Et sitten sattunut näkemään sitä Ponille kyytiä-jaksoa? en. mitäs?? I want to be your sledgehammer,
why don't you call my name |
Feggy 10.08.2004 08:24:23 | |
---|
en. mitäs?? Juttu ei toimi kerrottuna, mutta siinä heebo päättää esittää Easyn mahd. tulevalle tyttöystävälleen. Hän sit vähän innostuu ja dissaa mimmin heti kun tämä yrittää laulaa mukana. Esitys kestää kauan ja sen jälkeen romanssi taisi loppua siihen. Less is more. |
tillotson 10.08.2004 11:27:18 | |
---|
tom jonesin sex bomb... |
MagicMushroom 10.08.2004 14:01:57 | |
---|
Van Halen - Can't Stop Loving You Van Halen - Dreams Peter Gabriel - In Your Eyes Blind Melon - Soul One Suurimman vaikutuksen kyllä tekis, jos ihan itse tyttöystävällesi biisin väsäisit. :) Muhun ainaskin teki... :) This is what happens when I let the injured half of my brain have its way. -Johanna, a.k.a MagicMushroom |
Mechanizm 10.08.2004 14:26:29 | |
---|
And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon |
lion 10.08.2004 14:54:24 | |
---|
Impaled Nazarene - Nyrkillä tapettava huora hahahah, mä meinasin myös ehdottaa tätä :D Myös Slayerin Angel of Death ois aika hyvä näin niinku romanttisen illan ratoksi vetästäväks. - Li'oN Musiikissa on joitakin asioita jotka eivät musiikkiteknologian kehittyessä muutu miksikään, kuten: Kun rahaa pistetään palamaan, niin paska alkaa haista. Rankasti. |
Raipe 10.08.2004 14:58:37 | |
---|
Mun mielestä tyttöystäväkin on jotenkin ärsyttävästi töksähtävä sana. En kyllä käyttäisi tuota muijafrendiäkään muuta kuin jossain hölmöissä asiayhteyksissä (kuten muusikoiden.net) Jokainen kutsukoon ihan miten haluaa. Itse kutsun emännäksi. Eräs tuttava kutsuu panopuuksi. "Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!"
-Klunssila |
EtG 10.08.2004 15:36:03 (muokattu 10.08.2004 15:36:29) | |
---|
Turbonegro - I got erection Pakkanen karistaa nudistit |
juici 10.08.2004 18:16:43 | |
---|
Mites olis: Misfits - Die die my darling "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
waukku 10.08.2004 22:45:08 | |
---|
tehareitten mailma on sun, oasiksen wonder wall ja smashing pumpkins disarm. Nuo laulut mie soittasin ja laulaisin jos vain osaisin. Pitäs vissii alkaa opettelemaa. En vaan osaa... |