Man1ac 09.08.2004 21:14:53 | |
---|
MITÄ? Voiko miinuksia muka taas antaa, HÄ?! No varoituksia sitten, aivan sama.
Hah, niin kauan, kun täällä juttelee asiallisia ja omaa alle #15 000 ID:n niin ei ole mitään hätää, vaikka vähän revittelisi. Maailma on raaka, söpöläinen... etenkin nettimaailma. EDIT: Tähän muuten kuuluisi hymiö, tai kaks. Tähän voisi vaikka todeta, että hanki oikea elämä. Lisää tähän haluamasi määrä hymiöitä. Mitäs tuolla rekkautumisajankohdalla on mitään tekemistä oikeuksien kanssa, samat säännöt täällä pitäisi kaikille olla, vai kuinka? Come inside and meet Man1ac,
the latest victim of GAS. |
Härski 09.08.2004 22:25:05 | |
---|
Tähän voisi vaikka todeta, että hanki oikea elämä. Lisää tähän haluamasi määrä hymiöitä. Mitäs tuolla rekkautumisajankohdalla on mitään tekemistä oikeuksien kanssa, samat säännöt täällä pitäisi kaikille olla, vai kuinka? Et tajunnut. Tämä on niin sisäsiittoinen mesta, että mainitsemani tapa on valitettavan tosiasia täällä. Sille en mahda minä mitään, et sinä eikä hän tai tuo. Eli samalla "puolella" ollaan... |
Kimmo72 09.08.2004 22:26:44 | |
---|
Höpö höpö sanon minä ja piste. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan |
Safaweb 09.08.2004 22:35:14 | |
---|
FloydRose on talla, Ei kampi.. Kiitos. Väärin. Floyd Rose on yritys, joka valmistaa talloja, mikkejä, kitaroita, ym. Hahaa, pääsinpäs sanomaan! |
Väärin. Floyd Rose on yritys, joka valmistaa talloja, mikkejä, kitaroita, ym. Hahaa, pääsinpäs sanomaan! Väärin taas, Floyd Rose on yrityksen omistajan/perustajan/patentinhaltijan nimi. "Why do they call it tourist season if we can't shoot them?"
Ei sinulla sattuisi olemaan Randallia kaupan? Tarjoappa. |
Safaweb 09.08.2004 22:43:49 | |
---|
Väärin taas, Floyd Rose on yrityksen omistajan/perustajan/patentinhaltijan nimi. Ja myös yrityksen nimi. |
Kitaravirtuaali 09.08.2004 22:47:16 | |
---|
Ja myös yrityksen nimi. Noin ja nyt on kaikki väärässä ja kaikilla paha mieli. Pitäisiköhän mennä nukkumaan. "Why do they call it tourist season if we can't shoot them?"
Ei sinulla sattuisi olemaan Randallia kaupan? Tarjoappa. |
Safaweb 09.08.2004 22:48:47 | |
---|
Pitäisiköhän mennä nukkumaan. Mennään kattomaan telkkaria. |
Kimmo72 09.08.2004 22:58:52 | |
---|
Mennään kattomaan telkkaria. Mitäköhän sieltä tulee?? Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan |
Jucciz 10.08.2004 07:48:24 | |
---|
M.netin ****pää iskee taas. Noh, miinustilisi kasvoi taas yhdellä. Voi sitä kyynelehtimisen määrää. M.netin ylläpito, ettekö te todellakaan aio tehdä tälle trollille mitään? Kauanko tuota naurettavaa pelleilyä tarvitsee sietää? Tuota.. ei kannata olla kovin herkkänahkainen, ja vielä vähemmän minusta kannattaa ottaa kovin henkilökohtaisesti sitä, jos täällä on ihmisiä, jotka eivät välttämättä riemuitse sellaisten keksintöjen olemassaolosta, joita ilman sinä ilmeisestikään et kykene suorittamaan edes aamukusella käyntiä. Jos ihmiset kerran on joka tapauksessa luotu erilaisiksi, mikseivät myös kaikki erilaiset mielipiteet saisi kaikua aivan yhtä arvokkaina? Jos haukun sinua ****pääksi, se on minusta paljon rumempaa kuin sanoa, etten pidä jatsikitarastasi, sillä se on hemmetin ruma. Mukavaa päivänjatkoa. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Man1ac 10.08.2004 10:08:55 | |
---|
Tuota.. ei kannata olla kovin herkkänahkainen, ja vielä vähemmän minusta kannattaa ottaa kovin sitä, jos täällä on ihmisiä, jotka eivät välttämättä riemuitse sellaisten keksintöjen olemassaolosta, joita ilman sinä ilmeisestikään et kykene suorittamaan edes aamukusella käyntiä. Jos ihmiset kerran on joka tapauksessa luotu erilaisiksi, mikseivät myös kaikki erilaiset mielipiteet saisi kaikua aivan yhtä arvokkaina? Jos haukun sinua ****pääksi, se on minusta paljon rumempaa kuin sanoa, etten pidä jatsikitarastasi, sillä se on hemmetin ruma. Mukavaa päivänjatkoa. Vilkaisehan tätä topicin otsikkoa, kysyttiinkö siellä mielipidettä vibrakammesta? EI. Mutta silti näet tarpeelliseksi tulla trollaamaan tänne noine mielipiteinesi, jotka eivät ketään täällä kiinnosta. Joten älä yhtään ihmettele, jos ihmisiä alkaa syömään tuollainen pelleily. Ja missä ihmeessä minä olen alkanut puolustella kammen käyttöä? Älä yritä laittaa sanoja suuhuni. Come inside and meet Man1ac,
the latest victim of GAS. |
Jucciz 10.08.2004 11:55:43 | |
---|
Onko tämä kaveri aina näin pahalla päällä? Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Vestu 10.08.2004 12:16:43 | |
---|
Jos ihmiset kerran on joka tapauksessa luotu erilaisiksi, mikseivät myös kaikki erilaiset mielipiteet saisi kaikua aivan yhtä arvokkaina? Pahoittelen, mutta nyt on taas puututtava tähän pelleilyyn. Etpä tunnu kovinkaan usein arvostavan muiden mielipiteitä ja ilmaiset omasi absoluuttisina totuuksina ja kaikenlisäksi useimmiten siellä missä niitä vähiten kaivataan. Like father like scum |
Jucciz 10.08.2004 12:27:57 | |
---|
Pahoittelen, mutta nyt on taas puututtava tähän pelleilyyn. Etpä tunnu kovinkaan usein arvostavan muiden mielipiteitä ja ilmaiset omasi absoluuttisina totuuksina ja kaikenlisäksi useimmiten siellä missä niitä vähiten kaivataan. Höbsis. Mielipiteet on mielipiteitä. Jos joku haluaa niitä pitää totuutena, sopiii minulle, ei siinä mitään. :) Siinä kyllä olen varmaan kuten kaikki muutkin: vaikka ymmärrän että on olemassa monenlaisia mielipiteitä, ei niitä ole pakko arvostaa. Sen sijaan mielipiteiden takana olevaa ihmistä voi arvostaa silti aivan hyvin. Minusta tupakointi on todella ääliöhommaa, mutta ei se tarkoita sitä, että tupakoiva ihminen välttämättä on ääliö. On eri asia kohdistaa tyytymättömyytensä asioihin kuin ihmisiin. Ja jos moitin asioita, ei sitä kenenkään ihmisen kannata ottaa kovin henkilökohtaisesti. Varsinkaan jos ei ole kyse juuri SINUN luomuksestasi, jonka olen juuri havainnut turhaksi, huonoksi tai muuten vaan puolalaiseksi. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Children Of Bodom 11.08.2004 13:58:23 | |
---|
Kyllä minä puhuin vibra kammesta. |
r.andy 12.08.2004 19:12:24 | |
---|
osaako joku kertoa miksi minun talla ei ole kiinni kitaran lankussa. |
Safaweb 12.08.2004 19:15:33 (muokattu 12.08.2004 19:17:39) | |
---|
Eli miksi sen tallan takaosa ei ole kiinni siinä lankussa? Sun täytyy kiristää niitä jousenpidikettä pitäviä ruuveja sieltä takaa tai sitten lisätä jousia. EDIT: Ai niin kysyit, että miksi. No siksi, kun ne kielet vetää sitä tallaa, eikä niitten jousten teho riitä pitämään tallaa runkoa vasten. Tai sitten ne jousenpidikkeen ruuvit on liikaa ulkona. Euroword 2004 osaa asiansa:
Muusikoiden.net is my fucking life!
on muka suomeksi:
Musa. Haavia on minun vittuilla ainais! |
Jimi 13.08.2004 16:38:58 | |
---|
M.netin ****pää iskee taas. Noh, miinustilisi kasvoi taas yhdellä. M.netin ylläpito, ettekö te todellakaan aio tehdä tälle trollille mitään? Kauanko tuota naurettavaa pelleilyä tarvitsee sietää? Mitä hyötyä on jos antaa jollekkin + tai -? En ymmärrä. Siis mikä? Missä? Millon? Häh? En ymmärrä? |
Ze Kink 13.08.2004 18:03:32 | |
---|
Mitä hyötyä on jos antaa jollekkin + tai -? En ymmärrä. Voi tuntea itsensä pahikseksi tai hyvikseksi. Jee! "No vittu ku vittu!" -Simon Garfunkel metroasemalla |
Jimi 14.08.2004 19:42:04 | |
---|
Voi tuntea itsensä pahikseksi tai hyvikseksi. Jee! Eli ei mitää hyötyä? Siis mikä? Missä? Millon? Häh? En ymmärrä? |