Aihe: H&K Duotone - tässä taitaa olla voittaja
1
tunkki
09.08.2004 17:15:28

Jep!

Tulin juuri Fasulta, XXX:ää ei ollut ja hyvä niin. Nimittäin hyllyssä oli hurjassa halvennuksessa HK:n Duotone. Ah ja voih, se vei sydämmeni. Klassinen viisi sekuntia kului kun jo tiesin että tässä on seuraava vahvistimeni!

Luonnollinen ja tiukka särö ja käyttökelpoinen cleani, juuri täydellinen "chug" ja mukavasti alapään murinaa. särökanavalle on vielä boost-toiminto jolla voi säröosastoa kurmoottaa vielä lisää. Ja onhan se vielä hulppean näkoinenkin!

Ovh 2195 euroa, uusi hinta 1495! Käyttöluotto vinkumaan!
Tuhannen megawatin totuus!
Kassu
09.08.2004 17:27:30
No eipä paha hinta ole. Nätin näköinen tuo ainakin on.
Härski
09.08.2004 17:30:35
Ostaisin Tri Ampin, mutta kun ei niin isoa lainaa myönnetä edes Aatos Erkolle.
tsrautia
09.08.2004 18:36:13
Onks toi sellanen Rock'n roll nuppi minä sitä mainostetaan vai saaks hi gain soundeiki?
tunkki
09.08.2004 18:55:51

Onks toi sellanen Rock'n roll nuppi minä sitä mainostetaan vai saaks hi gain soundeiki?

Kyllä tuo on tosi high gain hengeltään. Säröt täysillä ja boosti päällä soundi on tosi hevi, aikalailla samanhenkinen kuin Englit joita olen kokeillut (Savage ja Fireball). Sävyltään enemmän brittiläinen kuin Mesa. Tosi herkkä ja vastaa nopeasti. Ja kyllä tuosta ne darknessitkin irtoaa mainiosti. Säröä on siis hevihommiin todellakin tarpeeksi, mutta ei liikaa että menisi mössöksi.

Btw. Jollekin ilmainen mainos, mutta Fasulla on yksi Duotone myös myyntitilissä, siis käytettynä, hinta 990!
Ze Kink
09.08.2004 19:04:04
Kyllä, olen testannut. Hieno vahvistin, mutta liian kallis mulle. Ja sitäpaitsi se on helvetin makee, läpinäkyvä pleksi siinä ja siniset valot, uuh...
ReBeat
09.08.2004 20:22:58

Kyllä, olen testannut. Hieno vahvistin, mutta liian kallis mulle. Ja sitäpaitsi se on helvetin makee, läpinäkyvä pleksi siinä ja siniset valot, uuh...

Mun mielestä siinä pleksissä ja fontissa on vähän sellainen jäätelökioskifiilis... tulee mieleen 80-luvun USA-filmit, baseball-takit, drive-in-leffateatterit ja pirtelö + popkornit.
Mutta mutta... Framus Cobra: siitä tulee mieleen syntinen Reberbahn. http://www.geocities.com/SunsetStrip/Villa/9442/
Tekemällä ei synny musiikkia.
tunkki
09.08.2004 21:09:46

Mun mielestä siinä pleksissä ja fontissa on vähän sellainen jäätelökioskifiilis... tulee mieleen 80-luvun USA-filmit, baseball-takit, drive-in-leffateatterit ja pirtelö + popkornit.
Mutta mutta... Framus Cobra: siitä tulee mieleen syntinen Reberbahn. http://www.geocities.com/SunsetStrip/Villa/9442/

Haha! Minusta tuo näyttää ihan kaasulämmittimeltä. Mutta kaipa sekin on ihan jees :)
päänahka
10.08.2004 12:09:42

Tulee kylmä fiilis siitä pleksistä ja sinisistä valoista. Se on aina jees kun putket näkyy, mutta jos valoja niin lämpimiä sävyjä, punaista ja keltaista. Ei muuta kuin pleksi irti ja ledejä vaihtamaan.

Jos tuo on yhtään niin paljon Triampin kuuloinen kuin luulen, niin se on helvetin hyvä. Triamppi ei kyllä mun mielestä ollut mikään high gain -peli, siis oli melkein mutta vähän jäi vielä kaipaamaan.
Soolot on perseestä.
Strutsi
10.08.2004 13:08:36
H&K? HK? Heckler & Koch?
(Ehheheeh)
ostakaa yamaha -sähkökitara
Dumb
10.08.2004 13:24:06

H&K? HK? Heckler & Koch?
(Ehheheeh)

Häsläsin äsken omiani ja painoin tälle varoitusta, sori.
tsrautia
11.08.2004 17:39:38
Kyllä tuo on tosi high gain hengeltään. Säröt täysillä ja boosti päällä soundi on tosi hevi, aikalailla samanhenkinen kuin Englit joita olen kokeillut (Savage ja Fireball). Sävyltään enemmän brittiläinen kuin Mesa. Tosi herkkä ja vastaa nopeasti. Ja kyllä tuosta ne darknessitkin irtoaa mainiosti. Säröä on siis hevihommiin todellakin tarpeeksi, mutta ei liikaa että menisi mössöksi.

Mites toi recto-soundi, irtooks?:) En mä ite muute high gainii käytä, paitsi just tollaseen numetalliin...

Btw. Jollekin ilmainen mainos, mutta Fasulla on yksi Duotone myös myyntitilissä, siis käytettynä, hinta 990!

Myyntitilissä, missä siis?
tunkki
12.08.2004 00:09:19

Mites toi recto-soundi, irtooks?:) En mä ite muute high gainii käytä, paitsi just tollaseen numetalliin...

Hehe, noh tuota ei taida ihan sitä recto-murinaa lähteä, mutta ihastuin tuon soittodynaamikkaan tarkasti vastaavaan, luonnolliseen ja tiukkaan soundiin. Iänikuisena Marshall-miehenä (plexi, valvestate, jcm:t 800 ja 900) veri veti sittenkin brittihenkisen soundin ääreen :)

Ja toihan on siis Helsingissä, Kaisaniemen F-musiikissa myynnissä toi käytetty, ainakin vielä eilen oli. Ja siitä H&K Triampista lähtee sitten jo sitä jenkkimurinaakin...
tsrautia
14.08.2004 23:21:25 (muokattu 14.08.2004 23:21:42)
Hehe, noh tuota ei taida ihan sitä recto-murinaa lähteä...

Sitä arvelinkin!:D On se vaan niin että se veri vetää eri suuntiin...

Ja toihan on siis Helsingissä, Kaisaniemen F-musiikissa myynnissä toi käytetty, ainakin vielä eilen oli. Ja siitä H&K Triampista lähtee sitten jo sitä jenkkimurinaakin...

Triamppi on uutena tän hetken tilanteeseen aivan liian kallis, muuten se varmaan olis jo reeniksel!:)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)