Tellervo 09.08.2004 11:29:30 | |
---|
Näin vuosi sitten, mutta en alusta asti. Ei tehnyt yhtä järisyttävää vaikutusta kuin Lost in Translation, joka oli niin upea että haluan mennä uudestaan katsomaan mutta toisaalta en uskalla, koska pelkään että lumous särkyy. Ei voi muuta kuin mielenkiinnolla odottaa, mitä tämä nainen jatkossa keksii. Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |
Bluesmies 09.08.2004 12:38:28 (muokattu 09.08.2004 17:32:26) | |
---|
Kertokaapas tietämättömälle, mikä oli se biisi leffassa, joka soi siellä tanssiaisissa? Biisi soi siis sen strange magic-biisin jälkeen ja ennen styxin come sail awayta. edit: selvis, 10cc - I'm not in love Uusi musiikkinäyte profiilissa. |
Jenka 09.08.2004 14:03:09 | |
---|
Kertokaapas tietämättömälle, mikä oli se biisi leffassa, joka soi siellä tanssiaisissa? Biisi soi siis sen strange magic-biisin jälkeen ja ennen styxin come sail awayta. edit: selvis, 10cc - I'm not in love Tuo biisi teki muhunkin vaikutusta. Tosin aikaisemminkin kuullut. Muukin musiikki oli kivaa. Yesterday I woke up sucking a lemon. |
juuso a 09.08.2004 16:33:40 | |
---|
minustakin lost in translation voittaa tämän kuusnolla. ja vielä kun ottaa huomioon tämän leffan näyttelijäkaartin niin ihmetyttää miksi ei säväyttänyt enempää. kyllähän tämän kerran katsoo. Elämä on kivaa, jippii!!! |
riimu 09.08.2004 16:37:21 | |
---|
Näin vuosi sitten, mutta en alusta asti. Ei tehnyt yhtä järisyttävää vaikutusta kuin Lost in Translation, joka oli niin upea että haluan mennä uudestaan katsomaan mutta toisaalta en uskalla, koska pelkään että lumous särkyy. Ei voi muuta kuin mielenkiinnolla odottaa, mitä tämä nainen jatkossa keksii. Itse olen Lost in translationin katsonut varmaan kolme kertaa ja lumous on vaan vahvistunut. Melkein kyllä paras leffa ikinä. Coppolan suuntaan suuri kumarrus. Let us go in; The fog is rising. |
greshgurt 09.08.2004 18:11:58 | |
---|
Vaan kylläpä tämä oli upea leffa. Ja järkyttävä. Järkyttävän upea. Lost in Translationia en ole vielä jaksanut loppuun asti katsoa. Tiedän sen olevan ihan hyvä, mutta kun nuo naiset on niin laiskoja kattomaan leffoja.,.,.,. vaan kylläpä Kirsten Dunst teki vahvan roolisuorituksen...,. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
aleksi 09.08.2004 18:25:01 | |
---|
Hyvä leffa, mutta ainakin kaverini mukaan toimii kirjana vielä paremmin. Täytynee ostaa/lainata kirja, niin pääsen itse kokeilemaan. "open hands to the wind" |
aleksi 09.08.2004 18:41:08 | |
---|
...Lost in Translation, joka oli niin upea että haluan mennä uudestaan katsomaan mutta toisaalta en uskalla, koska pelkään että lumous särkyy. Minulla lumous ainakin kesti kahden katselukerran verran. Nyt vaan odottelen innokkaasti DVD-julkaisua. "open hands to the wind" |
jannu 09.08.2004 20:40:16 (muokattu 09.08.2004 20:43:08) | |
---|
Reilu vuosi sitten kysyin, enkä saanut vastausta. Toistanpa siis: Sattuuko kukaan tietämään, perustuuko leffa/kirja tositapahtumiin? |
Nightwish 09.08.2004 21:17:23 (muokattu 09.08.2004 21:17:43) | |
---|
Reilu vuosi sitten kysyin, enkä saanut vastausta. Toistanpa siis: Sattuuko kukaan tietämään, perustuuko leffa/kirja tositapahtumiin? Käsittääkseni ei perustu. Seasons don't fear the reaper
Nor do the wind, the sun or the rain |
tollo 09.08.2004 22:14:08 | |
---|
Sofia Coppola on helevetin kova luu! Virgin Suicides: 9/10 Lost in Translation 10/10 |
Tellervo 10.08.2004 10:02:06 | |
---|
Käsittääkseni ei perustu. Minä taas muistelin että perustuu... Tosin tietoa ei ole. Googlen avulla varmaan löytyisi. Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |
Nightwish 10.08.2004 10:32:05 | |
---|
Minä taas muistelin että perustuu... Tosin tietoa ei ole. Googlen avulla varmaan löytyisi. Ainakaan elokuvan kotisivuilla ei lue että kirja ois kirjoitettu tositapahtumista. Seasons don't fear the reaper
Nor do the wind, the sun or the rain |
miscage 10.08.2004 15:02:50 | |
---|
Aivan mahtava elokuva. Henk.koht suosikkeihin kuuluu. "Se on vähän sama kuin paskois housuun." |
Sattuuko kukaan tietämään, perustuuko leffa/kirja tositapahtumiin? Aivan sama. Olen varma, että tuollaista on tapahtunut ja tapahtuu edelleen ympäri maailmaa. "Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!"
-Klunssila |
Jenka 10.08.2004 16:50:38 | |
---|
Ainakaan elokuvan kotisivuilla ei lue että kirja ois kirjoitettu tositapahtumista. Juu, mä myös eilen tutkailin sitä saittia ja hain muutenkin netistä, enkä huomannut viittausta tosielämään. Fiktiomielessä kirja vissiin kirjoitettu, mutta mitäpä siinä on sellaista, mikä ei olisi oikeasti voinut myös tapahtua? Ehkä ei juuri noin monta siskosta jne.. Kuitenkin. Yesterday I woke up sucking a lemon. |
jannu 12.08.2004 02:20:45 | |
---|
Aivan sama. Olen varma, että tuollaista on tapahtunut ja tapahtuu edelleen ympäri maailmaa. Aivan totta tuokin... |