Aihe: Hybrid Children
1 2
ajomies63
11.08.2004 10:30:29
Eilen jäähallissa Velvet Revolverin lämppärinä,MIKSI??
Karmee bändi. Viimeiset kymmenen vuotta samaa paskaa.
Yleensä bändit kehittyy ja menee eteenpäin,tämän bändin kohdalla ei ole tapahtunut minkäänlaista kehitystä,ei biisien eikä soittotaidon osalta. Olis varmaan löytynyt parempikin lämppäri.Kuka jaksaa sauhuta jostain v*tun Jassesta, täysin mitäänsanomaton ja turha mies.Ja se laulutaito..
"If you don`t drive it , somebody is gonna drive it anyway."
Imper
11.08.2004 10:48:06 (muokattu 11.08.2004 10:49:10)

Meni vähän ohi tää juttu. Yritätkö nyt varottaa muita ihmisiä kyseistä bändistä? Kun sinä et pidä bändistä niin siitä on tehtävä on threadi jossa kerrot kuinka paska bändi on sinun mielestäsi.

Mieti, jos joka jätkä tekee threadin bändistä josta ei pidä ja kertoo siinä bändin olevan paska.

Pidetään ne mölyt siellä mahassa. Aina ei voi olla tyytyväinen esim. suosikkibändin lämppäriin, mutta ethän sitä sinne mennytkään katsomaan?

EDIT: Eikä ollut tarkoitus haastaa riitaa, mutta vituttaa vaan nää radikaalit mielipiteenilmaisuketjut. Turhia.
Everyone is a per-son
Zakk
11.08.2004 11:26:44
Eilen jäähallissa Velvet Revolverin lämppärinä,MIKSI??

Slash oli toivonut että olisi lämppärinä, siinä syy. Ainkin Iltalehden jutun mukaan ;)
tommiot
11.08.2004 13:10:31
Niin ja ihan hyvä oli mun mielestä. Ei valittamista ainakaan.
aivokuolio
11.08.2004 15:26:28
Slashilla oli jo aikoinaan Nummirockissa Hybridien paita päällä kun Snakepit oli siellä keikalla. Liittyiskö jotenkin siis herra Hudsoniin lämppärivalinta.
Beowulf
11.08.2004 18:07:43
Nyt kun threadin aloittaja kertoi, että Hybrid Children on paska bändi niin minäkin voin sanoa, että mielestäni HC on helvetin HYVÄ bändi.

Joo, että näin.
I´ve been locked in a cage, created by myself...
Henko
11.08.2004 22:02:08

Kyl määki tykkään. Ei oo kehittyny? Mitä tohonki ny sanois? Ehkäpä "miksi korjata sitä, mikä ei ole vialla"? Hyviä levyjä ne on tehny. En o valitettavasti livenä nähny.
Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä.
opuh
11.08.2004 22:40:56
No joo ei muuten mitään valittamista, mutta ne kaikki kappaleet oli aika samanlaisia. Mä en ite huomannu siellä, mutta kaveri joka istu vieressä sano että se rumpali pisti silla mustalla telellä sen yhden kaapin paskaks.
Hahahah
Angus
11.08.2004 23:54:45

Mä en ite huomannu siellä, mutta kaveri joka istu vieressä sano että se rumpali pisti silla mustalla telellä sen yhden kaapin paskaks.

Tuo muuten oli niin säälittävänän näköinen tempaus, että...
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
-JiiTee-
12.08.2004 08:24:33
No joo ei muuten mitään valittamista, mutta ne kaikki kappaleet oli aika samanlaisia. Mä en ite huomannu siellä, mutta kaveri joka istu vieressä sano että se rumpali pisti silla mustalla telellä sen yhden kaapin paskaks.

Näin teki joo. Tosin veikkaanpa että ko. kaappi oli niitä paljon puhuttuja tyhjiä kaappeja ilman elementtejä. Niillähän oli neljä kaappia puolellaan, joista kaks oli Marsun 4x12 ja kahdessa oli ne HC:n lakanat päällä. Eli taisivat olla pelkästään näköesteenä takana olleille Velvetin kamoille...
EYESCREAM, uusia biisejä tarjolla!
Jimi
13.08.2004 16:15:29

Tuo muuten oli niin säälittävänän näköinen tempaus, että...

varsinkin ku se tele oli siellä vaan sen takia. hah. Mut ne soitti Misfitsin we are 138 vikana ja se oli paras. Kuulosti muuten vähä backyard babiesilta
Siis mikä? Missä? Millon? Häh? En ymmärrä?
jackcrow
13.08.2004 16:31:09
vituttaa se että ne vetää aina ton saman 138 biisin coverina, alkaa kyllästyttämään pahasti.
Henko
13.08.2004 18:03:01

veikkaanpa että ko. kaappi oli niitä paljon puhuttuja tyhjiä kaappeja ilman elementtejä....

Eihän käytössä olevia kaappeja/elementtejä kannata rikkoa :)
Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä.
Rocher
14.08.2004 17:16:46
Liittyiskö jotenkin siis herra Hudsoniin lämppärivalinta.

Kyllä vaan, Slash oli itse valinnut hybärit lämppäriksi. Hyvä valinta, sanon minä.
I'm a fucking star
Huevos
14.08.2004 17:38:38

Meni vähän ohi tää juttu. Yritätkö nyt varottaa muita ihmisiä kyseistä bändistä? Kun sinä et pidä bändistä niin siitä on tehtävä on threadi jossa kerrot kuinka paska bändi on sinun mielestäsi.

Mieti, jos joka jätkä tekee threadin bändistä josta ei pidä ja kertoo siinä bändin olevan paska.

Pidetään ne mölyt siellä mahassa. Aina ei voi olla tyytyväinen esim. suosikkibändin lämppäriin, mutta ethän sitä sinne mennytkään katsomaan?

EDIT: Eikä ollut tarkoitus haastaa riitaa, mutta vituttaa vaan nää radikaalit mielipiteenilmaisuketjut. Turhia.

hei, jäbä. sitä sanotaan KRITIIKIKS. tolla periaatteella ei myöskään voi aloittaa ketjua "vittu, miten siisti bändi".

hölömö.
Rasvaton
14.08.2004 18:26:21
Hirvet tykkää jäkälästä minä en. Hybrid on hyvää tykitystä mielestäni. höh. Mutta kuka on keksinyt sanonnan "makuasioista ei voi kiistellä"? No mistä sitten? Kummaa.
Huevos
14.08.2004 18:34:51

koskaan ei voi tehdä mitään, koska joku voi "loukkaantua".
ajomies63
16.08.2004 08:33:43
Hybrid Children on siltikin aivan paska ja turha bändi. Kuin myös Jani Wickholm on onneton urpo. Voiko Jania mollata?
Entäs Anttia?
"If you don`t drive it , somebody is gonna drive it anyway."
Mike M. Hiirenloukku
17.08.2004 13:03:06
Ikinä en aikaisemmin ollut Hybrid Childrenistä kuullut, (tai sitä kuullut) mutta mielestäni se kyllä oli kokonaisuutena oikein hyvä pläjäys. Aina ei voi kaikki onnistua livenä, mutta ei se ketään haittaa. Loppujen lopukshan ne rokkas siellä jäähallilla (ainakin eturivistä katsottuna ;)) erittäin.
Olitte hyvä yleisö - Minä olin loistava.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)