Arcibald 11.08.2004 08:43:22 | |
---|
Mitä mieltä ootte Hoobastankin the reason- biisistä? Millanen levy muuten on? Rock |
Edward 11.08.2004 09:03:27 | |
---|
Hyvä biisi. Aluksi kun kuuli, niin tuntui jotenkin mitäänsanomattomalta, mutta parin kuuntelukerran jälkeen rupesi tuntumaan jo ihan hyvältä. Siis perus jenkkifiilistelyähän toi on, eikä siinä mitään uutta tai ihmeellistä ole, mutta kyllä silti uppoo meikäläiseen. Sanat tosin voisi olla vähän paremmatkin..."I'm Not A Perfect Person..." -hyi vittu.. Levy onkin sitten muilta osin ihan eri meininkiä kuin The Reason. Paljon rankempaa, ja jopa vähän pomppuakin on prkl tungettu mukaan. Ei mikään kauhean hyvä kokonaisuus, mutta alkupäästä löytyy kyllä muutama ihan hyväkin viisu. Miksiköhän Hoobastank on muuten valinnut juuri levyn ja sinkun nimeksi The Reasonin, vaikka levy muuten on aivan erilaista....$$$$$$$! I'm just asking - Olen vain persekuningas |
joo sitä vähän pelkäsinki.. Miksköhän toi on niin yleistä, että sinkuks valitaan levyn ainoa "erilainen" biisi? Siis erilainen verrattuna koko bändin muuhun tuotantoon... Rock |
Edward 11.08.2004 10:10:10 | |
---|
joo sitä vähän pelkäsinki.. Miksköhän toi on niin yleistä, että sinkuks valitaan levyn ainoa "erilainen" biisi? Siis erilainen verrattuna koko bändin muuhun tuotantoon... Varmaan aika raha kysymys. Ainaki tuntuu, että jenkeissä tota harrastetaan enemmän; eli periaatteessa valitaan sinkuks sellanen tyttöjen itketysbiisi(niinkuin esim. Three Doors Down - Here Without You)vaikka levy muuten olisikin jotain aivan muuta, ja näin saadaan massit pois, kun jengi ostaa levyn vaan sen sinkun perusteella.. Aika persuksista tuo markkinointisysteemi.. I'm just asking - Olen vain persekuningas |
DJKaaos 11.08.2004 11:59:49 | |
---|
Hyvä biisi oli, mutta kiitos Radio Cityn etten halua kuulla sitä biisiä piiiitkäään aikaan enään. Jos et tarvitse etkä halua jotakin, sitä on runsaasti tarjolla |
Henko 11.08.2004 21:56:53 | |
---|
Paskaa nu-metallia. Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä. |
Tee 11.08.2004 22:15:42 | |
---|
Ei tuo kyllä mitää numetallia oo, pikemminki nugrungee. Right before your eyes oli iha ok biisi ainaki. Eikös tossa oo suomalaissyntyinen basisti tms ? :K |
Dhali 11.08.2004 22:18:56 | |
---|
onpa siinä. ihan hyvä muuten tuo levy mutta aikasemmilta löytyy ehkä parempia biisejä.. |
MrQ 12.08.2004 13:32:07 | |
---|
Pirun timmi groove pojilla, muuten. ainakin ekalla levyllä oli. |
miscage 12.08.2004 15:44:47 | |
---|
Ei hyvä. Pissis. "Se on vähän sama kuin paskois housuun." |
aivokuolio 12.08.2004 15:55:14 | |
---|
Sitä samaa jenkkikamaa mitä edustavat mm. Nickelback ja Staind. Eli täysin tyhjänpäiväistä lutkutusta, menee lähinnä taustamusana. Jos Kurt Cobain olisi hankkinut vaatteensa H&M:stä, niin lopputulos olisi jotain tätä osastoa. |
gheisari 12.08.2004 17:58:53 | |
---|
en ole kuullut uutta biisiä |
L.Ruoska 13.08.2004 07:12:56 | |
---|
Turhaa perusjenkkimtvkamaa, tuli kovasti mieleen Audiovent joka on siis vuotta aikaisempi samanlainen bändi. Näitähän riittää, tylsää ja turhaa imho. |
Skebaholikko 13.08.2004 08:53:00 (muokattu 13.08.2004 08:55:16) | |
---|
Jos Kurt Cobain olisi hankkinut vaatteensa H&M:stä, niin lopputulos olisi jotain tätä osastoa. Olen hämmentynyt siitä miten osuva kielikuva tämä todella onkaan. Plussaa rapsahtaa hörähdyksen ohella. itse aiheesta: tuon yhden biisin cityltä rullanneena on kyllä sellaista tuubatapettia ettei ärsyyntyäkään jaksa. Selviöhän se tosiaan tänä päivänä on että ne kostukerallit heitetään sinkuiksi keräämään taalat, turha sitä on kummastella. Samaa rataa kuin se Here Without you, ihan kammottavaa klisheepuuroa. Jotenkin se itsesääli-bataistilllaaavjuu-angstitus vielä meni paremmin pari vuotta sitten, ehkä vielä jonain päivänä uudestaan. Poison ja Warrant tekivät ne klisheensä 15 vuotta sitten sentään helvetin menevästi, silloin sekin osattiin. *nimimerkki paskanostalginen neonvärisen sleazen ystävä* Satan: "Remember: Lie, cheat, steal, and listen to heavy metal music!"
Bart: "Yes, sir!" |
Edward 13.08.2004 09:00:32 | |
---|
kostukerallit Vittu et repesin;) I'm just asking - Olen vain persekuningas |
Rattata 13.08.2004 13:38:00 | |
---|
Paskaa nu-metallia. Odotinkin joltain tätä kommenttia. Vittu, ei kaikki nu-metallin alle kiitos. "Take seven aspirins and call me in the morning" |