Aihe: some kind of monster
1 2
g1player
05.07.2004 10:36:00

Niin olenko luullut väärin, että kyseinen elokuva pyörii jo teattereissa.. Sillä en ole nähnyt minkään elokuva teatterin ohjelmistossa sitä..
Tai anakaan tampereen seudun??
"kyllä olen ollut täällä koko ajan, olin äsken vain eri paikassa"
Kakemakeväke
05.07.2004 11:18:26
Pyöri hetken aikaa Helsingin Bio Rexissä, ja siinä se taisi Suomen osalta ollakin. Kävin itse katsomassa, ja oli se helvetin hyvä. Kannattaa odotella Dvd:tä
Rock-musiikki pelasti minut urheilulta.
Ilmari!
05.07.2004 11:40:56
Pyöri hetken aikaa Helsingin Bio Rexissä, ja siinä se taisi Suomen osalta ollakin. Kävin itse katsomassa, ja oli se helvetin hyvä. Kannattaa odotella Dvd:tä

Meni jo? EEEIIHHH!!!!
Aksu89
05.07.2004 12:25:33
Lataa netistä, niin tein minäkin
No comments. Riisi
myrtonen
05.07.2004 13:00:12
Niitä kopioita on Suomessa 1, ja se kiertää syksyn aikana isoimmat teatterit läpi...
Kakka on katoava luonnonvara.
Vilppu
05.07.2004 13:06:59
Meni jo? EEEIIHHH!!!!

Menee kyllä vieläkin Biorexissä.

Tuolta voi katsella aikoja:
http://www.biorex.fi/
Tulevaisuus on ajanjakso, jolloin liiketoimemme menestyvät, ystävämme eivät petä ja onnemme on varma. - Ambrose Pierce -
depe
05.07.2004 13:09:35

Onkohan kyseessä koko dokumentti? Itse löysin nimittäin samalla nimellä netistä sellaisen n. 50 minuuttisen pätkän, joka ei siis kai ole ollenkaan sama kuin tuo "aito" Some Kind of Monster. Tai kai siinä on joitain samoja haastatteluja jne. mutta ei se sama ole. No oli miten oli, eiköhän tuo kohta DVD:lle tule.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Pulu
05.07.2004 13:42:12
Erittäin hyvä pätkä. Elokuvan perusteella voisi ainakin päätellä, että Metallican hajoaminen oli hyvin lähellä. Tässä taannoin kun Lars jätti sen yhden keikan väliin, tuli heti mieleen että ei kai vaan sittenkin...

Dave Mustainen tilitys oli melkein sydäntäsärkevää katsottavaa.
aivokuolio
05.07.2004 15:48:27
vieläkin vähän epäselvää, että lähteekö tuo nyt sitten kiertämään teattereita ihan kunnolla. varsinaisestihan tuo "elokuva" ei ole vielä pyörinyt edes jenkeissä lukuunottamatta muutamia elokuvafestivaaleja, ja trailereissakin leffan sanotaan tulevan teattereihin vasta heinäkuun puolella.
Errorist
05.07.2004 22:27:23
Tuleekohan tuota elokuvaa Kuopion seudulle?
how could hell be any worse?/ life alone is such a curse!/ fuck armageddon, this is hell!
Jäsen X
05.07.2004 22:45:49

Ei ole sama "leffa"...
"Working on a sex farm, Trying to raise some hard love, Getting out my pitch fork, Poking your hay"
Aksu89
05.07.2004 22:47:34
Ei ole sama "leffa"..

Huomasin, joku tylsä dokkari. Pitää jatkaa ettimistä
No comments. Riisi
Jäsen X
05.07.2004 22:54:19 (muokattu 05.07.2004 22:54:39)

kannattaa varmaan ettiä sen jälkeen kun se on julkaistu DVD:nä. veikkaan että sit löytyy. Tosin.. rehellinen musiikinkuluttajahan ostaa sen..
"Working on a sex farm, Trying to raise some hard love, Getting out my pitch fork, Poking your hay"
Pulu
05.07.2004 22:55:20

Dokkarihan tuo "leffa" periaatteessa siis onkin. Ei kuitenkaan yhtään tylsä, ainakaan minun mielestäni.
Ei se siitä...
EtG
05.07.2004 23:04:04
Vähän epäilytti tuo dokumentti/elokuva mutta oli positiivinen yllätys. Ei peitelty napster-sotkuakaan. Muutama hauska kohtakin leffassa oli esim. Mustainen kommentti "ainoa hyvä muisto metallica-ajoilta oli se, kun ajattelimme kaivaa kuopan ja polttaa maria mullan läpi" (tai jotain vastaavaa)
Pakkanen karistaa nudistit
Pulu
05.07.2004 23:14:53
Muutama hauska kohtakin leffassa oli

Minä taas naurahdin ääneen, kun Metallican jätkät kysy Trujillolta että osaako se soittaa mitään Metallican biisejä. Tyyppi vastasi ujosti, että osaan mä Batteryn.

Tuli vaan mieleen, että vahinko kun Metallica ei osannut kysellä täältä muusikoiden netistä, kun täällä joka toinen tyyppi osaa Metallican koko tuotannon etu- ja takaperin. :)
Ei se siitä...
Aksu89
06.07.2004 10:36:19
Tuli vaan mieleen, että vahinko kun Metallica ei osannut kysellä täältä muusikoiden netistä, kun täällä joka toinen tyyppi osaa Metallican koko tuotannon etu- ja takaperin. :)

Mutta ne joka toiset ovat teinejä...
No comments. Riisi
aivokuolio
10.08.2004 22:00:03
Tämä pyörii myös Oulun musiikkivideofestareilla.
mikko1
11.08.2004 08:08:49
Minä taas naurahdin ääneen, kun Metallican jätkät kysy Trujillolta että osaako se soittaa mitään Metallican biisejä. Tyyppi vastasi ujosti, että osaan mä Batteryn.

Ite repesin siinä kohdassa kun se etsi sieltä varastosta sopivaa bassoa "metallica omistaa 400 kitaraa, ne eivät ole kaikki täällä"
.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)