Aihe: Parhaat sing-a-long-levyt?
1 2 3
MagicMushroom
10.08.2004 13:53:35
Beatles tulee ihan ekana mieleen.
This is what happens when I let the injured half of my brain have its way. -Johanna, a.k.a MagicMushroom
Warheart
10.08.2004 15:59:19
Tähän tarkoitukseen yksi mainio on ainakin:

Eppu Normaali - Repullinen Hittejä
Hevi on hyvää musiikkia, ja paskimmillaankin hevi on parasta.
Edward
11.08.2004 10:17:54

Treeneihin menossa hyvä äänenavaaja: UB - Sinä päivänä kun synnyin
I'm just asking - Olen vain persekuningas
Pelsi
11.08.2004 17:18:03
Metallicaa, Maidenia ja Priestiä on hyvä lauleskella, rekkakuskit vaan vähän tuppaa ihmettelemään kun meikä rääkyy Painkilleriä suu ammollaan liikennevaloissa.
...
HaloOfFlies
11.08.2004 18:21:07 (muokattu 11.08.2004 18:22:35)

Rainbown Long Live Rock And Roll kuuluu minun ohjelmistooni, samaten kun Nirvana, Alice In Chains, Dio, Kiss, Gunnarit, Mötley Crüe ja monet muut bändit. Vielä kun viitsisi nostaa nyrkin ilmaan ja hoilottaa "Long live rock and roll!"
"Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen
aivokuolio
12.08.2004 15:52:04
Tehosekoittimen ja Turbonegron biisit soveltuvat tähän loistavasti, simppeleitä biisejä mukavilla koukuilla ja ilman suurempia vokaaliakrobatioita.
Piepe
31.12.2004 13:18:09
Otetaan kolme ihan erityylistä.

Ultra Bran Kalifornia - Äärettömän melodista, hyviä stemmoja ja niitä on paljon. Ja jos kaikki äänet on laulettu sataan kertaan läpi, voi kuvitella olevansa torvi. Ylihauskoja arreja.

CMX: Vainajala - Helpoin (mutta samalla aliarvostetuin) CMX -levy, Yrjänän ääniala on lähellä omaani. Iisi vedellä, jos vain muistaisi kaikki sanat.

Bad Religionin Stranger than fiction - Alitajunnassa, toimii aina, aina, aina. Plussana ultramehukkaat stemmat.
Feggy
31.12.2004 14:43:23

Satsi Kinksiä, Beatlesia ja Ramonesia.
Less is more.
Härski
31.12.2004 14:49:06
Hurriganes, Scorpions, Mötley Crüe, AC/DC...
meitu
31.12.2004 14:57:30

Mä annan ääneni Weezerin koko tuotannolle. On se tarttuvaa musiikkia, perkele.
Ne jotka soittaa, ne tietää.
Milkop
31.12.2004 15:18:43

Cannibal Corpse - The Wretched Spawn

No ei nyt sentään, Led Zeppelinin levyjen mukana tulee usein (kännissä) hoilattua.
"I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell
Errorist
01.01.2005 16:22:29
Misfitsin koko tuotanto sopii autorallatteluun erikoisen hyvin.
Kuten myös Ramonesin (varsinkin alkupään tuotanto).
Bad Religionin stemmalaulantakertsit ovat usein täyttä singalongia, jolloin suu on mahdoton pitää kiinni.
Viimeiseksi tulee vielä mieleen Rancid ja pari muuta street- ja oi-punk-bändiä, joilla tuo jollotus on hyvinkin suuressa osassa musiikkia.
"Aamulla vetäsin viiskyt hermesetasta samaan kahviin. Kaverit katto kun ajoin ilman autoa töihin." Pastilli?
heska
01.01.2005 17:35:18

Minulla on aika paha tapa venyttää ääniala äärimmilleen ja laulaa Neil Youngin mukana..

Muuten laulan koko ajan ja kaikkea mitä soi. Ehkä innokkaimmin kuitenkin Kauko Röyhkiä, Ismoja, Nurmioita ja Biitleksiä ja muita ja silleen.
Musiikki on paras asia, jota voi tehdä ilman housuja.
juici
01.01.2005 18:05:20

Klamydian alkupään tuotannon albumit. ('89-96)
"Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla.
Goodfellas
02.01.2005 15:25:56
Def Leppardia 1980-1992 väliltä, etenkin Hysteriaa tulee laulettua usein autoillessa ja suihkussa jne. Se menee usein vaan turhan korkealta toi äänipuoli ja rupee vähän hajoomaan ääni:) Metallica on aina helppoa laulaa ja Bon Jovitkin menee ihan mukavasti.
Xebeche
02.01.2005 15:54:18
Poguesia on kiva laulaa mukana mutta kun ei saa ottaa kun ajaa...

"Keriagh, you fuck! Come hell or high water -
I might've fucked you missus but I never fucked your daughter."

Irkkufolkpunkki - vai miksikä sitä olisikaan soveliainta kutsua - on kyllä hienoa pullonnostomusiikkia. Pogues, MacGowanin vielä humalaisemmat soolot, osa Flogging Mollyn tuotannosta ja taisipa olla jotain Dropkick Murphysin biisejä. Itse asiassa suurin osa mainitsemistani on tullut meikäläiselle tutuksi vain ja ainoastaan juhlintayhteyksistä.
Dägä dägä. Dägädägädägä. Dägä.
kuollut_marsu
03.01.2005 02:19:39
Aina keikkamatkoilla lauletaan (levyn mukana tai ilman levyä)

Rancidin Out come the wolvesia

ja

Wastedin Heroes Amongst thievesiä
My god drinks maguar
Super-Jari
03.01.2005 07:49:03
Judas Priestin Painkiller levy, YUP:n mikä vaan.
Jättääkö kukaan pyyhkimättä ikinä?
Tunnustan, että joskus muutama vuosi tuli unohdettua, sitten mietin, että miksi takapuoli oli kostea, housut oli hieman ulosteessa...
- KMT
Tuomas
03.01.2005 10:09:09

YUP:n Toppatakkeja ja Toledon terästä. Jos ei kolmosbiisin kohdalla ole jo totaalisen hengästynyt niin ei koskaan. Tähän kuuluu tietysti myös vastaavantyyppinen "hullu professori"-tulkinta. Ihme etteivät valkotakkiset miehet ole tulleet riistämään minua ratista, kun olen hoilottanut tätä vuoroin maanisella ja vuoroin itkunsekaisella äänellä seuraten levyn tunnetasapainoa. Hoho.
Farnsworth: If for example you were to kill your grandfather, you would cease to exist! Fry: (gasp) But existing is basically all I do! Kristallipallo
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)