käsi 10.08.2004 17:00:06 | |
---|
niin miksi vietät aikaasi näillä sivuilla? ite etsin täältä lisää keinoja parantaa kitaran soittoani ja kulutan aikaa lukemalla noita vitsi osioita ei ne mitään huomaa - katsojat on niin tyhmiä |
drvulter 10.08.2004 17:09:57 | |
---|
yhdyn tohon kulutan aikaani lukemassa vitsejä. Ja pääasiassa katselen noita kitarakeskusteluja ja joskus jopa väläytän jotain hölmöä. Olen itseasiassa oppinut aika paljon teoriaa täällä. Frederik on kuningas |
Härski 10.08.2004 17:09:57 | |
---|
Ajan kuluksi, ihmisiä ärsyttääkseni, kamojen myymisen/ostamisen takia, vinkkejä bändisoittoon ja omaan soittoon täältä myös pälyilen. Toisinaan tulee jokunen hyvä tv-ohjelmakin bongattua tuolta mediaosastolta. Kiitos siitä siis jäsenille! |
GuitarMonster 10.08.2004 17:13:33 | |
---|
yhdyn tohon kulutan aikaani lukemassa vitsejä. Ja pääasiassa katselen noita kitarakeskusteluja ja joskus jopa väläytän jotain hölmöä. Olen itseasiassa oppinut aika paljon teoriaa täällä. Jep, sama täällä. Ajan kuluksi, ihmisiä ärsyttääkseni, kamojen myymisen/ostamisen takia, vinkkejä bändisoittoon ja omaan soittoon täältä myös pälyilen. Toisinaan tulee jokunen hyvä tv-ohjelmakin bongattua tuolta mediaosastolta. Kiitos siitä siis jäsenille! Jep, sama täällä. |
Chrissie 10.08.2004 17:16:03 | |
---|
Lähinnä viihdytän itseäni, imen itseeni hyödyllistä tietoa ja taitoa sekä etsiskelen käyttökelpoista tavaraa. Edellinen musiikkiin liittyvä paikka, jossa kävin, suljettiin. Tämä korvaa minulla sen paikan aiheuttaman puutteen.. Tosin olen tästä paikasta paljon riippuvaisempi kuin siitä edeltävästä. Tämä on myös paljon informatiivisempi ja järkeenkäyvämpi. Monipuolisempi myös. Haluan myös tuottaa sivistynyttä keskustelua. Toisin sanoen osallistua mahdollisuuksien mukaan eri osioissa käytäviin keskusteluihin omana itsenäni. Anonyymisti. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. |
lxi 10.08.2004 17:26:44 | |
---|
Kysyn, vastaan, opetan, opin, kyseenalaistan, jauhan paskaa, vittuilen, kerron huonoja vitsejä, niuhotan, ärsytän, ärsyynnyn, nauran, nauratan, provosoin, provosoidun, kyseenalaistan, tutustun, tapaan, vieraannun. Toistan. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. |
Juz 10.08.2004 17:29:35 (muokattu 10.08.2004 17:31:40) | |
---|
Minulla ei ole oikeaa elämää. Edit: ja M.net on hyvä paikka pienelle ihmiselle. Loistavaa jengiä, soittoon tulee vinkkejä ja saapi keskustella musiikista ilman että joku pitää outona kun ei kuuntelekkaan kaikkea sitä mitä MTV:llä soi. K100 #6
Te että tiedä mitään. Minä vielä vähemmän ! |
Härski 10.08.2004 17:31:00 | |
---|
Minulla ei ole oikeaa elämää. Oliko tää niinku referaatii tosta Nahkiksen viestistä? |
rc 10.08.2004 18:14:40 | |
---|
Niinpä. Miksi käyn muusikoiden.netissä? Oikotie Onneen |
Leper Messiah 10.08.2004 18:16:41 | |
---|
Ajan kuluksi ja vinkkejä etsiessä. olen huomannut tämän olevan hyvin addiktiivista. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Lord of the strings 10.08.2004 18:24:13 (muokattu 10.08.2004 18:24:32) | |
---|
Etsin vinkkejä laitehankintoihin, saan selville keikkapäivämääriä, jauhan lempibändeistäni ja kulutan aikaani turhuuspalstalla. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14|
"Eihän tässä lasissa oo pohjaa" -Mutsi Slide-putkesta. |
Mimi 10.08.2004 18:45:09 | |
---|
Kysyn, vastaan, opetan, opin, kyseenalaistan, jauhan paskaa, vittuilen, kerron huonoja vitsejä, niuhotan, ärsytän, ärsyynnyn, nauran, nauratan, provosoin, provosoidun, kyseenalaistan, tutustun, tapaan, vieraannun. Toistan. Juuri näin. ja lisään vielä: minullakaan ei ole elämää, tarviis varmaan laittaa torille ilmoitus, josko joku vaikka haluais omastaan eroon/omistais ylimääräisen kappaleen... "Siis kuinka vitun kännissä pitää olla, että katsoo livenä Slayeriä, mutta luulee näkevänsä Scorpionsin!!??" (Rokatessa Roiskuu II) |
Paperilyhty 10.08.2004 18:53:01 (muokattu 10.08.2004 18:53:13) | |
---|
Siksi, koska täällä puhutaan musiikista, eikä minulla ole parempaakaan tekemistä kuin puhua musiikista (paitsi ehkä soittaminen). Lisäksi täältä saa aina selville kaikkea mielenkiintoista. En muuten ikinä käy vitsipalstalla, mutta ehkä nyt pitää alkaa käymään. I'm not awake yet |
Antti1997 10.08.2004 19:41:15 | |
---|
Olen koukussa. "Nyt tämä säälittävä pikkukakara uhoaa isoille jätkille ja pullistelee. Hänellä on varmaan habaa, mutta onko älyä?
" -Black Metal God Axemanista |
AP 10.08.2004 20:16:02 | |
---|
Rumpu- ja yleistä-palstalla ihan tietoutta saamassa ja joskus jakamassakin. Tuolla musiikkiin liittymättömien asioiden palstalla taas saa useinkin päivän naurut. Hälyttävää kyllä, että tuolle viimeksi mainitulle tulee ilmeisesti kaikkein kovinta tahtia uutta viestiä... K100 #7 |
Mako 10.08.2004 20:45:19 | |
---|
niin miksi vietät aikaasi näillä sivuilla? Etsin tietoa. Juttelen. Tutustun ihmisiinkin aika ajoin. "I couldn't hold you knowing we were unhappy somehow, should have told you but I never knew 'til now" |
Lähinnä viihdytän itseäni, imen itseeni hyödyllistä tietoa ja taitoa sekä etsiskelen käyttökelpoista tavaraa. Tämä se on. Komppaan. "This is gonna suck for sure, so don't stress over it" -kuultu eräällä foorumilla. IMIK #15, IHKK #16 |
Feggy 10.08.2004 21:09:19 | |
---|
Duuni on kuluttavaa ja vaatii satunnaista eskapismia. Toinen syy on pätemisen tarve. Less is more. |
FlatOutFucked 10.08.2004 21:15:44 | |
---|
Sosiaaliset taitoni ovat IRL sen verran paskat, että pitää pyöriä täällä. Pidän keskustelualueen ideasta. Anonyymistä kommunikaatiosta täysin vieraiden, täysin eri paikasta olevien ihmisten kanssa. Minun kaveripiirissäni ihmisillä on niin erilaiset musiikkimaut että keskustelusta ei välttämättä tule mitään. Jotenka musiikkipälinät tulee tehtyä täällä tai jollain muulla foorumilla. Ei minulla mitään erityistä syytä ole käydä täällä. Mutta kun sen kerta on aloittanut niin miksei sitten kävisi jatkossakin. "You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore |
Fuzzy Boner 10.08.2004 21:19:04 | |
---|
Mä oon tutustunut tämän kautta moniin mahtaviin kolleegoihin, joihin ei hyvin tulis tuolla kentällä välttämättä tutustuttua.. Yms yms. Myös sellaisia ihmisiä tavannut joita ei ikinä tapaisi muuten. Mahtavat sivut! |