Perro Stupido 09.08.2004 10:35:28 | |
---|
Joo tiedän että näitä otsikoita on ollut jo tuolla ja kävin katsomassa nekin mutta kysyn kuitenkin nyt vielä varmistukseksi että, kestääkö tuo vehje soittoa? Siis sellaista soittoa jossa ei paljoa löysäillä ja jossa lyödään sitä peltiä? Kiitos ja anteeksi. Voima korvaa taidon, taito korvaa nopeuden, mutta mikään ei korvaa voimaa. |
Paas 09.08.2004 10:56:31 | |
---|
No kyllä kaikki symbaalit tehdään kestämään soittoa, ei hakkaamista. Joten kyllä sen soittoa luulisi kestävän. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Perro Stupido 09.08.2004 11:28:18 | |
---|
No kyllä kaikki symbaalit tehdään kestämään soittoa, ei hakkaamista. Joten kyllä sen soittoa luulisi kestävän. pliplap Voima korvaa taidon, taito korvaa nopeuden, mutta mikään ei korvaa voimaa. |
WyW 09.08.2004 16:37:39 | |
---|
ko. symbaalit on vaan tosiaan ostohetkellä hyvä tarkistaa huolella, ettei ole valmiiksi jo vekkiä reunassa. Ja eipä nuo omien kokemusteni mukaan kestä yhtä hyvin kuin isojen valmistajien vastikkeet. Wuhanin pikkukinut sen sijaan kestää mitä vaan :) Pööp. |
Joku vaa 10.08.2004 08:55:56 (muokattu 10.08.2004 08:56:22) | |
---|
Tollasta soittaneena uskon että kyllä kestää. Ja jos ei kestä nii sitte vaan takuun piikkiin... Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa |
drum-monkey 10.08.2004 13:03:37 | |
---|
Nyt ollut omistuksessa n. 9kk vuotta juuri 18", ja Blastit + muut mättökompit se on kestäny ihan hyvin. Ehkä sattui käteen vaan hyvä yksilö, nimittäin kun menin kokeileen 14" Wuhania, ääni ihan kaamee roskakansisoundi!! Musiikki pelasti minut urheilulta. |
Taitaa noissa Wuhaneissa olla yksilöllisiä eroja enemmän kuin kalliimmissa cymbaaleissa. Kaverilla oli 14" china ja se kesti ehkä kuukauden sen käytössä kunnes hajosi totaalisesti. Käytössä oli tosin hiilikuitukapulat ja enemmän kuin riittävästi voimaa. Oma 18-tuumainen on kestäny mainiosti koko vuoden, tosin en soita metallia enkä edes ole rumpali, kunhan huvikseni lätkin, mutta se trashy soundi miellyttää kyllä. "Gongiton bändi ei ole mitään." (Töysäläinen sanaparsi vuodelta 1257) |
MoonDog 12.08.2004 18:10:14 | |
---|
Itsellä on tuollainen 18" wuhan ollut nyt jo vissiin hieman päälle vuoden ja hyvin on kestänyt metallimusassa. Syttyy hyvin hiljaisemmastakin lyönnistä, joten erityistä tarvetta lujaa lyömiseen ei ole. Shit just doesn't happen, it takes effort. |
Youni 12.08.2004 21:08:11 (muokattu 15.08.2004 16:21:13) | |
---|
Itsellä on tuollainen 18" wuhan ollut nyt jo vissiin hieman päälle vuoden ja hyvin on kestänyt metallimusassa. Syttyy hyvin hiljaisemmastakin lyönnistä, joten erityistä tarvetta lujaa lyömiseen ei ole. Näin on asian laita. En minä ainakaan tuota omaa yksilöä kovin ole joutunut hakkaamaan, että sieltä hyvät suhinat irtoaa. On se vaan hyvä pelti. Edit: Iso kirjain. |
Dq 13.08.2004 13:40:00 | |
---|
Oma 18-tuumainen on kestäny mainiosti koko vuoden, tosin en soita metallia enkä edes ole rumpali, kunhan huvikseni lätkin, mutta se trashy soundi miellyttää kyllä. Hee.. :) No joo..itelläni ollut vasaran alla paiste signature thin china, joka on kestäny n.2 v. nyt n.12cm vekki, ja uutta ostamaan.. josko wuhan toimis sitte. On se kumma kun ei vehkeet kestä alla. |
Paas 14.08.2004 00:35:48 | |
---|
Ostin tänään kaksi 22":sta ja yhden 12":sen wuhanin chinan. Saa nähdä miten kestää. Luultavasti yhtäläisesti kuin muutkin symbaalit. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
MoonDog 14.08.2004 01:26:45 | |
---|
Ostin tänään kaksi 22":sta ja yhden 12":sen wuhanin chinan. Saa nähdä miten kestää. Luultavasti yhtäläisesti kuin muutkin symbaalit. Aika mielenkiintoinen valinta. Voisi olettaa, että nuo isot chinat tulevat kummallekin puolelle settiä. Itse olen ajatellut hankkia 12" ja 16" chinat tuon 18" rinnalle. 12" johonkin keskelle settiä ja 16" vasempaan reunaan, kun 18" on oikealla. Shit just doesn't happen, it takes effort. |
Paas 14.08.2004 10:20:27 | |
---|
Voisi olettaa, että nuo isot chinat tulevat kummallekin puolelle settiä. Sellainen mahdollisuus kävi kyllä mielessä. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
dictatorsh*t 14.08.2004 14:03:21 (muokattu 15.08.2004 16:29:01) | |
---|
Mulla on jo se 16" ja ajattelin vielä hankkia 18" tai 20" ja kaksi 12". Semmosia suunnitelmia. E: tänään huomasin muuten 16" olevan halkeaman, dääm... Myrikles!
"Kun Slayeriä soittaa takaperin, niin kuulee Jumalaa ylistäviä tekstejä..." - rc |
Youni 15.08.2004 16:22:36 | |
---|
Miksi minä en tajua, miksi samanlaisia peltejä pitää olla setissä useampi? |
dictatorsh*t 15.08.2004 16:30:35 | |
---|
Miksi minä en tajua, miksi samanlaisia peltejä pitää olla setissä useampi? Eihän niitä "pidä" olla. Se on ihan että miten tykkää, minä tykkään. Olipa taas paljon asiasisältöä. Myrikles!
"Kun Slayeriä soittaa takaperin, niin kuulee Jumalaa ylistäviä tekstejä..." - rc |
Youni 15.08.2004 17:36:18 | |
---|
Näinpä. Ja jos rahaa on, niin mikäs siinä... |
dictatorsh*t 15.08.2004 20:13:45 | |
---|
Näinpä. Ja jos rahaa on, niin mikäs siinä... Niin, eihän ne Wuhanit niin kauhean hintavia ole... Myrikles!
welho 16.08.2004 02:05:00 | |
---|
kestääkö tuo vehje soittoa? Siis sellaista soittoa jossa ei paljoa löysäillä ja jossa lyödään sitä peltiä? Kiitos ja anteeksi. Mulla on kestänyt n. vuoden verran. Aika paljon on ollut käytössä ja keikoilla missä on lyöty todella lujaa!!! Pääsin valkaamaan isosta satsista parhaat päältä ja on kyllä toiminut moitteetta! Olivat vielä niin halpoja että aattelin ettei putoo korkeelta vaikka ei nyt niin kestäisikään ja oon keskittänyt sitten niitä tuonne tiukempaan osastoon.. On kyllä niin sairaan hyviä että! Ja soundi aivan mahtava=) Ei enää muuta haluakkaan... Viikko sitten otii ja tipahti just tuo 18" ständeineen päivineen rumpuraiserilta ales! Saa nähä lähteekö leviämään??? Setit kuntoon, setit kunnossa!! |
triplis 27.12.2004 01:45:23 | |
---|
Mistäs noita wuhaneita vois käydä helsingissä hamstraamassa? |