transparent 09.08.2004 11:31:34 | |
---|
Nyt on kehitteillä vain ja ainoastaan laulajille, sekä laulamisesta kiinnostuneille pyhitetty keskustelufoorumi. Kaipaisimmekin nyt mahdollisimman paljon uusia jäseniä kirjoittelemaan ja antamaan palautetta, jotta saisimme foorumin potkaistua käyntiin. Tule siis ja tutustu: http://laulajat.cjb.netMetal suits your soul! |
Unworthy Knight 09.08.2004 12:50:42 | |
---|
Tollaset animoidut ja muutenkin Gif hymiöt on pahasta. Muuten aika rauhallinen kuori. Pittää ny vähän katella aluksi millasta menoa sinne o kehkeytymäss. "Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!"
-leka
K100#3 |
transparent 09.08.2004 13:17:12 | |
---|
Ei sinne ole kehkeytymässä minkäänlaista meininkiä, jos kaikki jäävät vain odottamaan ja katselemaan. Rohkeasti vain rekisteröitymään kaikki ja mielipiteitä julki! Metal suits your soul! |
___Ozzy 09.08.2004 13:20:39 | |
---|
Uskallusta puuttuu mennä avaamaan mitään uutta topikkia, kun on muutenkin tällainen ujo pikkupoika. Eikä mulla toisaalta ole mitään järkevää sanottavaakaan. Seuraan toki tuota uutta foorumia, jois inne joku jotain kirjottaisi, niin sitten ehkä uskallan minäkin... where have all the colours gone? |
Ja toistaiseksi täällä on sen verran enemmän porukkaa, että ihmiset jäävät tänne, koska tämä on tutumpi ja tiedetään, että täällä ainaki syntyy keskustelua. Ehkäpä tuonnekin vähän myöhemmin ihmiset uskaltautuvat, ehkä.. oh boy, oh boy -tulilanka palaa!
Oh boy, oh boy -sytytin sen salaa! |
Mase 11.08.2004 18:23:58 | |
---|
Tollaset animoidut ja muutenkin Gif hymiöt on pahasta. Muuten aika rauhallinen kuori. Pittää ny vähän katella aluksi millasta menoa sinne o kehkeytymäss. Mulla kans pisti heti pahasti silmään tuollaiset animoidut giffit... samaten niinkuin se, että sivun alareunassa on englanninkieliset tekstit "Choose display order" ja "user permissions", jotka arvatenkin johtuvan valmiin pohjan käytöstä(?). Muuten ulkoasu on varsin nätti ;) |
JeSSy__ 23.08.2004 18:44:13 | |
---|
toi on aika hyvä :) mä oon jo siellä!! |