Ukko 10.08.2004 21:43:19 | |
---|
Pätemisen tarpeesta ;) |
musa 10.08.2004 22:34:43 (muokattu 10.08.2004 22:36:20) | |
---|
Kyllä mä ehkä käyn täällä enimmäkseen sosiaalisen kanssakäymisen takia. Olen tutustunut tätä kautta aivan käsittämättömän lahjakkaisiin muusikoihin ja musiikintekijöihin ja se ei olisi vältämättä ikipäivänä onnistunut "todellisessa elämässä". Myös moniin mieltä askarruttaneisiin kysymyksiin olen saanut täältä asiantuntevia vastauksia. Kiitoksia vaan kaikille käyttäjille ja ennen kaikkea palvelun rakentajille. |
author 10.08.2004 22:41:19 | |
---|
Periaatteessa yritän saada selville enemmän asioista ja kysellä oppineimmilta lähinnä soittoon liityvistä asioista. Huonosti kyllä menestyn tuossa käytännössä. Yleensä keskustelen vahemmän oleellisista asioista, mutta joskus opin jotain uutta samalla. Joskus miettii, että kuinkahan paljon olisi kehittynyt kitaransoitossa, jos olis käyttänyt senkin ajan mitä on ollut Muusikoiden.netissä soittamiseen. Kirjoitukset, joissa HUUDETAAN tai kiroillaan poistetaan! |
Notefix 10.08.2004 22:53:36 | |
---|
Kai tästä on tullut yhteisö...tai joukko erilaisia yhteisöjä :) "Oikeassa elämässä" noita yhteisöjä yleensä syntyy, mutta ne eivät välttämättä ole paljon tekemisissä toistensa kanssa. Muusikoiden.net on jonkunlainen madonreikä, joissa erilaisissa elämäntilanteissa olevat musaihmiset kohtaavat. Mä olen myös monien muiden tavoin tutustunut ja ystävystynyt monien sellaisten musaihmisten kanssa, joihin en yleensä törmää...joukossa on ammattilaisia, bändimuusikoita, harrastajia, tulevia ammattilaisia tai muuten vaan diggareta...lahjakasta ja ennenkaikkea mukavaa jengiä tuntuu olevan paljon! My name is Baron, Notefix Baron " |
Jabbe 10.08.2004 23:16:40 (muokattu 10.08.2004 23:18:41) | |
---|
Miksi en kävisi? Ja muuten aika samaa mieltä kuin ylläolevassa. Kaikenlainen turha dogmaattisuus on fundamentaalisesti perseestä. Mut kuitenkin ne hyvät biisit on niitä parhaita. |
poppamies 10.08.2004 23:23:15 | |
---|
Kai tästä on tullut yhteisö...tai joukko erilaisia yhteisöjä :) "Oikeassa elämässä" noita yhteisöjä yleensä syntyy, mutta ne eivät välttämättä ole paljon tekemisissä toistensa kanssa. Muusikoiden.net on jonkunlainen madonreikä, joissa erilaisissa elämäntilanteissa olevat musaihmiset kohtaavat. Mä olen myös monien muiden tavoin tutustunut ja ystävystynyt monien sellaisten musaihmisten kanssa, joihin en yleensä törmää...joukossa on ammattilaisia, bändimuusikoita, harrastajia, tulevia ammattilaisia tai muuten vaan diggareta...lahjakasta ja ennenkaikkea mukavaa jengiä tuntuu olevan paljon! Tässä se on kaikki sanottu. Koska en pystyisi ikinä paremmin itse ilmaisemaan niin komppaan vain tuohon Dmolli duurisoinnun päälle "G-strings are for strippers" |
Jani The Rock 11.08.2004 00:50:17 | |
---|
I like it here. Don`t mess with the countryboys |
Tmp 11.08.2004 09:54:53 | |
---|
No töissä on niin vähän tekemistä että pitää täällä pyöriä. Tosin kohta saadaan siihenkin parannus niin päästte minusta suurimmaksi osaksi. Joskus pitää kuitenkin käydä vierailemassa. "Mutta jos [sota] tulee, niin toivottavasti kukaan ei kuole eikä haavoitu pahasti." - Eclipse |
Fortune 11.08.2004 10:11:50 | |
---|
Koetan päästä besserwisserismistäni kitarakamojen suhteen ja oppia oikeasti asioita viisaammilta. Ylläpidän sosiaalisia kontakteja. Käyn kauppaa ja näyteikkunaostokseilen. Huvitun, kun KMT vonkaa naisia tai sellaisiksi luulemiaan. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Zarmo 11.08.2004 10:21:42 | |
---|
niin miksi vietät aikaasi näillä sivuilla?
"Hyvää" ajankulua ja onhan täällä paljon asiaakin jaossa. "Heikkisten suku on tuomittu ikuiseen köyhyyteen." -T.Huhtiniemi |
Hyödyn 10% käyntikerroista...mutta jollen kävisi usein se ei olisi enää 10%...että parempi pitää se siinä 10 kohdalla...tai tehdään Spinal Tabit ja mennään 11:sta prosenttiin. ..??!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!! Kielet hauiksen mukaan... |
Tellervo 11.08.2004 11:13:10 | |
---|
Viikon paras kysymys :) Käyn aika puuskittain, välillä tiheästi, välillä en ollenkaan. Miksikö... Monesti vaihtaakseni ajatuksia ja päästäkseni selville omista ajatuksistani. Monesti paasatakseni jostain. Joskus yrittääkseni hauskuuttaa ja viihdyttää. Monesti tullakseni hauskuutetuksi ja viihdytetyksi. Harvoin keskustellakseni asiallisen analyyttisesti musiikista. Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |
Nimismies 11.08.2004 13:11:08 | |
---|
Kasvatan virtuaalipippeliäni, tietty. Kaikista eniten ottaa kuitenkin pannuun, että mua ja Turboa sanotaan häiriköiksi. Mielestäni häirikkö on sellanen floodaaja, jolla ei ole mitään asiaa ja ainut missio on häiritä muiden keskustelua. - Mahe |
Billsner 11.08.2004 17:46:29 | |
---|
Käyn kauppaa ja näyteikkunaostokseilen. Samoin. Lisäksi tapan aikaa jota minulla ei pitäisi olla. Huvitun, kun KMT vonkaa naisia tai sellaisiksi luulemiaan. Hoho! You cannot rest here. Either find an inn, or rest outside. |