paavi 10.08.2004 16:25:22 | |
---|
Jee! Eli pitäisi esittää huomenna tuonniminen kappale 'mun sydämeni tänne jää' (Samuli/Samuli/Vainio) eräissä läksiäisissä tyyliin mies ja kitara. Koskaan ennen kuullutkaan. Onneksi sain CD:n käteen juuri äsken. En kyllä löytänyt netistä sanoja ja sointuja. Löytäisikö joku muu tai löytyisikö joltain ne ja lähettäisi minulle? Olisin erittäin kiitollinen. Tottakai ne pystyy itsekin levyltä kuuntelemaan, mutta helpompi päästä alkuun nuottien kanssa. Löytyykö tästä kappaleesta mitään mehukkaita kertomuksia? Varmaan moni täällä on esittänytkin keikoilla? :) täältä näen kaiken (eikä kukaan näe minua) |
Jee! Eli pitäisi esittää huomenna tuonniminen kappale 'mun sydämeni tänne jää' (Samuli/Samuli/Vainio) eräissä läksiäisissä tyyliin mies ja kitara. Koskaan ennen kuullutkaan. Onneksi sain CD:n käteen juuri äsken. En kyllä löytänyt netistä sanoja ja sointuja. Löytäisikö joku muu tai löytyisikö joltain ne ja lähettäisi minulle? Olisin erittäin kiitollinen. Tottakai ne pystyy itsekin levyltä kuuntelemaan, mutta helpompi päästä alkuun nuottien kanssa. Löytyykö tästä kappaleesta mitään mehukkaita kertomuksia? Varmaan moni täällä on esittänytkin keikoilla? :) Näytti olevan Toivelauluissa osa 11 sivu 200. Jollet keltään aikaisemmin saa, voisin huomenna pistää sulle kopion PDF:nä noin puolelta päivin, kun ehdin duuniin, jos ilmoitat e-mailosoitteen. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
Simplex 10.08.2004 17:34:44 | |
---|
Löytyykö tästä kappaleesta mitään mehukkaita kertomuksia? Varmaan moni täällä on esittänytkin keikoilla? :) En valitettavasti löytänyt omistani biisiä mutta Junnun elämänkerrassa kerrottiin kappaleesta että kun sävellykseen tilattiin tekstit niin Junnu ne tietysti vaivatta teki mutta tilaajaa, en muista kuka/mikä, ehkä fasu, ei lyriikka kiehtonut ja häntä pyydettiin kirjoittamaan uudet riimit. Junnu suutuksissaan yön aikana kirjoitti mahtavan "vittuilutekstin" ja lähetti sen tilaajalle joka kuitenkin tyytyi sitten ensimmäiseen. Minusta aivan loistavat sanat enkä pysty ymmärtämään miksei ne aluksi kelvanneet, "vittuilutekstit" oli myös loistavat. I might as well go back over yonder... |
Sandy 10.08.2004 18:14:34 | |
---|
Jee! Eli pitäisi esittää huomenna tuonniminen kappale 'mun sydämeni tänne jää' (Samuli/Samuli/Vainio)... Tämä on mun mielestä yks hienoimpia hitaita valsseja mitä itse oon päässy vetää! Tuo herra Samuli on tehnyt jotenkin mahtavia biisejä, vetoaa suomalaiseen mielenlaatuun ihan täpöllä! Puhumattakaan Vainion teksteistä. Ei tuommosia tehdä enää. Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
paavi 10.08.2004 18:33:42 | |
---|
Kiitoksia ajatuksista! Jos vaan sanat ja nuotit jostain vielä löytyis...mielellään täksi illaksi.... :) täältä näen kaiken (eikä kukaan näe minua) |
JK 10.08.2004 19:01:51 (muokattu 10.08.2004 19:32:03) | |
---|
Kiitoksia ajatuksista! Jos vaan sanat ja nuotit jostain vielä löytyis...mielellään täksi illaksi.... :) Laita meiliosoite, mulla on kuvattuna nuotit Digikameralla, laitan tulemaan kuvana. EDIT: Laitoin bändinne sähköpostiin jpg.kuvana nuotin... En muuta keksinyt. Löytyy myös kirjasta "Hitit, Säihkyvä 80-luku" "Ei pitäisi nikkelikielien haittaa jos on nikkeliallergikko. Niissä on sen verran vähän nikkeliä."- Niskamies |
baron 10.08.2004 21:27:52 (muokattu 10.08.2004 21:28:40) | |
---|
Voisko joko JK tai Paavi antaa palautteen, että asia on OK. Äkkäsin juuri, että onhan mullakin digikamera ja voisin aiheuttaa sen, että Paavin ensi yö menee treenatessa. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
hiltsi 10.08.2004 21:33:36 | |
---|
Menee offiksi, mutta meinaspa herkältä soittajalta tulla jopa tippa linssiin kun viime keväänä kuulin yhden kurssin päättäjäisissä kyseisen kappaleen karaoketaustoilla laulettuna. Tulkinta tuli sydämmestä ja hiljensi täysin koko yleisön. |
JK 10.08.2004 22:02:02 | |
---|
En tiedä onko asia Paavin osalta Ok. Jäsenkuvauksesta löytyvään bändin meiliin laitoin nuotin ja sieltä tuli kommentti "Tulikohan tämä oikeaan osoitteeseen".. Että silleen... "Ei pitäisi nikkelikielien haittaa jos on nikkeliallergikko. Niissä on sen verran vähän nikkeliä."- Niskamies |
baron 10.08.2004 22:20:08 | |
---|
En tiedä onko asia Paavin osalta Ok. Jäsenkuvauksesta löytyvään bändin meiliin laitoin nuotin ja sieltä tuli kommentti "Tulikohan tämä oikeaan osoitteeseen".. Että silleen... No sitten se on bändin sisäinen asia hoitaa se perille. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
paavi 11.08.2004 09:49:10 | |
---|
Kiitti kummallekin! Nuotti tuli pariin kertaan sitten. :) Ikävästi nettiyhteys ei toiminut eilen illalla, enkä pystynyt kommentoimaan täällä...puhumattakaan treenaamaan biisiä. Kun CD:kin jäi duuniin. Kunnon sähläystä. Katsotaan nyt, saanko tuon esityskuntoon. täältä näen kaiken (eikä kukaan näe minua) |
Kukko 11.08.2004 12:15:05 | |
---|
Mäkin oivalsin muutama päivä sitten ton digikameran hyödyn. On paljon helpompi levitellä kavereille uusia biisejä ym.ihan niinku skanneri..... "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
paavi 11.08.2004 14:47:57 | |
---|
Keikka onnellisesti takana ja hyvin meni. täältä näen kaiken (eikä kukaan näe minua) |
baron 11.08.2004 14:57:49 | |
---|
Keikka onnellisesti takana ja hyvin meni. Missä sävellajissa vedit? (Am vai Gm) Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
paavi 11.08.2004 15:01:50 | |
---|
Missä sävellajissa vedit? (Am vai Gm) Am...sorry! :D Am oli juuri sopiva, Gm olis ollut jo hieman matala mun äänelle. Laulullisesti paras olis ollut ehkä joku Hm, mutta Am on helpoin soittaa. täältä näen kaiken (eikä kukaan näe minua) |