Aihe: Ei oo todellista !!
1 2
buntta
10.08.2004 04:07:32
hiltsi
10.08.2004 11:09:07
Fuzzy Boner
10.08.2004 11:14:06
My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
oizo
10.08.2004 11:52:20
Mikä tuossa?

Samaa kysysin.
Kun ei tee töitä ei tule virheitä.
poppamies
10.08.2004 12:10:38

Samaa kysysin.

En minäkään mitn ymmärtänyt aamulla kun vilkaisin tätä kirjoitusta. Toisaalta en ymmärrä yleensä mitn koko haitaristakaan joten...
"G-strings are for strippers"
dizzy
10.08.2004 12:48:54
Mikä tuossa?
Näyttäis palkeet vuotavan melko roippeesti...
mack the knife
10.08.2004 12:58:49
No mutta! Näinhän sitä pystyy viemään hienoa klassista musiikkia tanssilavoille. R.Leppäsen humppasonaatti. Voi kun tuon sais jostain kokonaisena. Tai koko pitkäsoittolevyn. Voihan sielllä olla jotain moderatobiisejäkin, tämä nyt oli tällaista tykitystä Allegro con fuego.
Maj7:stä saa turpaan, 11:sta ja 13:sta tapetaan... (K.Tapio)
M.i.k.key
10.08.2004 13:05:57
Sivuan hieman aihetta,mutta muistaako kukaan semmoista paljetaiteilijaa,kuin Arppa Suominen (tai Suomalainen tai jotain)?Joskus 90-luvun alussa sain jostakin käsiini herran demokasetin,joka oli suorastaan loistava.Varsinkin ne spiikkaukset biisien välissä.Löytyisköhän tota tuotosta keneltäkään?

Oliko tää se kun se kertoo soittavansa tango jotain... ja kehottaa kuuntelijoita kiinnittämään huomiota väliosan bikini-komppaukseen? Tai jotain tuonnepäin, mulla on tuo ollut minidiscillä joskus jossain...
My name is Baron, M.i.k.key Baron. Oho, melkein musiikkia!?
Eddy
10.08.2004 13:15:57
Oliko tää se kun se kertoo soittavansa tango jotain... ja kehottaa kuuntelijoita kiinnittämään huomiota väliosan bikini-komppaukseen? Tai jotain tuonnepäin, mulla on tuo ollut minidiscillä joskus jossain...

Taitaa olla.Taisi vielä sisältää erittäin vaativan rekisteröinnin vaihdoksen kesken kappaleen.Noin 20min. teos joka sisältää hanurihittejä ja vähän jaziakin ;-).

Jos löytyy netistä,ni pistäkää linkkiä!
Koskettelen soittimia...
aces
10.08.2004 13:45:37
Juu kyseessä Oululainen hanuristi Isolla H:lla --> Arppa Suomalainen
Aivan loistava tyyppi --> Siinä on muusikko josta aika monella olisi oppimista niin kun rytmityksen puolesta -> aivan tajuton rytmi/tyylitaju!!!
Kaverilla on ko. "opetuskasetti" hallussaan ja kuulemma on aivan päätöntä materiaalia olen tässä odotellutkin että saan sen lainaa...Soitto on kuulemma aivan tajutonta juuri rytmityksien ja jakojen puolesta... Välillä vedetään tarkoituksella niin päin metsiä kun vaan mahdollista....
Arppa on soitellut aikastalailla tuota Jazz puolta... niin ja mainittakoon vielä että kyseessä on pianohanuristi...
clave
10.08.2004 14:41:23

Reijohan on varsinainen PellePeloton.
"Valmiiksi mitattu piuha on liian lyhyt"
Ukko
10.08.2004 15:14:32

Mikä tuossa?
Onko kyseessä sama kaveri joka vuosia sitten teki legendaarisen omakustanteen. Tämän missä oli muunmuassa Toccata Fugae ( tai jotain ). Mulla meinaan löytyy kyseinen tuotos ja siinä vedetään kyllä pohjat ;)
hiltsi
10.08.2004 19:36:11
Mitä tuossa & Samaa kysysin.

Noh.. aika epätodelliselta kuullosti näytteet, hui
Ukko
10.08.2004 21:48:04

Onko kyseessä sama kaveri joka vuosia sitten teki legendaarisen omakustanteen. Tämän missä oli muunmuassa Toccata Fugae ( tai jotain ). Mulla meinaan löytyy kyseinen tuotos ja siinä vedetään kyllä pohjat ;)

On se sama. Ja kieli pitkällä odottelen herran videoitua konsertti taltiointia. JESH !
Irti Humpasta
10.08.2004 21:57:31 (muokattu 10.08.2004 21:58:21)

Täytyy tunnustaa, että keräilen juuri tuon kaltaista matskua... joten kaikki nämä tuttuja. Ainoa ongelma on, että kiintolevyni paukahti serveriltäni ja 10 tuntia tuota musiikkia lensi taivaan tuuliin, mutta mulla on HIFI -videonauhoilla backupit ja annoin koko materiaalini erään täällä olevan "QSINE" -herralle, joka toivottavasti kerkiää muuttamaan näytteet takaisin helppoon wav -muotoon: Reijo Antero Leppänen, Reijo Keskitalo, Sepi Virta, Maaret ja hyväkkäät, Florence Foster Jenkins, Arppa Suomalainen, Eini Tolonen, Yrjö Savolainen ym.

P.S. Eräs Riihimäkeläinen hanuristi videotaltioi erään Reijo Antero Leppäsen konsertin ja sain sen käsiini ja kusi valuu vieläkin housuun....
Max komppaa ja mää soitan hanuril...Sininen uni
Neljä Ruuvia
10.08.2004 22:15:01
Täytyy tunnustaa, että keräilen juuri tuon kaltaista matskua... joten kaikki nämä tuttuja. Ainoa ongelma on, että kiintolevyni paukahti serveriltäni ja 10 tuntia tuota musiikkia lensi taivaan tuuliin, mutta mulla on HIFI -videonauhoilla backupit ja annoin koko materiaalini erään täällä olevan "QSINE" -herralle, joka toivottavasti kerkiää muuttamaan näytteet takaisin helppoon wav -muotoon: Reijo Antero Leppänen, Reijo Keskitalo, Sepi Virta, Maaret ja hyväkkäät, Florence Foster Jenkins, Arppa Suomalainen, Eini Tolonen, Yrjö Savolainen ym.

P.S. Eräs Riihimäkeläinen hanuristi videotaltioi erään Reijo Antero Leppäsen konsertin ja sain sen käsiini ja kusi valuu vieläkin housuun....

Oisko muuten näistä joku sattumoisin erittäin tuottelias omakustanneurkuri jostain Pohjois-Pohjanmaan seutuvilta.Kun en valitettavasti oo kuullut kun keikkareissulla autoradiosta mutta oli NIIN hurjaa sälää etten ikinä unohda. Ja siis tää oli nimenomaan ylpeä tuotteliaisuudestaan....
Eddy
10.08.2004 22:27:27
Maaret ja hyväkkäät

Toi saa myöskin tanssijalan vipattamaan.
Koskettelen soittimia...
Irti Humpasta
10.08.2004 22:32:58

Tankomarkkinoitten v.2001 ne, jotka eivät päässeet esikarsinnasta jatkoon laitetaan aina soimaan, kun kaverit tulee saunomaan :) .... virallisestihan tätä ei ole olemassa....
Irti Humpasta
10.08.2004 22:48:28

R.A. Leppäsestä on myös olemassa aikaisempi video n.10 vuotta sitten kuvattu, jossa etupenkillä istuva vaimo kusee alleen kesken konsertin ... Konsertti oli kuvattu kahdelle nauhalle ja toisella puoliajalla tapahtui tämä pieni virtsaaminen, jonka olen nähnyt, mutta arkistoistani puuttuu...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)