Aihe: mistä johtuu goottien haukkuminen?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
kikkomän
10.08.2004 17:17:43 (muokattu 29.09.2004 18:42:48)

(poiskumitettuteksti)
aurinko paistaa ja veeetttä sattaa , taitaa tulla ARMAGEDDON!!
DJKaaos
11.08.2004 12:10:09
olen itse gootti ja minua on haukuttu haudankaivajaksi ja liikkuvaksi hautakiveksi,mutta en vaihtaisi kulttuuria kun olen kerta valinnut gootti kulttuurin,mutta mistä se johtuu että meitä gootteja jotka olemme tavallisia ihmisiä haukutaan ja väheksytään?

No en ite ainakaa muista koskaan haukkuneeni gootteja, mutta mun mielestä ne on naurettavan näkösiä ja asiahan mulle ei kuitenkaan kuulu.
Jos et tarvitse etkä halua jotakin, sitä on runsaasti tarjolla
Children Of Bodom
16.08.2004 16:23:50
Jos minun mielipidettäni kysytään niin minä pidän gooteista valkoisesta maskista ja "norja" meikeistä. Yleensä kun kävelee jossain kaupungil niin ihmiset vaan tuijottaa ei muuta tai jotkut ikäloput kuten vanhukset suoraan sanoen pelkäävät, en siis välttämättä tarkoittanut teidän vanhuksia tai mammoja ja paappoja.
Kaverin Iso-äidiltä saa myös piparia jos vain kehtaa kysyä.
Henko
16.08.2004 18:17:31

"norja" meikeistä.
?
Mikäs tämä "norja-meikki" on? Onko gooteilla tällaisia?
Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä.
Unworthy Knight
16.08.2004 23:25:45 (muokattu 16.08.2004 23:26:24)
?
Mikäs tämä "norja-meikki" on? Onko gooteilla tällaisia?

Noh hei sehän on sellanen kun suomalaisillakin Tr00 katsojilla on aina MM otteluissa, lippu naamassa menoa siis.
"Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!" -leka K100#3
Children Of Bodom
17.08.2004 17:12:35
EI EI EI. Tarkoitin että valkosta maskia eli Valkoista naama väriä ja mustaa kajaalia tai jotain naama värkki täyteen.
Mortus
18.08.2004 00:12:53

Mitenkäs bläkkismaskit liittyy tuohon otsikon g-alkuiseen sanaan?
Children Of Bodom
18.08.2004 17:50:58
Hmmm. Eihän nyt kaikki läskejä ole, on niitä kauniitakin nähty.
Phobophile
18.08.2004 20:41:19
Love Subverted, Lust Perverted
-memmu-
19.08.2004 10:04:59
Mitenkäs bläkkismaskit liittyy tuohon otsikon g-alkuiseen sanaan?

jollain taitaa olla käsitteet hukassa
elämä on sukupuoliteitse tarttuva ja sataprosenttisesti kuolemaan johtava tauti...
Stain
23.08.2004 20:08:06
Tykkään goottimeiningistä. Tosin sellainen "naama valkoiseksi ja ollaan niin helvetin synkkiä"-meininki lähinnä huvittaa. Liika on liikaa. Pidän enemmänkin sellaisesta romanttisesta meiningistä, esim. musiikissa. Vaikka pukeutuukin tummiin vaatteisiin ei se tarkoita sitä että pitäisi synkistellä koko ajan. The Curella on kauniita sanoituksia.
Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan.
Kirjoitus virhe
26.08.2004 11:53:14
Semmonen "elämä on arsesta ja kaikki on synkkää" meininki on lähinnä teini goottien juttu. Ne jotka ovat troo ni on harvemmin semmosia.
Virhe kiittää ja kuittaa.
Surusilmä
06.09.2004 15:06:33
Meidän koulus on tasan 2 "goottia",eikä niit haukuta...Mut kai se on jossain yleistäkin...Mut mä haluisin tietää mikä siinä viehättää???Mää ainakin tykkään niin paljon eri väreistä ,että haluun pukeutua millon mihinkin.. Entäs kun olet 30 vuotta? onko se tyylisi aina? minusta täytyy osata pukeutua vähän iän mukaan..Älä pahastu...Olen muuten aina välillä miettinyt noita asioita..
Hohhoijaa
06.09.2004 15:57:56 (muokattu 06.09.2004 15:58:51)
...Mut kai se on jossain yleistäkin...Mut mä haluisin tietää mikä siinä viehättää???Mää ainakin tykkään niin paljon eri väreistä ,että haluun pukeutua millon mihinkin.. Entäs kun olet 30 vuotta? onko se tyylisi aina? minusta täytyy osata pukeutua vähän iän mukaan..Älä pahastu...Olen muuten aina välillä miettinyt noita asioita..

No, tähän voisi vaikka sinulle sanoa että mikä niissä eri väreissä niin viehättää? Mitä pahaa siinä on jos pitää jotain tiettyä elämäntyyliä (gootit, hipit, punkkarit) koko elämänsä ajan? Eikä ihminen saisi pukeutua ja elää niinkuin haluaa, jos siitä ei ole kanssaihmisille haittaa?? Suututtaa tommonen.
Tosimies juo Maitoa.
oliivi
06.09.2004 16:12:04 (muokattu 06.09.2004 16:13:13)
^^^ Öhm. Nyt on jo ihan pakko ihmetellä. Mitä on iänmukainen pukeutuminen? Eikös niillä kolmekymppisillä voi olla ihan samanlaisia tyylejä tai katsomuksia (jotka sitten voivat vaikuttaa pukeutumiseen) kuin kaksikymppisillä tai teini-ikäisillä? Ja miksi "goottipukeutuminen" olisi vain nuorien juttu?

IMHO ikä ei vaikuta pukeutumiseen muutoin kuin ihmisen oman kasvun/kehityksen/muuttumisen tms. seurauksena. Ja silti voi kasvaa ja kehittyä, mutta tyyli pysyy.
Minä olen tie, kissa ja elämä.
Kirjoitus virhe
07.09.2004 10:32:52
Tuli mieleen, että mitä eroa periaatteessa on hevarilla ja gootilla?

Aika suurestikkin. Siis gootit ei ole niitä pitkiin mustiin nahkatakkeihin sonnustautuvia ja pitkä musta letti porukkaa jos näin luulet. Gootti on ns. hienostuneempi versio punkkarista. On vähän vaikea selittää kun en ihan täysin perillä asiasta ole. Mutta kyllä niillä aika suuri ero silti on.
Henko
07.09.2004 13:37:53

^^^ Öhm. Nyt on jo ihan pakko ihmetellä. Mitä on iänmukainen pukeutuminen? Eikös niillä kolmekymppisillä voi olla ihan samanlaisia tyylejä tai katsomuksia (jotka sitten voivat vaikuttaa pukeutumiseen) kuin kaksikymppisillä tai teini-ikäisillä? Ja miksi "goottipukeutuminen" olisi vain nuorien juttu?

IMHO ikä ei vaikuta pukeutumiseen muutoin kuin ihmisen oman kasvun/kehityksen/muuttumisen tms. seurauksena. Ja silti voi kasvaa ja kehittyä, mutta tyyli pysyy.

Jos koottityyli on syntynyt 80-luvun alussa ni kai sen tyylisesti voi kolmekymppisetkin pukeutua.
If it's too loud, you're too old.
-memmu-
07.09.2004 14:14:03
Tuli mieleen, että mitä eroa periaatteessa on hevarilla ja gootilla?

huolestuttavaa..
elämä on sukupuoliteitse tarttuva ja sataprosenttisesti kuolemaan johtava tauti...
Phobophile
07.09.2004 17:07:04
huolestuttavaa..

No jaa, eipä oikeastaan kun huomaa kysyjän.
Love Subverted, Lust Perverted
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)