Aihe: Apua, basson vahaus.
1
Hicks
11.08.2004 08:54:41
Elikkä, mistä saisin basson hoitoon sopivaa puunhoitoaineitta/vahaa, warwickin vahaa tuskin saa mistään.
minulla on Warwick STD corvette (active).
+mitä vahoja käytätte

eräässä kuopiolaisessa musiikkikaupassa eivät tienneet edes sellaisten aineiden olemassaolosta, kyseessä oli tosin rumpuiin erikoistunut myyjä, vai pitäisikö minun etsiä kyseisiä aineita jostain aivan muualta, ?? ?? ??

voitte laittaa kaikkea asiaan liittyvää toki :9
haku toiminnalla löytyi vain yksi pieni keskustelu, jossa oli tietoa sitäkin vähemmän.

kiitos jo etukäteen!
Zonebs
11.08.2004 09:03:34
johnson bled=)
www.bassnw.com/bass%20fun%20links.htm
M.Hanski
11.08.2004 09:07:11
Warwickin oma vaha on mehiläis- ja karnaubavahan sekoitus. Kannattanee tiedustella asiaa myös soitinrakennuspalstalla, mutta kyllä tälläkin palstalla löytyy jekkiksiä, jotka osaavat neuvoa jonkun sopivan korvaavan tuotteen.
Se pittee tietee!
mr.bungle
11.08.2004 09:44:40

Elikkä, mistä saisin basson hoitoon sopivaa puunhoitoaineitta/vahaa, warwickin vahaa tuskin saa mistään.
minulla on Warwick STD corvette (active).
+mitä vahoja käytätte

eräässä kuopiolaisessa musiikkikaupassa eivät tienneet edes sellaisten aineiden olemassaolosta, kyseessä oli tosin rumpuiin erikoistunut myyjä, vai pitäisikö minun etsiä kyseisiä aineita jostain aivan muualta, ?? ?? ??

voitte laittaa kaikkea asiaan liittyvää toki :9
haku toiminnalla löytyi vain yksi pieni keskustelu, jossa oli tietoa sitäkin vähemmän.

kiitos jo etukäteen!

Thomannilla on Warwickin vahaa, mutta jos haluaa suosia kotimaisia kauppoja, niin ainakin Tampereen Tammerpianossa on seinät väärällään Warwickeja, eli vahaakin varmaan löytyy.

Mikä tahansa puupintojen hoitoon tarkoitettu mehiläisvaha tosin käy, kysy paikallisilta huonekaluliikkeiltä.
ja tämä on siis totuus
Hicks
11.08.2004 10:04:34
Selvä, viikingmusiikki on tuttu paikka ;) varmaan tullut lähemmäs 5000e osteltua sieltä :P
Itseasiassa sieltäkään ei yksi myyjä tiennyt vahoista kun soitin, mut pitää käydä tänään töistä päästyäni siellä tilaamassa warwickin omaa vahaa ja samalla Ernie ball:in kielet.
onko muuten kellään kokemusta kyseistä kielistä, en oikein tiedä mitkä niistä tilaisia Slinky, very slinky jne. <
pitää varmaan etsiä tietoa netistä..
Kieppi
11.08.2004 17:42:57
Kai Musamaailma lähettää sen suoraan sulle kotiinkin, jos sinne soittelet? Vaikkei nettikaupasta löydykään, niin kyllä sitä siellä myynnissä on.

Kieppi
Jeesus pelasti minut metallimusiikille ;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)