. Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |
isojussi 11.08.2004 00:30:03 | |
---|
Paas Pekka pappojen yhteystietoja tulemaan, niin mä tyrkkään ne sille eiliselle tinkaajalle, joka soitti perään jo valmiiks alemmasitkettyä hintaa ja kysy, että hetkinen, paljonkos se oli. Vittu ja keikka olis ollu vielä 27-11 :-) Markalla saa markan tavaran. S.....A! Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
pekkajau 11.08.2004 18:00:28 | |
---|
Paas Pekka pappojen yhteystietoja tulemaan, niin mä tyrkkään ne sille eiliselle tinkaajalle, joka soitti perään jo valmiiks alemmasitkettyä hintaa ja kysy, että hetkinen, paljonkos se oli. Vittu ja keikka olis ollu vielä 27-11 :-) Markalla saa markan tavaran. S.....A! En laita missään nimessä näiden salto mortales- pappojen yhteystietoja sulle tulemaan... koska viisainta on kaikkien kannalta että "saastunut" alue ei leviä tästä yhtään edemmäs vaan pysyy tiukasti vaan täällä savossa! Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |
poppamies 11.08.2004 22:35:59 (muokattu 11.08.2004 22:37:12) | |
---|
...Markalla saa markan tavaran. S.....A! No ei tuon takia kannata noitua mutta ajattele jos kävisikin niin että kympillä saisit vain markan edestä tavaraa. Kyllä minuakin alkaisi silloin vituttamaan... "G-strings are for strippers" |
...vaan pysyy tiukasti vaan täällä savossa! Hetkonen...onkos Kerimäki...Onhan se! Kattopas toi bändiä häihin - ketju. Nimittäin kommentoin morsiamelle, että katsii katto bändistä muutakin, kuin hintaa. Nää olis niille siinäkin mielessä hyvät :-) Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
pekkajau 13.08.2004 10:07:42 | |
---|
No ei tuon takia kannata noitua mutta ajattele jos kävisikin niin että kympillä saisit vain markan edestä tavaraa. Kyllä minuakin alkaisi silloin vituttamaan... Markalla ei saa kun Venäläisiä perslerputtimia. Eli semmosia jotka ei lerputa eivätkä mahdu perseeseen. (Pedro Hietasen" juontovitsi" aikanaan joskus Ruisrockissa) Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |
nopsa 13.08.2004 11:05:34 | |
---|
MUUSIKOT LAKKOON JOS EI ALA PALKAT NOUSEMAAN? ;)hyvä idea,mut aina tulee joku wannabe soittaja joka lähtee vaikka ilmaiseks |
Voxauttaja 13.08.2004 12:44:00 | |
---|
hyvä idea,mut aina tulee joku wannabe soittaja joka lähtee vaikka ilmaiseks Muusikothan voisi lähteä baareihin yms. paikkoihin lakkovahdeiksi... :-) Aina muusissa |
baron 13.08.2004 12:48:44 | |
---|
Muusikothan voisi lähteä baareihin yms. paikkoihin lakkovahdeiksi... :-) Kun jonkinverran lakkokokemusta on takana (mm lakkopäällikkönä!) niin kuin itsestään herää kysymys, kuka/mikä maksaa lakkoavustukset? Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
poppamies 13.08.2004 13:28:41 | |
---|
Kun jonkinverran lakkokokemusta on takana (mm lakkopäällikkönä!) niin kuin itsestään herää kysymys, kuka/mikä maksaa lakkoavustukset? Ai jaa, sinäkö olit siellä teillä lakkovahtina. Oliko sulla olikein liiton punaiset liivit ja lippalakki päässä? "G-strings are for strippers" |
baron 13.08.2004 15:08:50 | |
---|
Ai jaa, sinäkö olit siellä teillä lakkovahtina. Oliko sulla olikein liiton punaiset liivit ja lippalakki päässä? Siniset. Pääsin muuten telkkariinkin. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
R.Syke 13.08.2004 18:49:21 (muokattu 13.08.2004 18:50:00) | |
---|
Siniset. Pääsin muuten telkkariinkin. -Keu, keu, keu-keu, keu, keu-keu, keu-keu, keu, keu. edit ehka: key, key etc. |
WanhaWetäjä 16.08.2004 23:53:00 (muokattu 16.08.2004 23:53:27) | |
---|
Hyvin sanottu, mutta tiedänpä erään, jonka míelestä juuri tuollainen on ainoaa oikeaa tanssimuusikkoutta - ja taidat tietää sinäkin....;-) Vai niin..vai että olisin sitä mieltä että huono,iso bändi joka tekee keikkaa alihintaan edustaa jotenkin sitä oikeaa ja ainoaa tanssimuusikkoutta????Niin jos mua tarkoitat niin aikas lailla metsään meni ;-) Tää ko. bändi taitaa kuulostaa just siltä miltä se näyttääkin...onhan sitä ennekin ollut "hyviä"isoja bändejä joista turamaanit tykkää niin v....ti,esim Kaisa&Kumppanit... Makuja on monia...itse en ole M-sextettiä never kuullut,,mutta pari kollegaa oli kuullut ja kovasti kotikutoiselta oli kuulostanut,varsinkin sovituspuoli joka oli ollut "hakusessa"ts. jäänyt tekemättä... Se on syvältä jostain että jotkut polkee hintoja noinkin karusti,mutta ei ne ole ainoita,valitettavasti... Toisaalta parempi paha se on vähän huonompikin bändi kuin yx äijä ja kone...viimeksimainittu "kokoonpano" ei ainakaan edusta OIKEAA tanssimuusikkoutta vaan jotain ihan muuta...oikeissa tansseissa on ORKESTERI... |
isojussi 17.08.2004 10:08:51 | |
---|
Vai niin... Nono... En puhunu soittotaidoista mitää, vaan liksoista. En oo kyseistä bändiä koskaan kuullut ITSE, joten en heidän soittotaitoaan arvostele. ...onhan sitä ennekin ollut "hyviä"isoja bändejä joista turamaanit tykkää niin v....ti,...Makuja on monia... Tässähän me taas ollaan samaa mieltä, mutta voidaanko tälle asialle mitään. Jos puukorvat ostaa halvinta "puuroo", mitä markkinoilta löytyy ja tykää siitä, ei asialle oo välttämättä mitään tehtävissä. Huvitavinta (ja samalla parasta mun kannalta) tässä on se, että musta tuntuu, että nää "alihintaset aloittelijaräpellykset" kiinnostaa kovasti kuppiloita ja ohjelmatoimistoja, kun taas yksityisbileitten järjestäjät on kovasti laadun perään. Toisaalta toi sitten taas helvetin väärin sun kaltasia pitkän lijan ammattilaisia kohtaan. Syö varmasti sekä miestä että leipää. Kyllä se hinta mullkin aina välillä tulee vastaan, kun en halua alihinnoitella omaa ja varsinkin käyttämieni muusikoiden ammattitaitoo. Mä kun oon aikanani päättäny, että enää ei tarvi tehdä keikkaa ihan kenen kanssa tahansa ja kunnon ammattimies on palkkansa ansainnu. Kunnon palkan. Toisaalta parempi... Tän jätän vaihteeks omaan arvoonsa - provosinhan minäkin... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
JK 17.08.2004 11:34:06 (muokattu 17.08.2004 11:34:20) | |
---|
Makuja on monia...itse en ole M-sextettiä never kuullut,,mutta pari kollegaa oli kuullut ja kovasti kotikutoiselta oli kuulostanut,varsinkin sovituspuoli joka oli ollut "hakusessa"ts. jäänyt tekemättä Mäkään en ole Agentsia koskaan kuullut livenä mutta naapurin veljen vaimon kalakaveri oli kertonut parturilleen että se on hyvä bändi. "Ei pitäisi nikkelikielien haittaa jos on nikkeliallergikko. Niissä on sen verran vähän nikkeliä."- Niskamies |
WanhaWetäjä 17.08.2004 15:33:46 (muokattu 17.08.2004 15:34:22) | |
---|
Mäkään en ole Agentsia koskaan kuullut livenä mutta naapurin veljen vaimon kalakaveri oli kertonut parturilleen että se on hyvä bändi. Heh...etkö tosiaankaan ymmärrä että trion hinnalla ammatikseen keikkaileva noin iso orkesteri EI VOI olla mikään Finlanders II ??Se ei toki poissulje sitä karua tosiasiaa että jengin mielestä bändi voi olla tosi hyvä,ja se taas tukee sitä faktaa että eihän ne turakaiset(suurin osa) oikeen mistään mitään ymmärrä,mikä musiikkiin saati soittamiseen liittyy!? Tarkoitukseni ei ole teilata jotain bändiä kuulematta,vaan kun olen jo vuosikausia ihmetellyt miten nämä äijät voivat tehdä samoja paikkoja sextetillä kun muut joutuu vääntään niissä triolla/kvartetilla...jos sä et ymmärrä tätä yhtälöä niin ei voi mitään,ja toisekseen:komiat puvut ja paljon ukkoja on jo hyvä alku,mutta ei se ihan riitä...ja makuasiahan se on mistä tykkää,mä kyllä luotan bändikaverieni kokemukseen ja korviin tässä tapauksessa :-) |